XXL Nutrition

buikspieren

muscle dream

Novice
Waardering
0
Hallo, ik zou graag beginnen met mn buikspieren...
nog niets verwachten :D
maar voor ik begin heb ik wat vraagjes, ...

voor foto: de link hieronder zonder http:// omdat hij anders nogal vaag doet :p

img111.imageshack.us/img111/1820/probleemvd4.png

(Het met rood omcirkeld) Is dit weg te werken? want met dit lijkt het op niets ^^
Als iemand weet hoe dit komt, te dun of wat ik ervoor moet doen,
laat het me weten en ik dank iedereen al op voorhand :)

Je ziet bijna niets omdat ik nog moet beginnen (buikspieren)
Maar ik wou eerst weten (het probleem op de foto) of ik dat weg kon trainen ofzo

botox , met iets meer vet zou je het al niet meer zien , maarja , je abs ook meteen minder/niet

• Topic Starter Topic Starter
botox , met iets meer vet zou je het al niet meer zien , maarja , je abs ook meteen minder/niet

Ik zou het graag natuurlijk wegwerken, Dus met trainen & verdikken, geen botox ofzo..alvast bedankt voor je snel antwoord

Maar als ik zou trainen zou je mn buikspieren wel beginnen zien , Wat ik nu nog niet doe.. IK wou eerst horen of ik dat kon weg werken

die plek is volgens mij gweoon je borstbeen dat overloopt in je bovenste abs, dus ALS je vet% daalt end us je abs beter te zien krijgt, zie je die plek ook beter lijkt me...

dat is toch bot daar? of is het spier wat je bedoeld

Dat denk ik toch ^^ Iemand die hier meer van weet.??

Ik denk dat je daar niet veel aan kunt doen. Die put in je borstkas noemt men in belgië kippenborst sommige mensen hebben dat. Tenzij je zoveel verdikt zal je er na een tijdje minder van merken maar dan zal je al een serieuze dikke buik aan over houden. Het valt toch zeker goed mee? Ik zou daar niet op letten.

Ik denk dat je daar niet veel aan kunt doen. Die put in je borstkas noemt men in belgië kippenborst sommige mensen hebben dat. Tenzij je zoveel verdikt zal je er na een tijdje minder van merken maar dan zal je al een serieuze dikke buik aan over houden. Het valt toch zeker goed mee? Ik zou daar niet op letten.

Het is geen kippenborst hoor :) het is waarschijnljik omdat ik nogal dun ben, Iemand van me klas heeftj uist hetzelfde omdat ie zo dun is :o

Terug
Naar boven