AndroidHealthClinic

Building Pun 2.0

In, ben benieuwd. Succes!

• Like
Waarderingen: Vonk
Test + mast + deca = slimme kuurder :) mooie combi.
En hoezo lage doseringen voor zijn fysiek? Is zat, zeker icm hgh.

Succes, ik volg uiteraard.

• Like
in op pagina 2 , veel succes !

• Like
Ik volg!

• Like
In

• Like
Ik kom ook wel even loeren.

• Like
giphy.gif

:$ Most of the time it's the other way around :eyebrow:
giphy.gif

• Like
Nog steeds een van de, al dan niet het bruutste fysiek op dbb.
In natuurlijk weer.

• Like
Net zoals in je vorige log, IN !!

• Like
In. Heb je GH ook weleens hoger gezet dan 3iu? En ben je evt. van plan deze te verhogen ipv je andere compounds tijdens je blast?

• Like
IN! Lees je log altijd met plezier door de weloverwogen keuzes die je maakt en deze ook open en eerlijk op een duidelijke manier kenbaar maakt in je log /eindeslijm.

Nu GAINEN! :wl:

• Topic Starter Topic Starter
Ja ik blijf niet steeds iedereen quoten die in is :emo: Welkom allemaal, leuk dat jullie er zijn :D

Test + mast + deca = slimme kuurder :) mooie combi.
En hoezo lage doseringen voor zijn fysiek? Is zat, zeker icm hgh.

Succes, ik volg uiteraard.

Thanks, geen alledaagse combi inderdaad. Maar dat komt ook omdat de meeste mensen denk ik zelf niet nadenken over het gebruik van middelen, of zelfs testen wat bepaalde middelen met hun doen op verschillende vlakken en meer afgaan op wat de rest doet. Dosering zal nog wel wat omhoog gaan t.z.t., maar dit is prima om mee te starten!

Nog steeds een van de, al dan niet het bruutste fysiek op dbb.
In natuurlijk weer.

Nou zo'n join verdient natuurlijk een persoonlijke quote :kiss:

In. Heb je GH ook weleens hoger gezet dan 3iu? En ben je evt. van plan deze te verhogen ipv je andere compounds tijdens je blast?

3,3iu is eigenlijk een beetje de basis, tijdens een cut of een blast verhoog ik die zeker weleens tot 5-6iu per dag voor een langere periode, afhankelijk van de portemonnee en de progressie die ik wens te maken.

IN! Lees je log altijd met plezier door de weloverwogen keuzes die je maakt en deze ook open en eerlijk op een duidelijke manier kenbaar maakt in je log /eindeslijm.

Nu GAINEN! :wl:

Nou slijmbal, ook jij verdient een quote :heart:

Thanks en welkom!

IN! Ook feestjes gepland tijdens deze blast? :p

• Like
Verdomme zeg wat een shape. Uit pure zelfkastijding dat ik natty wil blijven ga ik hier volgen, zodat ik af en toe kan huilen:janken:

IN! Één van de beste fysieks op het forum en je logs lezen altijd heerlijk weg.

Is er nog een bloedwaarden test afgenomen tijdens de cruise? En wat is de specifieke reden dat je mast ook tijdens een cruise laat meelopen?

Verdomme zeg wat een shape. Uit pure zelfkastijding dat ik natty wil blijven ga ik hier volgen, zodat ik af en toe kan huilen:janken:

Blij dat ik een bijdrage kan leveren aan jouw emotionele gesteldheid :D Welkom!

tenor.gif

IN! Één van de beste fysieks op het forum en je logs lezen altijd heerlijk weg.

Is er nog een bloedwaarden test afgenomen tijdens de cruise? En wat is de specifieke reden dat je mast ook tijdens een cruise laat meelopen?

:$ Goed om te horen!

Nee geen bloedtest gedaan deze zomer tijdens de cruise. Wellicht dat ik tijdens deze blast eens een keer een bloedtest laat doen, al is het maar om de dokter eens van haar stoel te laten vallen :D

Mast loopt mee voor de A:E verhouding. Te lang op middelen (en daarmee de bijwerkingen) die aromatiseren of anderzijds hormonaal zaken beïnvloeden en dan met name oestradiol, zijn goed te vermijden met een beetje mast erbij. Dat komt wel tegen een kleine prijs, want over het algemeen ben ik door meer androgeen toch wel wat sneller geagiteerd en minder vrolijk over de gehele linie genomen. Feit dat ik dit weet kan ik daar natuurlijk rekening mee houden. Snapte vroeger ook nooit hoe mensen die kuurden in diepe depressies konden raken, waar ik dat tegenwoordig maar al te goed snap, zeker als je daar aanleg voor hebt en niet weet wat je aan het doen bent en al helemaal als je ook niet kunt relativeren dat het door de middelen en hormonen komt. Het is inmiddels een beetje een hele studie geworden dat kuren :roflol:

Ja er staan inderdaad wel wat feestjes gepland nog :emo:

- Planet Rose DJ Rush - 11 oktober
- Soenda Indoor - 9 november
- Rotterdam Rave Indoor - 20 december
Dan is het ook beter om niet op al te hoge dosissen te zitten denk ik dan haha

Terug
Naar boven