Fitness Seller

Budybolder LOG ••Starting Strength••

Mooie squat brah. Alleen die dips lijken me nou niet echt de beste oefening om te doen als je nog half aan herstellen bent van je blessure.

Ik zei echt dat het voor mij moeilijk was om al die oefeningen in mijn schema niet te doen en dat ik maar een beetje loop in de sportschool van: "Zal ik het nu wel doen, of niet".

Dit heb ik ook elke keer, alleen bij mij komt het er steeds op neer dat ik geen van beide doe. Ik train wel iets lichter... maar nooit licht genoeg :p

Wat zit je trouwens ecto's uit te lachen pestkop :mad:

zo zie je maar ... beetje rust kan wonderen doen :p

Ja, ik had vroeger ook zo free stands. Dat is geen lachertje om pull ups aan te doen. Barbell rolt nogal erop

• Topic Starter Topic Starter
Mooie squat brah. Alleen die dips lijken me nou niet echt de beste oefening om te doen als je nog half aan herstellen bent van je blessure.

Dit heb ik ook elke keer, alleen bij mij komt het er steeds op neer dat ik geen van beide doe. Ik train wel iets lichter... maar nooit licht genoeg :p

Wat zit je trouwens ecto's uit te lachen pestkop :mad:

Jah, ik heb er vandaag ook weer last van mijn schouder. Misschien weer iets te zwaar gepakt op DB BP en Dips.
En ik zal voortaan geen ecto's pesten oke ? :rolleyes::engel:

zo zie je maar ... beetje rust kan wonderen doen :p

Ja, ik had vroeger ook zo free stands. Dat is geen lachertje om pull ups aan te doen. Barbell rolt nogal erop

Idd!

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Cutting stats:

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Previous stats:

Gewicht: 88 KG
VP(%): 23%

Current stats:

Gewicht: 84 KG
VP(%): 17%

(week 25)

Woensdag:

5min warmlopen @ loopband
javorek routine
5x10x shoulder dislocations
3xF Crunches / 3xF hanging Leg raise

Cardio Sessie: 55-65% HR gelopen tot 30min

// Het voelde weer behoorlijk k*t met mijn schouder na de training van maandag.
De pijn word nu wel erger, zo erg heb ik het nog niet meegemaakt, en nu mijn linker schouder ook nog.
Dus ik ga een tijdje stoppen met KT.

Het word voor mij alleen cardio nu totdat ik weer het lichte werk kan doen, en dan weer uitbouwen.

(week 25)

Woensdag:

javorek routine
5x10x shoulder dislocations

Cardio Sessie: 55-65% HR gelopen tot 30min

// Het voelde weer behoorlijk k*t met mijn schouder na de training van maandag.
De pijn word nu wel erger, zo erg heb ik het nog niet meegemaakt, en nu mijn linker schouder ook nog.
Dus ik ga een tijdje stoppen met KT.

Het word voor mij alleen cardio nu totdat ik weer het lichte werk kan doen, en dan weer uitbouwen.

K*t kerel :( wanneer is je volgende afspraak bij de fysio?

Cutting stats:

Previous stats:

Gewicht: 88 KG
VP(%): 23%

Current stats:

Gewicht: 84 KG
VP(%): 17%

This post is worthless without pics.

Nou, dat was dat dan alweer. Get well soon mate

En toch al een aardig resultaat op je cut :thumbs:

(week 26)

Maandag

Cardio Sessie: 55-65% HR / 20min

Woensdag

Squat 3x5x116 KG (ging beetje moeizaam vandaag)
Lateral raise 3x8x6KG
Face Pulls 3x8x7.5KG
Rear deltoid fly (machine) 3x8x30KG

Cardio Sessie: 55-65% HR / 45min

// Gaat goed ik blijf een beetje rear delt oefeningen doen, het voelde ook wel goed.
Vandaag gaat het ook goed, geen pijn o.i.d. maar blijf het wel rustig aan doen :)

Vrijdag

Squat: 3x8x100 KG
Rear Deltoid Fly (incline bench): 3x8x4 KG
Bench press: 3x12xbar

Leg extensions:

1x12x61KG
1x8x68KG
1x8x75KG
1x8x82KG

Leg curl:
3x8x61KG

Calf raises (leg press machine)

1x12x100KG
1x8x150KG
1x8x180KG
1x8x195KG

Cardio Sessie: 55-65% HR / 45min

(week 27)

Maandag:

