ik begreep het al niet, maar per been dus hahaha. Ik dacht per kant aan de BB

desalniettemin netjes voor een homeworkout!
Van pep word je juist scherp, misschien moet ik ‘m er maar weer uit halen xD
Dank je babe

!
Hm, stuur je wat op als kerstcadeau? Kan het ook wel gebruiken atm

.
Je shape ziet er nog meer dan goed uit hoor Bubs! Fijn te zien dat je het trainen weer rustig hebt opgepakt
Thanks
@Skatermarvin .
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Sinds ik terug aan het werk ben is mijn slaap weer helemaal f*cked up. Elke nacht word ik minstens een vijftal keer wakker en voel me op dit moment niet echt uitgerust.
Maar het ging nu relatief goed qua trainingen vorige week, en ik wil dat ritme het liefst aanhouden.
Desnoods met lichtere trainingen, maar zeker iéts doen.
Daarom gisteren onmiddellijk na het werk de eerste training van de week gedaan. Zo kon ik na het avondeten lekker op de bank blijven liggen

.
Training maandag 30 november 2020 - FB1@Home
Warm-up
- Push-up with stands 3x15xBW
- Glute bridge 3x20xS-band
Front squat
5x12x24
Incline DB Curl
5x12x12
Iets meer rust tussen de sets genomen.
Reverse crunches
4x15
Walking lunges (2DB)
3x 20 passen x12 (gewicht per hand)
BOR
4x12x24
BB Hip thrust - 2sec hold
5x12x27
Moest eigenlijk vier sets en met smalle band er nog bij, maar was de band vergeten

.
Dus een setje extra gedaan

.
DB Shoulder press
1x12x10
3x10x10
Russian twist
3x20x5kg schijf
Cardio: ~6km wandelen
Deze ochtend vroeg wakker, rotweer (veel wind en regen) dus een rondje gaan rennen

.
Training dinsdag 1 december 2020 - Hardlopen
- Cijfertjes: 52'; 8,1km; 9,3km/h; ~480kcal; AVG HR 158bpm

Rustig aan gedaan, wel 2km meer dan ik initieel had gepland.
Ging lekker, helemaal niet buiten adem ofzo. Conditie zit, i.t.t. kracht, wel nog goed

.
Gewicht blijft stabiel rond 53kg, maar ik heb het gevoel (kan ook tussen mijn oren zitten) dat ik er alweer wat leaner/fitter uit zie dan een paar weken terug.
Gyms blijven helaas nog tot minstens 1 februari gesloten

. Dus ik weet niet goed hoe ik het volgend jaar ga aanpakken.
Ik denk eraan om geen lange cut te doen in 2021, maar vanaf februari terug te bulken en dan elke x-aantal weken een mini cut in te lassen.
Zo kan ik misschien toch best nog wat gainz maken komend jaar.
Maar goed, ik ken mezelf (en jullie mij ook wel een beetje intussen) dus ik kan nog 35 keer van gedacht veranderen

.