- Waardering
- 168
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Daarna vermande ik mijzelf en dacht: "you're not here to make friend". Dit gaf me een boost en ik besloot de rest te doen.Ik ben ook sinds een weekje bezig met een creatinekuurtje in stack met beta alanine. De beta alanine, echter, geeft mij naast de gebruikelijke tintelingen, ook een verhoogde bloeddruk. Ik voel me ietwat misselijk en krijg ook een beetje hoofdpijn. De vieze smaak buiten beschouwing gelaten, geeft beta alanine mij een erg onbehaaglijk gevoel en ik begin precies ook meer te zweten. Ik vraag me af of meer mensen hier last van hebben.

Ik ben er serieus ook echt 2-3 weken geleden mee begonnen en ik heb echt PRECIES hetzelfde haha. Maar ik ga de laatste tijd wel lekker in kracht vooruit, dus het zal wel goed zijnDikke training nog!
Ha leuk om te horen dat ik niet de enige ben, Alex. Ik moet denk ik gewoon minder de p*ssy uithangen denk ik en gewoon blijven nemen die shit.
Kuur jij ook na met kwark, of hoe doe jij dat?
En thx, ging lekker die squats.