- Waardering
- 46.980
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 117kg
- Vetpercentage
- 12%
Dat bedoel ik niet.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat bedoel ik niet.
Mijn laatste blast was Npp100mg eod niet heel erg hoog gedoseerd dus.
voordelen
Korte ester, dus sneller een nieuwe blast.
korte ester, ik merk significant verschil binnen een paar weken. En dat heb ik op deca niet, op deca is dit heel gelijkelijk waardoor ik het gevoel heb dat het weinig doet.
Kracht ging met Npp vrij snel omhoog( binnen 2 weken en dat ervaar ik op deca totaal niet
(Ik werd vrij agressief, heerlijk gevoel voor trainingen. Maar dit kan ook door de test c komen nog nooit van test ester gewisseld. Kom ik binnenkort wel achter zit nu weer op test e Bold ment en geen agressie niks meer)
nadelen
eod prikken, voor mij geen nadeel maar niet iedereen vind prikken fijn.
Ik doe op 't moment 375mg test, 450mg npp en 600mg primo en ik moet zeggen.... me likey.
Bizar hoe vol je komt te staan na de derde inject al (m-w-f) en de pomp en trainingen zijn super.
Heb voor NPP gekozen omdat ik niet wil dat decanoaat zo lang blijft hangen.
Ik ben mij nou de hele tijd af aan het vragen waarom ik off ga.. Kutzooi

Er wordt hier gesproken alsof het over snoepjes gaat.![]()
Ik bewonder mijn ampullen wel zoals ik vroeger mijn knikkers bekeek.

Ik riep maar wat randoms om even te stoken uiteraard. Maar in het gevan van Shadow weet ik dat hij in het verleden een blast heeft moeten afkappen met Deca omdat hij gyno kreeg, dus dan is NPP het proberen waard I guess.
Pun, Andersom geredeneerd: waarom zal je deca nemen ipv npp? Npp werkt sneller, minder vocht en is sneller uit je systeem wanneer je stopt met zetten. Deca werkt toch vrij langzaam en zorgt voor meer vocht, waarom zal je dan deca verkiezen boven npp (ben oprecht benieuwd aangezien ik een erge npp voorstander ben)
Ik begin over een kleine 3 weken op test 750 tren 500 en mast 200. Nee ik gebruik geen eigen topic. Misschien als ik begin. Maar gh is vandaag nog een brug te ver.

