Fitness Seller

Building Pun 2.0

Blij dat ik een bijdrage kan leveren aan jouw emotionele gesteldheid :D Welkom!

tenor.gif

:$ Goed om te horen!

Nee geen bloedtest gedaan deze zomer tijdens de cruise. Wellicht dat ik tijdens deze blast eens een keer een bloedtest laat doen, al is het maar om de dokter eens van haar stoel te laten vallen :D

:roflol:
Dat de deed de mijne na mijn kuurtje test en tren enth afgelopen zomer ( geeneens hoog gedoseerd ) Snel kwam de vraag of ik soms slachtvee ben :P

Blij dat ik een bijdrage kan leveren aan jouw emotionele gesteldheid :D Welkom!

tenor.gif

:$ Goed om te horen!

Nee geen bloedtest gedaan deze zomer tijdens de cruise. Wellicht dat ik tijdens deze blast eens een keer een bloedtest laat doen, al is het maar om de dokter eens van haar stoel te laten vallen :D

Mast loopt mee voor de A:E verhouding. Te lang op middelen (en daarmee de bijwerkingen) die aromatiseren of anderzijds hormonaal zaken beïnvloeden en dan met name oestradiol, zijn goed te vermijden met een beetje mast erbij. Dat komt wel tegen een kleine prijs, want over het algemeen ben ik door meer androgeen toch wel wat sneller geagiteerd en minder vrolijk over de gehele linie genomen. Feit dat ik dit weet kan ik daar natuurlijk rekening mee houden. Snapte vroeger ook nooit hoe mensen die kuurden in diepe depressies konden raken, waar ik dat tegenwoordig maar al te goed snap, zeker als je daar aanleg voor hebt en niet weet wat je aan het doen bent en al helemaal als je ook niet kunt relativeren dat het door de middelen en hormonen komt. Het is inmiddels een beetje een hele studie geworden dat kuren :roflol:

En continu aan de mast heeft tot op heden geen prostaat "problemen" gegeven? Of controleert @HillR deze regelmatig:eyebrow:?

• Topic Starter Topic Starter
in!

• Like
Waarderingen: Vonk
In uiteraard :D

• Like
Ik ga ook volgen :).

• Like
In, heb je voor het gemak de doseringen gedeeld door twee gedaan:trollface:

• Like
Goede dosering, zeker voor iemand die niet van drugs en alcohol af kan blijven.

Ik ben ook in :)

• Like
in!

• Like
Alles is natuurlijk relatief en ik zeg ook nergens dat ik op deze dosering blijf zitten natuurlijk. Maar het alleszins onnodig om op 2 of 3 gr te gaan zitten vanaf dag 1. Als je je lichaam ergens een klap mee geeft is het wel om vanaf natty waardes (cruise of natty) in een keer 2-3gr erin te rammen.
Dit idd, beter begin je laag en kun je na verloop van tijd nog steeds verhogen zou het tegenvallen.

Wat je ook nog zou kunnen helpen om zo laag mogelijk in mg te blijven is om de 6-8 weken van compounds te wisselen ipv te uppen. Voorheen altijd 10-12 weken een compound gerund, maar nu met bovenstaande aanpak toch wel betere resultaten geboekt.

In, heb je voor het gemak de doseringen gedeeld door twee gedaan:trollface:

:haha:

Goede dosering, zeker voor iemand die niet van drugs en alcohol af kan blijven.

Dat dacht ik! Ken je zwaktes :)

Dit idd, beter begin je laag en kun je na verloop van tijd nog steeds verhogen zou het tegenvallen.

Wat je ook nog zou kunnen helpen om zo laag mogelijk in mg te blijven is om de 6-8 weken van compounds te wisselen ipv te uppen. Voorheen altijd 10-12 weken een compound gerund, maar nu met bovenstaande aanpak toch wel betere resultaten geboekt.

Ja klopt helemaal, ben van plan om in elk geval elke 4 a 5 weken iets te veranderen.

Bescheiden kuurtje trouwens! Less = more!:thumbs:

Daar zijn de meningen over verdeeld en hangt helemaal af van de context :p

Daar zijn de meningen over verdeeld en hangt helemaal af van de context :p
Voor het pro-podium a licht niet. Maar in combi met die GH en je doelen lijkt het me prima.

Uit ervaring weet je inmiddels wel enigzins hoe je hierop (mogelijk) gaat reageren..

• Like
Voor het pro-podium a licht niet. Maar in combi met die GH en je doelen lijkt het me prima.

Uit ervaring weet je inmiddels wel enigzins hoe je hierop (mogelijk) gaat reageren..

Daarom en verder moet iedereen natuurlijk lekker zelf weten hoeveel gram ze erin willen rammen :)

Lees ook mee, kan hier vast het eea nog van opsteken :)

• Like
Terug
Naar boven