Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Volgens mij wel een indo achtergrondWaar komt de naam “Punjab” eigenlijk vandaan @Punjab? Is dit vanwege de stad in India? Bekende bodybuilder Varinder Ghuman? Of heb je zelf een achtergrond verbonden aan die stad of aan India? Of ehh... Is het gewoon lukraak gekozen en toeval..![]()

Waar komt de naam “Punjab” eigenlijk vandaan @Punjab? Is dit vanwege de stad in India? Bekende bodybuilder Varinder Ghuman? Of heb je zelf een achtergrond verbonden aan die stad of aan India? Of ehh... Is het gewoon lukraak gekozen en toeval..![]()

@Punjab heeft een afwijking waardoor zijn hoofd steeds van links naar rechts gaat

Heeft er ook niets mee te maken zoals je hierboven kunt lezen 
En soms moet je nu eenmaal prioriteiten stellen en roeien met de riemen die je hebt.

Net even snel door je log heen gebladerd. Maar wat een gruwelijk fysiek heb jij! Ook mooi om te zien dat je op een redelijk beperkte dosis er ook top bij kan staan. Ga zo door man!![]()

Net even snel door je log heen gebladerd. Maar wat een gruwelijk fysiek heb jij! Ook mooi om te zien dat je op een redelijk beperkte dosis er ook top bij kan staan. Ga zo door man!![]()

hij maakt gewoon ontzettend veel test aan door @HillR

Maar op dit moment neem ik hier even genoegen mee, aangezien eten niet on point is en rust al helemaal niet, dus de vraag is dan ook of een echte blast dan ook meer resultaat zou bieden, anders dan een harder en sneller droog wordend fysiek. Qua compositie sta ik nu eigenlijk al waar ik ergens in April zou verkeren normaliter. Dus dat biedt wel mogelijkheden om er extra bruut bij te staan straks in de lente/zomer. Voorlopig blijf ik dus rustig doordoen en gaat de recomp eigenlijk helemaal vanzelf. Aan de middelen dus ook niets veranderd, 250mg test en 200mg mast en 3.3iu GH. 

Wat is Ment? Misschien een domme vraag, maar ik ken niet zo veel middelen en er is zo'n variëteit aan AAS en supplementen.
TrestolonWat is Ment? Misschien een domme vraag, maar ik ken niet zo veel middelen en er is zo'n variëteit aan AAS en supplementen.
Ah, bedankt!
AnAnaS flavour?Mentos oral, zijn wel aardige jongens om door te slikken