XXL Nutrition

Building Pun 2.0

Bezoekers in dit topic

TRAMPSTAMP! :D
 
  • Haha
Waarderingen: Vonk
Moet ik het opgeven of mezelf opgeven? Voor dat laatste zie ik geen topic :roflol:
 
Je hebt een dromedarisbult achter aan je nek :p
 
  • Haha
Waarderingen: Vonk
Moet ik het opgeven of mezelf opgeven? Voor dat laatste zie ik geen topic :roflol:
Ik heb het al opgegeven als ik deze logs lees en de foto's zie van een aantal members :laugh:
 
  • Haha
Waarderingen: Vonk
Je hebt een dromedarisbult achter aan je nek :p

Scheelt een vakantie naar Egypte of ander woestijnhaasland voor HillR kan ze mij ook eens op een andere manier berijden :eyebrow:

Ik heb het al opgegeven als ik deze logs lees en de foto's zie van een aantal members :laugh:

Er is niets dynamischer op DBB dan de contest :roflol: Er wordt absoluut niet gestemd op basis van resultaat, of totale fysiek.. Enkel op basis van vriendjespolitiek en eigen gewin :emo:
Als je niet heel populair bent (zoals ondergetekende) vanwege ongezouten meningen etc., dan is je winkans direct met 25% afgenomen op het moment dat je je nog moet inschrijven :haha:
 
Laat, maar ook in! Damn, wat een trainingen/gewichten!
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Moet ik het opgeven of mezelf opgeven? Voor dat laatste zie ik geen topic :roflol:
Opgeven als in afhaken. Had het meer over mezelf:o. Kan iid wel topic over gemaakt worde. :D
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Gisteren Chest en nog wat Schouderwerk op het programma.. Merkte dat ik nog niet goed hersteld was van de afgelopen weken stampen in de gym. Dus wat rustiger aan gedaan. Maak ook al voor langere tijd slechte nachten, vol koppie i.v.m. projecten op het werk denk ik. Dus veelal om een uur of 3-3:30 wakker, vanmorgen zelfs om 01:45 al en daarna weer om 02:45.. Toen er maar uitgegaan en koffie gepakt :emo: Nog wat op de bank gesuft en om 4:30 gaan douchen. Hopelijk hersteld mij slaap zich komende tijd weer, wellicht even een harde reset ala Pun pakken a.k.a. een nachtje doorhalen :rolleyes:

Okay genoeg gezeik over slaap, want slaap is herstel :treuren:
Anders up the dose :roflol:

Plate Loaded Chest Press
20x70
15x110
10x130
10x150
08x170 pff wat tering zwaar :(
20x110

Ja en toen was werkelijk waar ieder bankje, iedere machine en elk kabelstation bezet :mad: HOEREN NIEUWJAARSVOORNEMEN KUT MENSEN :mad: Waardeloos volk..

Na een rondje door de gym spotte ik de Pec Deck Machine
20x80
10x100
10x100
10x100 ook veel te zwaar en alles voelde nog beurs aan :roflol:

Cable Fly als we er dan toch zijn
10x20
10x20
10x20
10x20

DB Shoulder Press ook al zitten mijn triceps nog helemaal vol van de dag ervoor :emo:
12x16
10x24
10x34
10x34
15x20

Wat een waardeloze training :haha:

Maar het is beter dan geen training, tenminste dat denk ik.. Rust is ook goed, zeker als je niet goed slaapt :mad:

:wave:
 
:mad: HOEREN NIEUWJAARSVOORNEMEN KUT MENSEN :mad: Waardeloos volk..



:wave:

Hahaha zo herkenbaar momenteel. Echt gisteravond bij ons ook tering vol.
En dan allemaal van die vadsige zweters die alleen maar alles bezet houden en als ze opstaan zit alles onder het zweet.
Ik kon gister mijn rug en triceps training niet normaal afwerken omdat alles iedere keer bezet was.
 