5min warmlopen @ loopbandRear Deltoid Fly (incline bench): 3x8x4 KG

BB Shrug 1x12x70KG SS DB Shrug 1x8x40KG
BB Shrug 1x12x100KG SS DB Shrug 1x8x40KG
BB Shrug 1x12x130KG SS DB Shrug 1x8x40KG
BB Shrug 1x12x140 KG SS DB Shrug 1x8x40KG

3xF Crunches / 3xF hanging Leg raiseCardio:

1 minuut op niveau 6
1 minuut op niveau 10

t/m 10min daarna op 55-65% HR gelopen

Totaal: 45min

Woensdag:

Javorek Shoulder Complex Routine

Squat ATG 3x5x80KG

Rear Deltoid Fly (incline bench): 1x12x3 KG SS Bicep curl 1x12x10 KG SS Lateral Raise 1x8x4 KG
Rear Deltoid Fly (incline bench): 1x12x3 KG SS Bicep curl 1x8x12 KG SS Lateral Raise 1x8x4 KG
Rear Deltoid Fly (incline bench): 1x12x3 KG SS Bicep curl 1x8x14 KG SS Lateral Raise 1x8x4 KG

EZ Curl bar- Wide Grip 1x8x20KG, 1x8x25KG, 1x8x30KG

Calf raises (leg press machine) 1x12x100KG, 1x8x150KG, 1x8x180KG, 1x8x195KG

Cardio:

1 minuut op niveau 6
1 minuut op niveau 10

t/m 20min daarna op 55-65% HR gelopen

Totaal: 45min

Hoe gaat het nou met je schouder bro? Wat zei de fysio?

Hoe gaat het nou met je schouder bro? Wat zei de fysio?

Gaat wel wat beter nu brah..

Fysio:

Ik zei tegen de fysio dat ik weer graag alles wil gaan doen zonder dat die verekte schouder zeer gaat doen.
Ik heb hem ook verteld dat ik wel biceps, triceps, rear delts, benen, onderrug enzo kan trainen zonder er last ervan te hebben.
Hij weer buigen met mijn arm enzo en voor mijn gevoel ging het wel wat soepeler,
maar ik voel dat het nog erg irritant aanwezig is, wat ik ook gezegd heb.
Ik zei iets misschien een beetje dom of misschien niet dat ik erover na zat te denken om een week/ paar weken helemaal niets meer te doen. Maar dat raadde hij af, en zei dat ik dan beter gwn wat cardio moet gaan + eventueel het javorek shoulder complex. Ik heb hem toen ook verteld dat ik er moeite mee heb om alleen maar dat te gaan doen in de sportschool, waarop hij antwoorde van zet dat van je af en pak de exercises die je wel kan zonder dat het de klachten verergert.

Serieus ik heb wel het gevoel dat ik er weinig baat bij heb om naar de fysio te gaan, want dit kan ik zelf ook wel allemaal bedenken... maja :(

Gaat wel wat beter nu brah..

Fysio:

Ik zei tegen de fysio dat ik weer graag alles wil gaan doen zonder dat die verekte schouder zeer gaat doen.
Ik heb hem ook verteld dat ik wel biceps, triceps, rear delts, benen, onderrug enzo kan trainen zonder er last ervan te hebben.
Hij weer buigen met mijn arm enzo en voor mijn gevoel ging het wel wat soepeler,
maar ik voel dat het nog erg irritant aanwezig is, wat ik ook gezegd heb.
Ik zei iets misschien een beetje dom of misschien niet dat ik erover na zat te denken om een week/ paar weken helemaal niets meer te doen. Maar dat raadde hij af, en zei dat ik dan beter gwn wat cardio moet gaan + eventueel het javorek shoulder complex. Ik heb hem toen ook verteld dat ik er moeite mee heb om alleen maar dat te gaan doen in de sportschool, waarop hij antwoorde van zet dat van je af en pak de exercises die je wel kan zonder dat het de klachten verergert.

Serieus ik heb wel het gevoel dat ik er weinig baat bij heb om naar de fysio te gaan, want dit kan ik zelf ook wel allemaal bedenken... maja :(

Dat is achteraf altijd makkelijk om te zeggen :p sommige dingen zijn nou eenmaal iets minder handeling intensief (voor fysio zelf) sowieso komt 99% van je herstel meestal aan op wat je zelf doet als de fysio er niet is.

Heeft jouw fysio niks gezegd over waar het probleem ligt, heeft hij niks gedaan qua myfascial release o.i.d.?

Maar mooi dat het iets beter gaat. Hopelijk binnenkort weer lekker knallen.

Dat is achteraf altijd makkelijk om te zeggen :p sommige dingen zijn nou eenmaal iets minder handeling intensief (voor fysio zelf) sowieso komt 99% van je herstel meestal aan op wat je zelf doet als de fysio er niet is.

