Fitness Seller

Building Pun 2.0

Bezoekers in dit topic

Mooi volume, moet inderdaad goed kunnen in die tijd.
Tenzij er mooie vrouwen... uuh hill aan het squatten is:D
Hoe ziet die plate loaded latpull eruit? Wij hebben er ook 1 en daar is 200+ inderdaad ook voor reps te doen.
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Mooi volume, moet inderdaad goed kunnen in die tijd.
Tenzij er mooie vrouwen... uuh hill aan het squatten is:D
Hoe ziet die plate loaded latpull eruit? Wij hebben er ook 1 en daar is 200+ inderdaad ook voor reps te doen.

Ja precies :D

Deze:

1568120472209.png


Met hulp van de Admins mijn oude account weer terug, Vonk ik ga je zeker volgen.

Welkom en veel leesplezier :)
 
Ja die hebben ze hier ook! Heerlijke beweging en goed voor je ego!
 
Met de rug naar de machine toe is die wel lekker. Kan er ook triceps mee doen.
 
Met de rug naar de machine toe is die wel lekker. Kan er ook triceps mee doen.

Mwoah, ik vind die niet heel natuurlijk aanvoelen, heb het weleens geprobeerd op wat lichter gewicht, maar blijft niet natuurlijk voelen voor mij. Vind behind the neck lat pully ook zo'n eersteklas onzin :p
 
Mwoah, ik vind die niet heel natuurlijk aanvoelen, heb het weleens geprobeerd op wat lichter gewicht, maar blijft niet natuurlijk voelen voor mij. Vind behind the neck lat pully ook zo'n eersteklas onzin :p
Gaat niks boven pullups:flexbiceps:
 
  • Like
Waarderingen: LM
Mehhhhh ik doe liever Plate loaded werk met meer dan 2x eigen bodyweight :roflol: Is beter voor mijn Ego :emo:
 
Ik denk dat je meer zou hebben aan weighted pull ups dan aan 500kg aan plates op zo'n machine. Maar ieder zijn eigen voorkeur natuurlijk

We zullen het nooit weten :roflol:
 
Ik denk dat je meer zou hebben aan weighted pull ups dan aan 500kg aan plates op zo'n machine. Maar ieder zijn eigen voorkeur natuurlijk
Dit soort dingen klinken altijd enorm hardcore (no offence), maar het maakt volgens mij uiteindelijk geen reet uit.

Het nadeel alleen aan enkel machines gebruiken is dat alle kleine (stabiliserende) spiertjes vaak erg weinig doen en je mogelijk toch wat disbalans hier en daar creeert
 
  • Like
Waarderingen: LM
Dit soort dingen klinken altijd enorm hardcore (no offence), maar het maakt volgens mij uiteindelijk geen reet uit.

Het nadeel alleen aan enkel machines gebruiken is dat alle kleine (stabiliserende) spiertjes vaak erg weinig doen en je mogelijk toch wat disbalans hier en daar creeert

Allemaal geneuzel in de marge qua output in vvm (daar gaat het uiteindelijk om bij bodybuilding). Qua core stability zeker een valide punt :)
 
Allemaal geneuzel in de marge qua output in vvm (daar gaat het uiteindelijk om bij bodybuilding). Qua core stability zeker een valide punt :)
Jij bent het ultieme bewijs IMO,
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Jij bent het ultieme bewijs IMO,

Over de lange termijn gezien ben je beter af bij een situatie waarin je voeding, training en rust vol kunt blijven houden. Daar zitten bij mij geen oefeningen bij die ik niet leuk vind, enkel soms voor kortere perioden voor de afwisseling of met een speciaal doel. In the end brengt mij dat ook het meest op deze manier. Ik train liever slim, dan hardcore zegmaar :)
 
Over de lange termijn gezien ben je beter af bij een situatie waarin je voeding, training en rust vol kunt blijven houden. Daar zitten bij mij geen oefeningen bij die ik niet leuk vind, enkel soms voor kortere perioden voor de afwisseling of met een speciaal doel. In the end brengt mij dat ook het meest op deze manier. Ik train liever slim, dan hardcore zegmaar :)
Zo hou je het inderdaad op de lange termijn het langste vol. Al zou ik elke keer naar de gym moeten om een volledige geprogrammeerd squat en deadlift programma af te werken voor zogenaamd meer gains zou ik al lang gestopt zijn en eindstand minder gains hebben:rolleyes:
 
Precies dat en dan had ik nu niet eens meer gelift ook.. Al helemaal niet na de 2 operaties :emo:
 
Back
Naar boven