budybolder
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 44
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
! Squat goed en volledige sets
Deadlift kruipt voor mijn gevoel naar een maxMooie trainingen man! lekker bezig geweest van de week....
Hahaa zie nu pas je deadlift ook eruggg nice
Wanneer ga je nou beginnen met cutten?

Ook nieuw record 
.. laatste setje shoulder press ging niet lekker en helaas niet af kunnen maken bleef op 3 reps was echt een beetje zwak vandaag erin. BOR ging zeer lekker
evenals de SQuat
Je bent weer lekker bezig geweest man! ik zou niet gaan deloaden als ik jou was want dat is een goede manier om spier te verliezen, wat je wel kan doen is het volume verminderen terwijl je de intensiteit behoud. Lyle zegt dat je volume met 2/3 kan verminderen dus ipv. van 3x5 kan je 1x5 gaan doen, wel gewoon het gewicht hetzelfde houden.

hardcore brah!Pff zit ie in de cut, gaat ie het volume opschroevenhardcore brah!
En nee van schema veranderen in de cut is absoluut geen goed idee, gewoon deze nog even aanhouden dus. Maar afgezien van dat zou ik sowieso geen (klassiek 1x per week) split schema aanraden omdat dit simpel weg niet optimaal is. UB/LB is the way to go, of een split waarbij je wel alle groepen elke 3 tot 5 dagen pakt. Lees dit eens: http://www.bodyrecomposition.com/muscle-gain/training-frequency-for-mass-gains.html
Heb zelf ook ff gezocht en idd het is beter dat ik dit gewoon blijf doen. 
Heb alles ff zitten lezen je bent echt goed vooruit gegaan de laatste maanden, niceee. Succes met je cut!

(week 16)
Woensdag:
Workout B:
» Squat (3×5): 112 KG
1x5x112KG
1x5x112KG
1x5x112KG
» Shoulder Press (3×5): 55 KG
1x3x55 KG
1x3x50 KG
2x8x40 KG
» BOR(5×5) - 75 KG
1x5x75 KG
1x5x75 KG
1x5x75 KG
1x5x75 KG
1x5x75 KG
» ChinUps/Pullups -
1x2xBW - Pullup
1x2xBW - Pullup
1x5xBW - Chinup
1x4xBW - Chinup
Cardio Low Intensity : 55% - 65% HR , 30min
// // Bleh Shoulder press wilde vandaag echt niet, Squat volledige ramped set ! bamM! Ik ben ff tekeer gegaan op de BOR haha.
5x5, 2x8 wut 
Ik snap af en toe echt niet wat je aan het doen bent5x5, 2x8 wut
Ach ja zolang het lukt zonder krachtverlies... lekker getraind bro!