Heeft jouw fysio niks gezegd over waar het probleem ligt, heeft hij niks gedaan qua myfascial release o.i.d.?

Maar mooi dat het iets beter gaat. Hopelijk binnenkort weer lekker knallen.

Het enige wat hij zei is dat de blessure is opgelopen @ de rotator cuff.. en hij masseert mijn back ook voordat hij gaat buigen.
Hij praat ook niet zoveel.. Maar ik heb het gevoel als ik hem precies vraag van wat het nu daadwerkelijk is en waar de pijn vandaan komt dat hij geen antwoord kan geven om het te onderbouwen.. Misschien kan ik nog altijd een second opinion nemen :p

Zijn helaas altijd beunhazen. Vraag zelf ook altijd gewoon oren van het hoofd, als ze geen goed antwoord hebben gewoon andere zoeken idd

trouwens...

is this you: [Link niet meer beschikbaar]

alexbadboy4life :roflol::roflol:

Zijn helaas altijd beunhazen. Vraag zelf ook altijd gewoon oren van het hoofd, als ze geen goed antwoord hebben gewoon andere zoeken idd

trouwens...

is this you: [Link niet meer beschikbaar]

alexbadboy4life :roflol::roflol:

Haha nee man :p ik heb veel meer haar op de worst uhm bedoel borst LOL

(week 27)

Vrijdag:

Squat ATG 3x5x82KG

Rear Deltoid Fly (incline bench): 1x12x4 KG SS Bicep curl 1x8x12 KG SS Lateral Raise 1x8x4 KG
Rear Deltoid Fly (incline bench): 1x12x4 KG SS Bicep curl 1x8x12 KG SS Lateral Raise 1x8x4 KG
Rear Deltoid Fly (incline bench): 1x12x4 KG SS Bicep curl 1x8x14 KG SS Lateral Raise 1x8x4 KG

EZ Curl bar- Wide Grip 3x8x25KG

Bench Press:

3x12xBAR
2x8x30KG
3x8x40KG

Cardio:

1 minuut op niveau 6
1 minuut op niveau 13

t/m 5 min daarna op 55-65% HR gelopen

Totaal: 20min

// Ben tevreden over mijn bench die ik zonder pijn heb uit kunnen voeren! Nu paar dagen later heb ik er geen last van!
Ik wil volgende week weer proberen, langzaaaam gaat het wel wat beter, en ik denk dat ik nog wel ff in de cut zit want mijn doel is nog niet bereikt.
Ik wil graag naar de 12% dus dan heb ik nog wel ff te gaan.
Raar is dat ik vanmorgen heb gewogen en ik woog 85 KG terwijl mijn VP toch wel omlaag is gegaan.. Weird.

Laatst bewerkt:
(week 28)

Maandag:

Squat ATG 3x5x84KG

Bench Press:

3x12xBAR
1x12X30KG
1x12x40KG
1x12x50KG
2x8x60KG

Rear Deltoid Fly (incline bench): 1x12x3 KG SS Bicep curl 1x8x12 KG SS Lateral Raise 1x8x4 KG
Rear Deltoid Fly (incline bench): 1x8x4 KG SS Bicep curl 1x8x14 KG SS Lateral Raise 1x8x4 KG
Rear Deltoid Fly (incline bench): 1x12x3 KG SS Bicep curl 1x8x14 KG SS Lateral Raise 1x8x4 KG

Lat Pull Down 3x10x50KG

Geen Cardio (drukke dag)

// De training ging lekker! Al was het echt warm gisteren in de GYM zeg pff! 32 graden.

Vandaag voor het eerst weer BP kunnen opkrikken en dat ging goed!
Alleen de laatste rep van 60 KG was echt lelijk, het was net alsof ik het niet meer kon pushen ivm met mijn schouder (rechterarm) en zette als het ware mijn pols onder de bar, daarna gerackt! :eek:

Bench Press viel mij wel zwaar tegen zeg zo pff de 60KG voelde aardig zwaar in mijn handen alsof het 90KG was :o

Vanaf volgende week wil ik weer met mijn eigen routine gaan beginnen, al zal ik sommige oefeningen aan moeten passen in gewicht. Voorzichtig... voorzichtig...

Geen cardio kunnen doen vandaag, ook al was het warm in de gym ik had sowieso cardio gedaan maar had er gisteren geen tijd voor, ik moest naar de dokter want ik heb namelijk een oorontsteking bleh!
Heb oordruppels gekregen, stoer hé :mad: Ik haat druppels in mijn oor :P

Terug
Naar boven