- Waardering
- 168
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoe doe jij je barbell rows? 5x130kg is echt sick man.
, mijn max was bijna jaar geleden 3x2 140kg. Als ik nu terug frequenter zou rowen, zou er 150 moeten inzitten. Ik doe eigenlijk meer pendlay rows, zo kan ik goed op form letten. 
Waar haal je zo een ding vandaan? (+wat betaal je ervoor)
En als hij te licht is, kun je er toch schijven in doen?
ik vind hem zwaar genoeg, zeker niet te licht. Welke maat band is dat? Heb zelf nog een nieuwe nodig, aangezien de vorige te licht is geworden.
Bij een bandencentrale. Gewoon zoeken in google op bandencentrale in je buurt en dan daar naartoe gaan en vragen of je een mag hebben die kapot is, waar een scheur ofzo in zit. Ze gaan dat zowiezo gratis weggeven want anders moeten zij een boel recyclagekosten betalen om dat weg te doen. Soms willen ze hem zelfs leveren en anders aanhangwagen vinden. Vraag zeker, als ze een weegbrug hebben, of ze hem willen wegen.
Verzwaren met schijven zou in principe kunnen, maar dan moet je beginnen manipuleren en modificeren en daar heb ik effe geen zin meer in.ik vind hem zwaar genoeg, zeker niet te licht.
Goh ik weet niet welke maat, is iets van 1,75 - 1,80m diameter.
Op de zijkant van de tire kun je een code terugvinden, geeft die in op dem interwebz en et voila
kun je u a u b inhouden voor glecky wil je, verdomme
(no hate,gl, nice going)