MuscleMeat

Building Pun 2.0

Jij hebt de lezing bijgewoond over harm reduction. Heeft dit nu je mening over hoeveelheid veranderd en/ of je hele denkwijze over gebruik?
Top dat je er zo open over bent en heel mooie vakantiefoto’s!
Hoe ga je je benentraining nu aanpakken?

• Topic Starter Topic Starter
Jij hebt de lezing bijgewoond over harm reduction. Heeft dit nu je mening over hoeveelheid veranderd en/ of je hele denkwijze over gebruik?
Top dat je er zo open over bent en heel mooie vakantiefoto’s!
Hoe ga je je benentraining nu aanpakken?

Klopt inderdaad, daar waren we bij :) En dat heeft heel veel bevestigd, maar ook geleid tot nieuwe inzichten! Los van het feit dat ik ook al een paar jaartjes mee ga in de sport (enhanced) ben ik ook van mening dat er heel veel te behalen valt op veel lagere doseringen. Gaat het beter en sneller op hogere doseringen, jazeker! Less=More voor je gezondheid, maar die gaat niet op voor de gains. Dat is nou eenmaal een gegeven feit. Maar ik heb geen wedstrijdambities, was dit jaar voor het eerst in grote lijnen zeer tevreden met mijn fysiek, ook terugkijkend naar de afgelopen jaren en de operaties aan de rug.

Additioneel onderschatten heel veel gebruikers het effect van year round GH gebruiken, natuurlijk heeft dat ook zo zijn risico's, maar ook daardoor kun je veel lager doseren dan alleen op AAS.

Thanks @ vakantiefoto's, was fijn om weer eens op vakantie te zijn en geen pijn te hebben :roflol:

Benen zal ik eigenlijk weinig aan veranderen dan ik al deed (dat werkte immers ontzettend goed de afgelopen 6-8 maanden). Dus een dag op high weight medium volume om en om met een dag medium weight en high volume.

Interessant om te lezen en uiteraard te volgen!
Sowieso tof dat je zo open bent

Imo 1 van de betere ‘shapes’ ;) hier op Dbb

In dus!

• Like
Waarderingen: Vonk
Puur uit interesse ga ik volgen :thumb:

• Like
Succes ouwe rukker ik volg!

• Like
In. damn.. super netjes fysiek!:)

• Like
In

• Like
In

• Like
In! Succes ouwe baas!

• Like
Interessant om te lezen en uiteraard te volgen!
Sowieso tof dat je zo open bent

Imo 1 van de betere ‘shapes’ ;) hier op Dbb

In dus!

Thanks @Leonfr en welkom!

Puur uit interesse ga ik volgen :thumb:

Zou niet heel best zijn als je het uit desinteresse zou doen :D Welkom!

:cool:

Thanks buffe Turk! En welkom!

In. damn.. super netjes fysiek!:)

Dank! Welkom :)

:)

:)

Thanks jonge god!

Legs Only - Medium Weight | High Volume

Plate Loaded 45 Degree Leg Press
20x100
15x180
10x260
10x320
08x360
10x280
10x200
10x120

Abductor
20x35
10x40
10x45
10x50

Calf Machine
30x50
15x60
15x80
15x100
15x100

Seated Leg Curl
20x40
12x50
12x55
12x60

Leg Extension
20x50
12x60
12x70
12x80

Adductor
20x30
10x40
10x50
10x50

Lying Leg Curl
15x40
15x50
15x55
15x40

Prima training, viel me wel ontzettend zwaar. Maar het zijn ook uitdagende weken geweest, waarvan 2 weken rust in de gym. Dus dan is het altijd weer even extra pushen om weer snel terug op het oude niveau te komen. Zal de komende trainingen zeker steeds gemakkelijker gaan is de verwachting.

Overigens slaap ik echt mega kut weer :mad: Eigenlijk sinds zaterdag (1e inject met deze dosering), wellicht dat ik er weer even aan moet wennen dat je op AAS gemiddeld toch wat minder slaap nodig hebt en wat later naar bed kan gaan. Normaliter heb ik wel echt de meeste baat bij 8-9u slaap per dag. Op hogere doseringen zakt dit vaak toch wel terug naar 7-7,5u per dag. Ideaal is het natuurlijk niet qua groei/rust, maar ik kan er ook niets aan doen. Daarom ook groot fan van dutjes :roflol: Dus als het kan pak ik hier en daar rustig een uurtje (soms 2) mee. Irritante is altijd dat ik tijdens een netflix aflevering bijna in slaap val op de bank en dan in de 5 minuten die het duurt voor ik vanaf dat moment in bed lig, mijn brein weer vergeten is dat het moe was.

