Fitness Seller

Buffster's Powerlifting log

BOR is inderdaad bruut!
Was die DB press btw voor pecs of schouders? Kun je daar nog wel hard mee gaan als je je triceps al flink hebt aangepakt?

Greetz,
Ron

• Topic Starter Topic Starter
Thanks, db press zijn trouwens voor borst, zo ver ben ik met schouders helaas nog niet :) Anyway, tijd om sterk te worden!

greetz,
Ron

Ik word de laatste tijd een beetje ziek van mezelf, ben niet echt consequent aan het trainen de laatste maand en dat is natuurlijk niet de manier om vooruit te gaan. Desondanks ga ik nog wel wát vooruit, maar in mijn ogen is er zeker ruimte voor meer progressie. Deze week zal ik nog niet heel geweldig kunnen trainen, maar vanaf volgende week ga ik weer knallen. Hoe dan ook, hier mijn training van vandaag.

Training maandag 29 augustus

Military press
6x30
6x50
6x62
5x66 nice!

JM Press
6x30
6x40
5x50

Superset: Dumbbell flyes/Dumbbell press
4x26kg flyes / 8x26kg press

Korte thuistraining, maar ging goed, military presses beginnen stukken beter te gaan. Ik heb me de laatste tijd wat meer verdiept in de theorie achter bepaalde oefeningen en dat heeft inmiddels wel succes, vooral op JM Press. Deze deed ik in het verleden niet goed, maar bij deze dus wel.

greetz,
Ron

Flinke MP:thumbs:
En idd regelmaat is zeer belangrijk!

Gaat lekker man! vette mp!

Bedankt voor de commentaren, PR's ga ik me voorlopig nog niet op focussen, ik heb de laatste maanden teveel (onsuccesvol) geëxperimenteerd en daardoor ben ik niet al te veel vooruit gegaan. Nu ga ik gewoon weer back to basic en daarop zal ik wel weer wat moeten stijgen. Maxen ga ik waarschijnlijk pas weer aan het eind van het jaar doen en hoop er dan tientallen kilo's bovenop te gooien :)

greetz,
Ron

Training dinsdag 30 augustus

Front squat op box
7x50 (barbell rolde van schouder af)
2x62 (same story)
3x70 (same story.... daardoor gestopt)

Power cleans
5x62
4x70
4x70

Moest het weer thuis doen en die halter die ik daar heb is dun en zit geen grip op, dus front squat was onmogelijk te doen. Ben ik blij dat ik volgende week weer de sportschool in kan :)

greetz,
Ron

Unregistered heeft mij bij deze overtuigd, ik KAP er mee :D

waar kap je mee?

Ik kap met b**chen en ga verdomme weer trainen als een vent, heb me de laatste maanden als een p*ssy gedragen en ik ga er verdomme weer hard voor!

Buffster zei:
Ik kap met b**chen en ga verdomme weer trainen als een vent, heb me de laatste maanden als een p*ssy gedragen en ik ga er verdomme weer hard voor!
Mooi! Hier nog wat meppen tegen je kop, en gaan! :mad:

aha, dat is de man die we kennen! :D

cool, en nu weer lekker zwaar trainen !!

Even een update van mijn kant, zit inmiddels op 84kg en heb een hele tijd bodybuilding style getraind. Ga nu langzaam maar zeker weer wat meer eten en ik ga een combinatie van PL/BB doen, maar focus me toch grotendeels op PL. Ik wil eerst even terug op kracht komen en zodra dat het geval is ga ik weer wat meer updaten!

I'll be back

greetz,
Ron

hoe kan je trainen als een vent als je dat juist moet bewijzen door je training??
Eerst leren trainen dan wordt je een vent en dan kan je trainen als de vent die je bent!! en dat moet je rappend zeggen.. verzin je eigen duintje.. maar rap ! HIP HOP man! hahahahha j/k tussendoor..

Maar euh. front SQ welke grip heb je? armen gekruist of als een gewichtsheffer?

Hij zei barbell op schouder, dus denk ik dat hij olympic style doet.
Met gekruiste armen zijn Zercher squats en daarbij heb je de stang niet op je schouders, maar onder je borst.

En Buffster, top dat je er eindelijk weer eens echt voor gaat.

Dude je woog eerst toch 100kg ofzo? Ripped nu?

Terug
Naar boven