  • Wow
Waarderingen: Vonk
:mad: HOEREN NIEUWJAARSVOORNEMEN KUT MENSEN :mad: Waardeloos volk..
Ik heb hier legit hard om gelachen net xD Collega's kijken me al raar aan want mijn beroep is helemaal niet grappig :p
Ik snap je frustratie helemaal. Goed dat je alsnog iets hebt kunnen doen kwa training :p
 
  • Haha
Waarderingen: Vonk
Gisteren Chest en nog wat Schouderwerk op het programma.. Merkte dat ik nog niet goed hersteld was van de afgelopen weken stampen in de gym. Dus wat rustiger aan gedaan. Maak ook al voor langere tijd slechte nachten, vol koppie i.v.m. projecten op het werk denk ik. Dus veelal om een uur of 3-3:30 wakker, vanmorgen zelfs om 01:45 al en daarna weer om 02:45.. Toen er maar uitgegaan en koffie gepakt :emo: Nog wat op de bank gesuft en om 4:30 gaan douchen. Hopelijk hersteld mij slaap zich komende tijd weer, wellicht even een harde reset ala Pun pakken a.k.a. een nachtje doorhalen :rolleyes:

Okay genoeg gezeik over slaap, want slaap is herstel :treuren:
Anders up the dose :roflol:

Plate Loaded Chest Press
20x70
15x110
10x130
10x150
08x170 pff wat tering zwaar :(
20x110

Ja en toen was werkelijk waar ieder bankje, iedere machine en elk kabelstation bezet :mad: HOEREN NIEUWJAARSVOORNEMEN KUT MENSEN :mad: Waardeloos volk..

Na een rondje door de gym spotte ik de Pec Deck Machine
20x80
10x100
10x100
10x100 ook veel te zwaar en alles voelde nog beurs aan :roflol:

Cable Fly als we er dan toch zijn
10x20
10x20
10x20
10x20

DB Shoulder Press ook al zitten mijn triceps nog helemaal vol van de dag ervoor :emo:
12x16
10x24
10x34
10x34
15x20

Wat een waardeloze training :haha:

Maar het is beter dan geen training, tenminste dat denk ik.. Rust is ook goed, zeker als je niet goed slaapt :mad:

:wave:
Onderhouden is behouden :pressing:
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Denk je vroeg naar de gym te gaan besluit al dat kutnieuwjaarsvolk ook vroeg te gaan en al append alles bezet te houden. Desondanks weer flinke gewichten verplaatst.
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Denk je vroeg naar de gym te gaan besluit al dat kutnieuwjaarsvolk ook vroeg te gaan en al append alles bezet te houden. Desondanks weer flinke gewichten verplaatst.
Ik heb daar gelukkig geen last van. Maar dat ze gewichten erop laten bijv bij de technogym plate loaded apparaten heb ik elkedag last van.
 
  • Haha
Waarderingen: Vonk
Hahaha zo herkenbaar momenteel. Echt gisteravond bij ons ook tering vol.
En dan allemaal van die vadsige zweters die alleen maar alles bezet houden en als ze opstaan zit alles onder het zweet.
Ik kon gister mijn rug en triceps training niet normaal afwerken omdat alles iedere keer bezet was.

Waardeloos is het, gelukkig werkt boos kijken en tegelijk zeggen dat je mee doet met die persoon prima :lol:

Ik heb hier legit hard om gelachen net xD Collega's kijken me al raar aan want mijn beroep is helemaal niet grappig :p
Ik snap je frustratie helemaal. Goed dat je alsnog iets hebt kunnen doen kwa training :p

Yep, maar die frustratie komt mooi van pas bij sommige oefeningen :D

Onderhouden is behouden :pressing:

True..

Denk je vroeg naar de gym te gaan besluit al dat kutnieuwjaarsvolk ook vroeg te gaan en al append alles bezet te houden. Desondanks weer flinke gewichten verplaatst.

We doen ons best floris.sp

Ik heb daar gelukkig geen last van. Maar dat ze gewichten erop laten bijv bij de technogym plate loaded apparaten heb ik elkedag last van.

Gebeurt ook bij Matrix apparatuur :rolleyes: en gebeurt overal, in elke gym, je bent niet speciaal :haha:

Hoeveel gaat er wel niet op dat apparaat?

Ik weet niet wat de maximale belasting is per arm, maar als je plates van 50kg zou hebben kun je er 250kg per arm op doen, de armen wegen zelf 5kg, dus dan zou je tot 510kg kunnen pressen :roflol: Maar de plates gaan maar tot 20KG bij Basic Fit, dus ik moet het doen met max 210kg. Volgens mij de vorige blast in voorjaar 2019 regelmatig een paar setjes mee gedaan. Pas als je weer terugvalt in kracht, besef je eigenlijk pas hoe sterk je voorheen was :emo:
 
Laatst bewerkt:
Waar komt de naam “Punjab” eigenlijk vandaan Vonk? Is dit vanwege de stad in India? Bekende bodybuilder Varinder Ghuman? Of heb je zelf een achtergrond verbonden aan die stad of aan India? Of ehh... Is het gewoon lukraak gekozen en toeval.. :gay:
 
Back
Naar boven