(week 36)
Vrijdag:
5min warmlopen @ loopband
» ATG Squat 2x5x100KG, 1x3x105KG,
1x3x107KG <
PR!
» javorek shoulder complex routine
» Shoulder Press 1x10xBAR, 2x8x30KG, 3x5x40KG
» BOR 1x12x40KG, 1x12x50KG, 1x10x60KG, 1x6x70KG, 3x5x80KG
» Pullups 1x4, 1x4 (net geen 5e), 1x4, 1x3
PR!
Cardio: 60min Loopband
1~30min - 4.5 KM
30~60min ~ 3.5 Km
Totaal: 8 KM ~ 780 Kcal
//
AAh voelde mij lekker vandaag zeg!
Squat:
Ging lekker al had ik het gevoel dat mijn benen VOL zaten van de vorige trainen met name mijn hamstrings waren een beetje mij aan het pesten.
1e set op 100 KG ging lekker soepel vandaag, alleen bij de 2e set 2e rep was ik even niet geconcentreerd en verstapte (alsof ik op mijn tenen ging staan) mij op één of andere manier,
schrok wel ff maar heb het goed weten te herstellen. Ging weer staan en pakte de laatste 3 reps erna.
Ik dacht ach voel me wel lekker dus ik doe 105 en die ging ook lekker soepel op 1x3.
Hoppa nog 2 KG erop en de laatste 2 reps ging wel zwaar maar nieuwe PR gehaald
Shoulder Press:
Voelde goed aan vandaag, ik ben voorzichtig nog.. Maar het voelde weer als vanouds.
Heerlijke soepel reps op 30KG, en voelde zo goed dat ik dacht 40KG lukt ook wel, zo gezegd zo gedaan

Heerlijke soepele reps op 40KG, laatste set bij de laatste rep moest ik wel even mijn best doen
BOR:
Jah wat kan ik over deze oefening zeggen, dit gaat bijna op automatische piloot
Pullups:
Jawel, PULLUPS!! Waar ik toen nog zo'n moeite had om maar 1 of 2 reps te doen (mocht blij zijn met 2

) ging het nu gewoon 4x4 eigenlijk (naja bijna

).
//
Vandaag blij met mijn training, alles voelde super aan. 2 PR's gehaald, mijn dag kan hopelijk niet meer stuk.
Betreft mijn blessure ik blijf het nog steeds behandelen ook al 'voel' ik het bijna niet meer.
Ik blijf het behandelen tot eind volgende week.
Tijd geleden dat ik zo heb getraind, dit geeft de burger weer moed ( En NEE geen hamburger

)