Fitness Seller

Budybolder LOG ••Starting Strength••

• Topic Starter Topic Starter
2d5j6f.png

ziet er toch best wel pittig uit ;)

Nice training, maar barbell shrugs is toch meer voor traps dan voor de rug. Of pak je traps met de rug mee?

Nice training, maar barbell shrugs is toch meer voor traps dan voor de rug. Of pak je traps met de rug mee?

Traps zit toch op je rug? ;) Dus jah ik neem ze mee op mijn back day :)

Sommigen hebben het liever bij een shoulder day omdat je ze al hard genoeg aanpakt met de deadlift.
Ik vind het juist nog fijn om aan het eind van mijn backday workout nog ff lekker zwaar shrugs te pakken :D

ejezoj.png

Nou ik ben voor het eerst bij de fysio geweest en ik moet eerst alle oefeningen vermijden waar ik mijn schouders gebruik. Ik heb de fysio mijn schema laten zien wat ik allemaal doe.. Dus rippetoe + mijn nieuwe split schema.. Hij raadt mij aan om die oefeningen links te laten liggen deze week. Hij zegt maar je kan wel benen trainen ( lame ). Ik heb hem dus ook uitgelegd dat ik dus ook shoulder dislocations + javorek routine ( 2 KG DB ) doe. Hij zei tegen mij van je kan die shoulder dislocations en javorek blijven doen, alleen moest ik bij javorek geen DB's pakken en zonder gewichten doen. Ook dit moest ik doen deze week.Wat mijn blessure is wist hij nog niet met zekerheid te zeggen maar hij denkt dat ik een blessure heb opgelopen bij de rotator cuff.

Dat word een weekje cardio :(:(:(:(:(:(:(:(:(:(

MAJOR BUMMER

MOTIVATION 0% !:(

:(:(:(:(:(:(

Laatst bewerkt:
Ach man, beter nu wat rust en dan terug 100% knallen dan alsmaar te blijven aanklooien met die schouder.
Misschien ook wel een leuk moment om je technieken bij te schaven voor een aantal oefeningen en spelen
met wat nieuwe oefeningen/variaties

Keep ya head up!

2242102-gamer-gifs-i-know-that-feel-bro.gif

Niks aan te doen bro, heb nu ook al 100x gehad dat ik moest stoppen vanwege blessure's. Gewoon eromheen trainen en hopen dat het snel beter wordt.

Thnx guys!

Vandaag geweest en dit heb ik gedaan.

5min warmlopen @ loopband
javorek routine
5x10x shoulder dislocations
3x8x195 KG leg press

Cardio Sessie: (Had ff zin in een interval )

1 min: snelheid: 5.3 (lifefitness loopband)
1 min: snelheid: 8.5 (lifefitness loopband)
etc tot 20min

daarna op 55-65% HR gelopen tot 45min

(week 24)

Woensdag

javorek routine
3x8x165 KG calf raises (leg press)
3xF Crunches / 3xF hanging Leg raise

Cardio Sessie: (Had weer ff zin in een interval )

1 min: snelheid: 5.3 (lifefitness loopband)
1 min: snelheid: 10 (lifefitness loopband)
etc tot 15min

daarna op 55-65% HR gelopen tot 30min

Ha wel even calfs in leg press geprobeerd zie ik. Nice! Lekker op die manie he? Stuk fijner voor je rug ook.
Wat voor soort leg press hebben jullie trouwens?

Ha wel even calfs in leg press geprobeerd zie ik. Nice! Lekker op die manie he? Stuk fijner voor je rug ook.
Wat voor soort leg press hebben jullie trouwens?

Jah echt fijn! Alle apparaten zijn van het merk lifefitness.

Deze leg press:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ah ja die versie hebben wij ook, alleen van technogym. Komt dus ook nog BW bij die calf press. Netjes.

Ja toch want je drukt je eigen lichaam ook nog omhoog :p

(week 24)

Vrijdag:

javorek routine
3xF Crunches / 3xF hanging Leg raise

Cardio Sessie: 55-65% HR gelopen tot 45min

(week 25)

Maandag:

javorek routine

» Squat (3×5) - 116KG // Ging toch lekker eh !!
» Shoulder Press (3×5): 3x12xBAR // Ging ook goed!
» Incline DB BP:

1x8x20KG // Ging lekker
1x8x24KG // Voelde het al iets in mijn rechter schouder bij het pushen @ de laatste 2 reps
1x8x28KG // Voelde zelfde als bij 24 alleen met mijn linker arm pushde ik het makkelijker weg dan met rechts na de 5e rep
1x5x28KG // Kon niet meer lekker pushen vanuit mijn rechterarm en het voelde niet meer lekker en ben er dus maar weer mee gestopt

» Dips (2x8):

1x8xBW
1x8xBW+12 KG
1x5xBW+12 KG

// Vandaag dus bij de fysio geweest en het ging beter dan vorige keer.
Ik zei echt dat het voor mij moeilijk was om al die oefeningen in mijn schema niet te doen en dat ik maar een beetje loop in de sportschool van: "Zal ik het nu wel doen, of niet".
Ik heb afgelopen week gekozen om het NIET te doen dus, en waarschijnlijk heeft het geholpen.

Beetje rekken en strekken bij de fysio, arm buigingen.. En dat ging wel lekker alleen voelde ik wel dat het er nog zat.
Ik zei dus van dat ik vandaag weer wat wil gaan proberen, ipv weer een beetje rond dwalen in de gym.
Hij zei van probeer het gewoon en voel het aan, dat heb ik vandaag gedaan en het ging voor mijn gevoel best lekker op de Incline DB BP na.

Oke nu wat grappigs :D

We hebben een rek waar ik mijn squat, shoulder press doe hé
Kijk deze:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Dus ik ben mijn shoulder press aan het doen.. Komt er zo'n gozertje naar me toe van: "Hey, als jij aan het rusten bent na je set mag ik dan ff pullups hierop doen".
Ik zo: :rolleyes: "Ja, hoor" (was wel benieuwd hoe hij dat ging doen).
Moest mijn lach inhouden echt, hij probeerde het en het zag er niet uit OMG hij liet zich hangen rekte zich uit voeten op de vloeren en probeerde vervolgens een pullup..
waarvan hij jawel jawel !! 2 "pullups" gemaakt had, wat overigens heel debielig eruit zag,
toen zei hij: "Pff, jah dit werkt niet zo".

Vlak erna wilde hij vervolgens een bankje wegschuiven (een bankje wat je op pakt aan 1 kant en gewoon op wieltjes verplaatst.
WhAHAHahAHA hij zat maar te drukken en te drukken en bankje verschoof maar geen centimeter, hij kreeg een rode kop ervan!
Toen moest ik wel ff naar de WC op keihard te lachen :D:p

Terug
Naar boven