XXL Nutrition

Building Pun 2.0

Bezoekers in dit topic

Vonk zet je momenteel geen GH?
 
Al die oestrogeen problemen hier.
 
volgens mij bepaald iedereen voor zichzelf wat een cruise dosis is.
Nee hoor, ik kreeg hier onderuit de pul toen ik aangaf dat ik op 250 p/w als TRT beschouwde dus andere bepalen wat trt of cruize is. :p
 
Nee hoor, ik kreeg hier onderuit de pul toen ik aangaf dat ik op 250 p/w als TRT beschouwde dus andere bepalen wat trt of cruize is. :p
trt is wat anders dan cruise
 
Nee hoor, ik kreeg hier onderuit de pul toen ik aangaf dat ik op 250 p/w als TRT beschouwde dus andere bepalen wat trt of cruize is. :p
In de VS komen TRT dosissen van 250mg voor. Maar ook 125. Er is geen eenduidig antwoord dus. Maar over het algemeen zou je kunnen stellen dat 250+ niet meer gekwantificeerd wordt als TRT.
 
In de VS komen TRT dosissen van 250mg voor. Maar ook 125. Er is geen eenduidig antwoord dus. Maar over het algemeen zou je kunnen stellen dat 250+ niet meer gekwantificeerd wordt als TRT.
Trt is ook geen cruise.. sinds wanneer zijn er regels wat je een cruise mag noemen.
 
trt is wat anders dan cruise
Nee joh. Ik bedoel daarmee te zeggen als ik trt op 250mg doe dan loopt iedereen te flippen.
Maar je lijf geeft aan hoeveel mg je nodig hebt voor een nette trt. En of dit nu 125mg per 10 dagen is (wat schijnbaar de basis is) of 250mg per week, maakt natuurlijk geen reet uit.
Net zoals 350mg een cruize kan zijn. Zo bedoel ik dat.
 
Hey Pun,

Hoe gaan je trainingen?
 
Miss wat laat maar INNN! mooie shape man! Je schouders zijn echt on point!
Van deze logs leer je tenminste iets bij... ;-)
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Leuk logje. Maare Punjab waar zijn de eindresultaat foto’s? Of ben je nog niet klaar?
 
  • Haha
Waarderingen: Vonk
Leuk logje. Maare Punjab waar zijn de eindresultaat foto’s? Of ben je nog niet klaar?

Voorlopig nog niet klaar inderdaad :D

giphy.gif
 
Voorlopig nog niet klaar inderdaad :D

giphy.gif
Is het wel ooit klaar? Ben ook benieuwd naar je shape. Dat wordt interessant tussen jou en Wovano contest 2020:flexbiceps:
 
Back
Naar boven