Fitness Seller

Brutus way to stay fit..

• Topic Starter Topic Starter
backsquat tot 135 kilo in hoge reps tot 15
hex bar deadlift met laag gewicht tot +- 100kilo veel reps (heerlijk!)
Incline dumbell press
3x15x30
ez-bar rows
30 kilo+stang met 2 seconden hold 10-15 reps(kun je lekker doortrekken met ez-bar iemand ervaring mee??
tricep dumbell extensions 10x15x3
side raises???
bent over side raises???
weighted push ups 1 set 20 reps+25 kilo schijf

ez-bar rows
30 kilo+stang met 2 seconden hold 10-15 reps(kun je lekker doortrekken met ez-bar iemand ervaring mee??
Nee dat niet. Zal het ook eens proberen.
Wel EZ bar bij bicep curls (lekkerder voor de polsen voor mij), en bij Front SQ (met de strot in de 'deuk', ligt veel lekkerder op de schouders vind ik)

Nee dat niet. Zal het ook eens proberen.
Wel EZ bar bij bicep curls (lekkerder voor de polsen voor mij), en bij Front SQ (met de strot in de 'deuk', ligt veel lekkerder op de schouders vind ik)
Moet je eens doen, vooral niet te zwaar willen gaan :)

In mijn geval zijn rack pulls juist zwaarder dan gewone DL gek genoeg. Ja, is in èèn keer erg fout gegaan een half jaartje geleden, daar voor eigenlijk nooit last gehad... Enkele keren weer geprobeerd om wat te trekken maar direct terug last

Waarschijnlijk omdat je tilt vanaf je sticky point @Pillz ervaart dit ook

Klopt.
Dat is mijn zwakste punt.
Rack pulls zijn voor mij zwaarder dan (of als) normale dl.
Had echt een heel goede deadlift van de grond, maar nu laat ik het maar mooi zitten. Gisteren hexbar geprobeerd en moet zeggen dat dit wel volledig pijnvrij ging maar ben ook niet zwaar gegaan.

Vandaag:

cgbp 3x10x80
hex bar dl
10x+40 kilo, geen idee hoeveel die bar weegt.
10x+60 kilo
10x+100 kilo
10x+110 kilox3 sets

dumbell ohp
2x10x28
1x15x30

cg pulldowns
full stack met hold high rep

leg extensions
145x15x4

leg curls 85x15x4

barbell curls 8x50
2x10x40
1x13x40

pulldown behind neck
50x15 x 3

Het valt me op dat in de gym waar ik nu en dan train ik steeds vaker gasten zie die voorheen een redelijk fysiek hadden +-12 procent vet, fit lijf niet te gespierd maar wel gewoon gezond en die nu als een soort turtels rondlopen met zwembanden en vet achtige borsten.. Dan zeggen ze vervolgens vol trots dat ze in 3 maanden tijd maar liefst al 15 kilo aangekomen zijn...……………….. Wat een schade dit optisch doet ongelofelijk :D Zijn ongeveer tot een procentje of 25 vet geraakt in een paar maanden en hebben vervolgens toch wel heel veel minder massa om een fysiek ala @Sanca Claus te krijgen en lopen dus wat mij betreft gewoon voor lul:/

Ik heb mijn vetjes door de jaren heen opgeslagen.

Bij mij is die bar 35kg. Als je die niet meerekent is dat best sterk! Pak je hem met de hoge greep of de lage? Flinke load alleszins met zo n hoge reps en sets.

Als powerlifter is cutten nou eenmaal kut. Als je toch al ruim in de hoogste gewichtsklasse zit, snap ik dat je niet meer de drive hebt terug naar de 12% te gaan en krachtgains te verliezen.

Als powerlifter is cutten nou eenmaal kut. Als je toch al ruim in de hoogste gewichtsklasse zit, snap ik dat je niet meer de drive hebt terug naar de 12% te gaan en krachtgains te verliezen.
Zijn geen powerlifter maar jongens die denken te bulken.

Post eens een training makker ;-)

Terug
Naar boven