Anyway normale struggles dus :p

Ik ken het, wanneer ik de kans krijg slaap ik.... echt ongelofelijk

• Like
Stevige training toch slaapkop :p

• Like
Irritante is altijd dat ik tijdens een netflix aflevering bijna in slaap val op de bank en dan in de 5 minuten die het duurt voor ik vanaf dat moment in bed lig, mijn brein weer vergeten is dat het moe was.

Whaha, herkenbaar! Al heeft dit niks met AAS, maar meer met de leeftijd te maken :p

Whaha, herkenbaar! Al heeft dit niks met AAS, maar meer met de leeftijd te maken :p

Ik zet zelf hgh (misschien de reden )misschien toch maar overwegen om t3 te slikken want ik ben echt kapot moe en kak overal in slaap, denk niet dat dat door zijn leeftijd komt.

wellicht dat ik er weer even aan moet wennen dat je op AAS gemiddeld toch wat minder slaap nodig hebt en wat later naar bed kan gaan.
Wat lijkt me dit 1 van de grote voordelen zeg! Slaap is nutteloze tijdbesteding, maar ben een lui stuk vreten en een enorm ochtendmens.

Zou soms graag in de avond een uurtje of 2 langer wakker willen blijven.

Irritante is altijd dat ik tijdens een netflix aflevering bijna in slaap val op de bank en dan in de 5 minuten die het duurt voor ik vanaf dat moment in bed lig, mijn brein weer vergeten is dat het moe was.
Hè das kut, precies daarom wil ik juist langer wakker blijven..:rolleyes:

Herken de opstartstruggle wel zo na een tijd niet trainen. Moest mezelf maandag ook echt naar de gym slepen en vandaag waarschijnlijk weer:roflol: Al met al toch een prima workout om er weer in te komen:thumbs:

Jaja, hill houd je wakker zeker:laugh:
Maar lekkere training, en ja slaap is zo cruciaal voor het herstel maar ook voor je geestelijke toestand.

Ik ken het, wanneer ik de kans krijg slaap ik.... echt ongelofelijk

Luie aap :p

Stevige training toch slaapkop :p

Mwoah voor mijn doen valt het mee hoor, maar zeker niets om over te klagen!

Mwah, doelde meer op het feit dat je van mij als #forervernatty geen inhoudelijke reacties hoeft te verwachten :D

Ah, ook natty input is welkom hoor, het zal niet alleen maar over AAS gaan.

Ja maar ik ben nog in mijn goddelijke jaren, jij bent al over de 40, dus voor jou is het logisch :D :windup:

Ik zet zelf hgh (misschien de reden )misschien toch maar overwegen om t3 te slikken want ik ben echt kapot moe en kak overal in slaap, denk niet dat dat door zijn leeftijd komt.

Zint eer gij begint kerel, lees je goed in over T3. Er is sowieso een bepaalde vraagstelling nodig voor jezelf om objectief de keuzes te kunnen maken op het moment dat je bijwerkingen van het ene middel wilt tenietdoen met een ander middel. Het blijven allemaal medicijnen die niet bedoelt zijn voor hetgeen wij ze willen gebruiken.

Wat lijkt me dit 1 van de grote voordelen zeg! Slaap is nutteloze tijdbesteding, maar ben een lui stuk vreten en een enorm ochtendmens.

Zou soms graag in de avond een uurtje of 2 langer wakker willen blijven.

Hè das kut, precies daarom wil ik juist langer wakker blijven..:rolleyes:

Herken de opstartstruggle wel zo na een tijd niet trainen. Moest mezelf maandag ook echt naar de gym slepen en vandaag waarschijnlijk weer:roflol: Al met al toch een prima workout om er weer in te komen:thumbs:

Ja, maar het breekt wel op naarmate de kuur vordert hoor. Je gaat feitelijk gewoon door de middelen over je natuurlijke grenzen heen, niet alleen met de massa, maar ook met allerlei andere randzaken.

Jaja, hill houd je wakker zeker:laugh:
Maar lekkere training, en ja slaap is zo cruciaal voor het herstel maar ook voor je geestelijke toestand.

:D maar dat wordt niet ervaren als straf natuurlijk, meer het zweten, draaikonten en de frustratie dat je niet kunt slapen.

De geestelijke toestand is als je kuurt van ondergeschikte waarde in deze context (1-1,5u minder slapen). De middelen geven je weinig kans voor het geestelijk minder goed in je vel zitten. Daar schuilt ook wel weer een stukje gevaar in natuurlijk, voor de mensen die een laagdrempeligheid kennen inzake geestelijke verslavingen.

Terug
Naar boven