Ik begin over een kleine 3 weken op test 750 tren 500 en mast 200. Nee ik gebruik geen eigen topic. Misschien als ik begin. Maar gh is vandaag nog een brug te ver.
Respons van t anti highjacking team is hier alleen iets trager.Nieuws van de kaping afgelopen week niet gevolgd?
7500. Je log wordt gekaapt.![]()
Korte esters zijn over het algemeen dacht ik wel belastender voor het lichaam en laten ook vaker op kortere termijn verslechtering zien van je bloedwaarden (lipiden/cholesterol).
Verder snap ik de overwegingen wel, maar bodybuilding blijft een duursport (figure of speech) en daarom ben ik nooit heel erg fan van de shortcuts, ogenschijnlijk of niet. 600 of 750mg deca is meestal 3ML en bij NPP moet je minimaal het dubbele zetten aan ML. Ik vind prikken niet erg, maar het onnodig veel maken vind ik overbodig.
Ja als je het verdeelt over 3 injects per week is het goed te doen idd!
Je hebt ook geen kinderwens meer toch? Niet dat dit perse leidend moet zijn, maar die kun je dan alvast wegstrepen
Hoe bedoel je? Denk dat dit juist 1 van de weinige kuurlogjes is waar enigszins serieus en onderbouwd over AAS gesproken wordt inzake ervaringen en eventuele kennis.
Mag het ook een onsje meer zijn meneer?
Doe mij maar vials, ik was dan ook meer van de Garbage Gang en Garbage Pailkids
In elk geval massa losers.
They just die sooner
De stof blijft natuurlijk nog steeds Nandrolon, maar de werking kan inderdaad heel erg verschillen. Tren-e v.s. Tren-a is daar het meest tekenende voorbeeld van. Ik zet dan ook altijd een beetje mast naast mijn 19-nor middelen.
Ja terechte vraag, beiden kennen natuurlijk voor- en nadelen. Ik heb NPP nooit geprobeerd nog vanwege eerder genoemde redenen. Kan er daarom inhoudelijk ook niet over oordelen, maar vocht vasthouden is grotendeels voeding en niet op een te hoog VP staan.
De tol van de brug is te duur of is er een andere reden?
Het kostenplaatje idd.
Hier snap ik verder geen reet van jongens, sorry![]()
Geloof inderdaad graag dat met HGH de grens flink gepusht kan worden en met insuline al helemaal Echter vind ik persoonlijk de grens al liggen bij HGH, zie niet in waarom ik 200-300 euro per maand zou uitgeven aan groeihormoon. Ga liever van dat geld op vakantie of sparen voor huis/horloge etc.Zeker, er komt een moment waarop de risico's niet meer opwegen tegen de eventuele extra gains. Met GH kun je die grens behoorlijk verleggen zo lijkt het. Helemaal als je insuline toevoegt, maar dat is mijn een stap te ver voor een recreatief lichaam beeldhouwer. Zijn imo heel wat variabelen die erbij komen kijken, waaronder het feit dat je met GH gewoon 500-1000kcal extra kunt wegtikken zonder dat dit extra aanzet van vet betekent, daar kom je met enkel AAS en zonder GH niet mee weg.
Een cruise van bijna 300mg per week is geen cruise, maar gewoon kuren year round. Overigens prima als je goed vinger aan de pols houdt met betrekking tot je gezondheid; minimaal 2 jaarlijks gezondheidscheck bij de huisarts en uiteraard de nodige bloedtesten. Het lichaam is niet gemaakt voor year round ± 300mg en daarbij ook nog eens 6-18 weken blasten op een veelvoud daarvan. Ik was voorheen ook altijd huiverig voor het verlies van massa op minder dan 250mg cruise, maar in elk geval in combinatie met GH is er ook op mijn gewicht nagenoeg geen sprake hiervan op 125mg per week.
Moet er overigens niet aan denken om met Slin Pins te moeten zetten, ik vind GH zetten doorgaans al irritanter dan gewoon AAS IM. Dat gemiereneuk in je huidplooien, helemaal op laag VP, gedoe
Als ik niets met de dosering doe gedurende de 12-15 weken blast, dan ga ik inderdaad bij een week of 8 minder resultaten boeken, ongeacht of je je trainingen en voeding blijft opvoeren. Derhalve vind ik het verhogen van de dosering ook een goede uitkomst hiervoor, sofar so good geweest voor mij in elk geval. En nu inderdaad switchen van compounds. Dat bevalt eigenlijk ook heel goed, omdat ik toch van bijvoorbeeld Deca en Mast toch wel merk dat als ik dit voor langere perioden achter elkaar zet, ik daar mentaal soms wel nadelen van ondervind. Geen idee wat de oorzaak daarvan is overigens. (Denk aan; minder opgewekt, minder vrolijk, sneller geïrriteerd etc.)
Ja ik merk zeker dat het andere koek is zonder de GH en op lagere dosering, maar dat is okay. Gezien waar ik nu sta en de mindset die ik nu heb sinds enige tijd. Het hoeft niet meer zover tot de max allemaal, ik ben al bijna 2x hetgeen van wat ik woog in 2008 en die Punjab van 2008 past sowieso makkelijk twee keer in de breedte in de huidige Punjab![]()

300 is geen cruise.Geloof inderdaad graag dat met HGH de grens flink gepusht kan worden en met insuline al helemaal Echter vind ik persoonlijk de grens al liggen bij HGH, zie niet in waarom ik 200-300 euro per maand zou uitgeven aan groeihormoon. Ga liever van dat geld op vakantie of sparen voor huis/horloge etc.
Maarja 5 jaar geleden zei ik ook dat ik nooit aan de AAS zou gaan, dus misschien gaat dit in de toekomst ook veranderen
300 mg is inderdaad weinig cruise te noemen, maar doe inderdaad gewoon mn bloedtesten en die zien er op het moment gewoon erg goed uit, dus geen reden om lager te gaan cruisen. Is ook een beetje een ficieuze cirkel, ik cruise op 300 omdat ik lang wil cruisen en in tussentijd toch wat massa wil kunnen aanzetten of redelijk kunnen cutten en anderzijds cruise ik zo lang omdat ik toch progressie boek in de cruise. Gezondheidswise geen reden om het niet te doen dus f**k it. Die slinpins gaan overigens gewoon IM, quadricep of delts, ook wel eens chest en triceps gedaan. Ga geen olie subq zetten
Notes taken, ga hier zelf dan ook over nadenken, zowel compounds switchen als dosis opvoeren na X aantal weken, want merk zelf dat na 6-8 weken de rek er inderdaad aardig uit begint te raken.
Thanks in ieder geval voor je uitgebreide antwoorden Pun, wordt gewaardeerd!
Oke mama
Is niet erg pap.
Je mag jezelf idd iets wijsmaken.volgens mij bepaald iedereen voor zichzelf wat een cruise dosis is.