Blij dat ik een bijdrage kan leveren aan jouw emotionele gesteldheid

Welkom!
:$ Goed om te horen!
Nee geen bloedtest gedaan deze zomer tijdens de cruise. Wellicht dat ik tijdens deze blast eens een keer een bloedtest laat doen, al is het maar om de dokter eens van haar stoel te laten vallen
Mast loopt mee voor de A:E verhouding. Te lang op middelen (en daarmee de bijwerkingen) die aromatiseren of anderzijds hormonaal zaken beïnvloeden en dan met name oestradiol, zijn goed te vermijden met een beetje mast erbij. Dat komt wel tegen een kleine prijs, want over het algemeen ben ik door meer androgeen toch wel wat sneller geagiteerd en minder vrolijk over de gehele linie genomen. Feit dat ik dit weet kan ik daar natuurlijk rekening mee houden. Snapte vroeger ook nooit hoe mensen die kuurden in diepe depressies konden raken, waar ik dat tegenwoordig maar al te goed snap, zeker als je daar aanleg voor hebt en niet weet wat je aan het doen bent en al helemaal als je ook niet kunt relativeren dat het door de middelen en hormonen komt. Het is inmiddels een beetje een hele studie geworden dat kuren