- Waardering
- 11.483
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 113kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Nee, je kan wel al opgeven.Wie zal het zeggen, moeten we ons al inschrijven?
TrapStamp![]()
Ik heb het al opgegeven als ik deze logs lees en de foto's zie van een aantal membersMoet ik het opgeven of mezelf opgeven? Voor dat laatste zie ik geen topic![]()

Ik heb het al opgegeven als ik deze logs lees en de foto's zie van een aantal members![]()
Er wordt absoluut niet gestemd op basis van resultaat, of totale fysiek.. Enkel op basis van vriendjespolitiek en eigen gewin

Opgeven als in afhaken. Had het meer over mezelfMoet ik het opgeven of mezelf opgeven? Voor dat laatste zie ik geen topic![]()
. Kan iid wel topic over gemaakt worde. 
Nog wat op de bank gesuft en om 4:30 gaan douchen. Hopelijk hersteld mij slaap zich komende tijd weer, wellicht even een harde reset ala Pun pakken a.k.a. een nachtje doorhalen

h**ren NIEUWJAARSVOORNEMEN KUT MENSEN
Waardeloos volk..

h**ren NIEUWJAARSVOORNEMEN KUT MENSEN
Waardeloos volk..
![]()
Ik heb hier legit hard om gelachen net xD Collega's kijken me al raar aan want mijn beroep is helemaal niet grappigh**ren NIEUWJAARSVOORNEMEN KUT MENSEN
Waardeloos volk..

Onderhouden is behoudenGisteren Chest en nog wat Schouderwerk op het programma.. Merkte dat ik nog niet goed hersteld was van de afgelopen weken stampen in de gym. Dus wat rustiger aan gedaan. Maak ook al voor langere tijd slechte nachten, vol koppie i.v.m. projecten op het werk denk ik. Dus veelal om een uur of 3-3:30 wakker, vanmorgen zelfs om 01:45 al en daarna weer om 02:45.. Toen er maar uitgegaan en koffie gepaktNog wat op de bank gesuft en om 4:30 gaan douchen. Hopelijk hersteld mij slaap zich komende tijd weer, wellicht even een harde reset ala Pun pakken a.k.a. een nachtje doorhalen
Okay genoeg gezeik over slaap, want slaap is herstel
Anders up the dose
Plate Loaded Chest Press
20x70
15x110
10x130
10x150
08x170 pff wat t*ring zwaar
20x110
Ja en toen was werkelijk waar ieder bankje, iedere machine en elk kabelstation bezeth**ren NIEUWJAARSVOORNEMEN KUT MENSEN
Waardeloos volk..
Na een rondje door de gym spotte ik de Pec Deck Machine
20x80
10x100
10x100
10x100 ook veel te zwaar en alles voelde nog beurs aan
Cable Fly als we er dan toch zijn
10x20
10x20
10x20
10x20
DB Shoulder Press ook al zitten mijn triceps nog helemaal vol van de dag ervoor
12x16
10x24
10x34
10x34
15x20
Wat een waardeloze training
Maar het is beter dan geen training, tenminste dat denk ik.. Rust is ook goed, zeker als je niet goed slaapt
![]()

Ik heb daar gelukkig geen last van. Maar dat ze gewichten erop laten bijv bij de technogym plate loaded apparaten heb ik elkedag last van.Denk je vroeg naar de gym te gaan besluit al dat kutnieuwjaarsvolk ook vroeg te gaan en al append alles bezet te houden. Desondanks weer flinke gewichten verplaatst.
Plate Loaded Chest Press
08x170 pff wat t*ring zwaar![]()
Hahaha zo herkenbaar momenteel. Echt gisteravond bij ons ook t*ring vol.
En dan allemaal van die vadsige zweters die alleen maar alles bezet houden en als ze opstaan zit alles onder het zweet.
Ik kon gister mijn rug en triceps training niet normaal afwerken omdat alles iedere keer bezet was.

Ik heb hier legit hard om gelachen net xD Collega's kijken me al raar aan want mijn beroep is helemaal niet grappig
Ik snap je frustratie helemaal. Goed dat je alsnog iets hebt kunnen doen kwa training![]()

Denk je vroeg naar de gym te gaan besluit al dat kutnieuwjaarsvolk ook vroeg te gaan en al append alles bezet te houden. Desondanks weer flinke gewichten verplaatst.
Ik heb daar gelukkig geen last van. Maar dat ze gewichten erop laten bijv bij de technogym plate loaded apparaten heb ik elkedag last van.
en gebeurt overal, in elke gym, je bent niet speciaal 
Maar de plates gaan maar tot 20KG bij Basic Fit, dus ik moet het doen met max 210kg. Volgens mij de vorige blast in voorjaar 2019 regelmatig een paar setjes mee gedaan. Pas als je weer terugvalt in kracht, besef je eigenlijk pas hoe sterk je voorheen was 
gebeurt hier ook en ik train thuisIk heb daar gelukkig geen last van. Maar dat ze gewichten erop laten bijv bij de technogym plate loaded apparaten heb ik elkedag last van.