- Waardering
- 1.999
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 110kg
- Vetpercentage
- 12%
Staat er een smith-machine..?vorige week niet op gelet.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Staat er een smith-machine..?vorige week niet op gelet.
Jup, staat er en een fatsoenlijke ookStaat er een smith-machine..?vorige week niet op gelet.
ontbreekt ook bij veel gyms... of een te dikke stang, te stroef of helemaal geen 
Jup, staat er en een fatsoenlijke ookontbreekt ook bij veel gyms... of een te dikke stang, te stroef of helemaal geen
![]()
Die shit liep zo stroef en die stang kwam echt voor geen meter omhoog.Kom in januari inschrijven.Jup, staat er en een fatsoenlijke ookontbreekt ook bij veel gyms... of een te dikke stang, te stroef of helemaal geen
![]()
Ik geloof dat de smith van life fitness is, maar dat zou ik voor de zekerheid moeten checken, @Pleister kan je dat zo zeggen.Lol dit inderdaad. Ik heb weleens in een gym getraind waar de smith machine met 10kg plates aan elke kant net zo zwaar voelde als 40kg aan elke kant op elk ander apparaatDie shit liep zo stroef en die stang kwam echt voor geen meter omhoog.
Smith machines van Precor en Life Fitness zijn doorgaans het beste. Ik weet niet wat voor Smith er in Platinum staat?
Top zie ik je sws dan

Volgens mij is hij niet aan t cruisen en heeft test ook invloed op prostaat.Beter laat dan nooit: INNNNNN!!!
Nog even over het gebruik van masteron. IMO is het toch niet zonder risico om dat tijdens zowel blast als cruise te gebruiken. Betere a:e verhouding is natuurlijk het grote voordeel maar negatieve invloed op prostaat op lange termijn is bijna onvermijdelijk...
Wat vind je van de optie om het de eerste weken van je cruise mee te laten lopen en testosteron voldoende laag te zetten (100 mg ofzo) zodat je oestrogene sides vermijdt en je lichaam een break geeft van masteron? Ik zeg maar wat![]()
Volgens mij is hij niet aan t cruisen en heeft test ook invloed op prostaat.

Openingslog heeft hij t over blast met test deca en mastHij gaf aan dat hij uit een cruise kwam met 125mg test en masteron. Daarom dat ik er van uitga dat hij mast vaak/bijna altijd gebruikt
Test zou ik daarom heel laag aanraden tijdens de cruise (om je lichaam, dus ook prostaat, wat rust te geven)
Openingslog heeft hij t over blast met test deca en mast
Ik kom uit een cruise van ongeveer 11 weken op 125mg test en 125mg mast.
We starten deze blast op 250mg test 200mg mast en 200mg deca. Verder neem ik year round GH op minimaal 3iu per dag. Vooralsnog laat ik die dosering op 3iu staan, wellicht dat ik op het moment dat ik verhoog of wissel van middelen de dosering wat omhoog doe.

Je geeft advies voor zn cruise