- Waardering
- 135
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 98kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jij hebt de lezing bijgewoond over harm reduction. Heeft dit nu je mening over hoeveelheid veranderd en/ of je hele denkwijze over gebruik?
Top dat je er zo open over bent en heel mooie vakantiefoto’s!
Hoe ga je je benentraining nu aanpakken?
En dat heeft heel veel bevestigd, maar ook geleid tot nieuwe inzichten! Los van het feit dat ik ook al een paar jaartjes mee ga in de sport (enhanced) ben ik ook van mening dat er heel veel te behalen valt op veel lagere doseringen. Gaat het beter en sneller op hogere doseringen, jazeker! Less=More voor je gezondheid, maar die gaat niet op voor de gains. Dat is nou eenmaal een gegeven feit. Maar ik heb geen wedstrijdambities, was dit jaar voor het eerst in grote lijnen zeer tevreden met mijn fysiek, ook terugkijkend naar de afgelopen jaren en de operaties aan de rug.
Interessant om te lezen en uiteraard te volgen!
Sowieso tof dat je zo open bent
Imo 1 van de betere ‘shapes’hier op Dbb
In dus!
Welkom!

Eigenlijk sinds zaterdag (1e inject met deze dosering), wellicht dat ik er weer even aan moet wennen dat je op AAS gemiddeld toch wat minder slaap nodig hebt en wat later naar bed kan gaan. Normaliter heb ik wel echt de meeste baat bij 8-9u slaap per dag. Op hogere doseringen zakt dit vaak toch wel terug naar 7-7,5u per dag. Ideaal is het natuurlijk niet qua groei/rust, maar ik kan er ook niets aan doen. Daarom ook groot fan van dutjes
Dus als het kan pak ik hier en daar rustig een uurtje (soms 2) mee. Irritante is altijd dat ik tijdens een netflix aflevering bijna in slaap val op de bank en dan in de 5 minuten die het duurt voor ik vanaf dat moment in bed lig, mijn brein weer vergeten is dat het moe was. 
Zou niet heel best zijn als je het uit desinteresse zou doenWelkom!

Irritante is altijd dat ik tijdens een netflix aflevering bijna in slaap val op de bank en dan in de 5 minuten die het duurt voor ik vanaf dat moment in bed lig, mijn brein weer vergeten is dat het moe was.

Whaha, herkenbaar! Al heeft dit niks met AAS, maar meer met de leeftijd te maken![]()
Wat lijkt me dit 1 van de grote voordelen zeg! Slaap is nutteloze tijdbesteding, maar ben een lui stuk vreten en een enorm ochtendmens.wellicht dat ik er weer even aan moet wennen dat je op AAS gemiddeld toch wat minder slaap nodig hebt en wat later naar bed kan gaan.
Hè das kut, precies daarom wil ik juist langer wakker blijven..Irritante is altijd dat ik tijdens een netflix aflevering bijna in slaap val op de bank en dan in de 5 minuten die het duurt voor ik vanaf dat moment in bed lig, mijn brein weer vergeten is dat het moe was.

Al met al toch een prima workout om er weer in te komenIk ken het, wanneer ik de kans krijg slaap ik.... echt ongelofelijk

Mwah, doelde meer op het feit dat je van mij als #forervernatty geen inhoudelijke reacties hoeft te verwachten![]()
Whaha, herkenbaar! Al heeft dit niks met AAS, maar meer met de leeftijd te maken![]()

Ik zet zelf hgh (misschien de reden )misschien toch maar overwegen om t3 te slikken want ik ben echt kapot moe en kak overal in slaap, denk niet dat dat door zijn leeftijd komt.
Wat lijkt me dit 1 van de grote voordelen zeg! Slaap is nutteloze tijdbesteding, maar ben een lui stuk vreten en een enorm ochtendmens.
Zou soms graag in de avond een uurtje of 2 langer wakker willen blijven.
Hè das kut, precies daarom wil ik juist langer wakker blijven..
Herken de opstartstruggle wel zo na een tijd niet trainen. Moest mezelf maandag ook echt naar de gym slepen en vandaag waarschijnlijk weerAl met al toch een prima workout om er weer in te komen
![]()
Jaja, hill houd je wakker zeker
Maar lekkere training, en ja slaap is zo cruciaal voor het herstel maar ook voor je geestelijke toestand.
maar dat wordt niet ervaren als straf natuurlijk, meer het zweten, draaikonten en de frustratie dat je niet kunt slapen.