XXL Nutrition

Brinta 'recepten' ?

Bezoekers in dit topic

bord melk > filkker die de microwave in voor 1:30 minuten

daarna brinta door de melk strooien en eten maar.

simpel toch?
 
Gewoon je brinta in een kom doen, melk koud erbij flikkeren, heel snel roeren, mond open, kom aan je mond zetten, keelgat open en naar binnen klokken, ik werk dagelijks op deze manier 150 gr brinta en 450 ml melk weg,, meest ideale maaltijd is dit in 1 min tijd 800kc weg:D
 
Brinta, koud water en whey

Brinta, warme melk, kaneel en suiker vervanger
 
ik ga het ook is met whey proberen, heb wel alleen isolaat.
maar kan je eigenlijk whey wel met warme melk nemen? was daar niet iets mee ???
ik had laast geprobeerd maar de whey loste helemaal niet op, het werden allemaal klonten??? hoe doen jullie dat?
 
ik had laast geprobeerd maar de whey loste helemaal niet op, het werden allemaal klonten??? hoe doen jullie dat?
Melk opwarmen, whey erbij flikkeren, beetje roeren (worden idd kleine klontjes) en dna gewoon je brinta erbij flikkeren.
Bij mij werkt het gewoon hoor..
 
Melk opwarmen, whey erbij flikkeren, beetje roeren (worden idd kleine klontjes) en dna gewoon je brinta erbij flikkeren.
Bij mij werkt het gewoon hoor..
hoeveel gr whey neem je dan? het werd een soort kauwgum bij mij.
maar die klontjes komen doordat de melk warm is toch?
morgen nog maar eens proberen dan :rolleyes:
 
hoeveel gr whey neem je dan? het werd een soort kauwgum bij mij.
maar die klontjes komen doordat de melk warm is toch?
morgen nog maar eens proberen dan :rolleyes:
Hm ja meestal 2 scoops, mss minder dan jou idd hehe.
Dunno, als je whey in melk flikkert die niet warm is en je shaked het niet mara roert het krijg je ook kleine klontjes.. Misschien kan je ook is proberen gewoon brinta bij je melk te doen en dan je whey? Zat ik laatst ook al aan te denken maar ik denk dat dat een bende word lol
 
Banaantje in stukjes snijden
Banaan bij de melk doen. Tijdje in de magnetron, of koken in een pannetje
En dan nog de brinta...!!!

Lekker hoor!
 
Wat ik altijd doe is het zo snel mogelijk opdrinken.
Gebruik gewoon rond de 300 ml melk, heel wat brinta, schepje suiker, en snel roeren zodat er geen klonten in zitten, en als je het snel opdrinkt, krijgt de brinta de kans niet vocht te absorberen, waardoor ie zo dik wordt.
De meeste hebben met werk en school toch haast, dus chug chug chug, drink het gewoon snel naar binnen en rond de 60 gram is makkelijk weg te krijgen .
Warm is aan te raden :lick:
 
Ik neem 2x per dag een shake met

2 scheppen whey
2 scheppen havermout
2 scheppen brinta
350 ml koude melk

Goed roeren of schudden zonder het filter
 
Nog niet aan de brinta geslagen.
Ontbijt normaal gwn met een bammetje met kaas en whey shake.
Binnenkort Maar eens brinta gaan proberen dann:)
 
Laatst bewerkt:
Gewoon met koude melk.
Niet nadenken, gewoon slikken
 
Brinta, wat whey (bananensmaak), rozijnen, 2 min magnetron. Heerlijk.
 
ik had laast geprobeerd maar de whey loste helemaal niet op, het werden allemaal klonten??? hoe doen jullie dat?

Melk in een maatding (van glas) in de magnetron, daarna overgieten in shakebeker. Brinta + whey erbij, schudden, drinken! Klaar..

Ben heel erg benieuwd hoe het met havermout erbij smaakt..binnenkort maar is uitproberen.
 
Ik warm me melk op (kookstel) en als het het bijna kookt doe ik er een eetlepel honing doorheen. Daarna de brinta erbij en het is best goed weg te eten!

Wel grappig hoe iedereen zijn eigen manier van brinta eten doet :P
 
1 scoop vanille whey
50g brinta
50g havermout
400ml water
1 banaan

In de shakebaker en schudden, daarna in een kommetje gooien en ongeveer 3' de microgolf in.
Banaan in plakjes snijden en onder de pap mengen.

Grtz
 
Back
Naar boven