MuscleMeat

Building Pun 2.0

@Punjab heeft een afwijking waardoor zijn hoofd steeds van links naar rechts gaat

Cool-Its-Sunday-Meme-6.jpg

Waar komt de naam “Punjab” eigenlijk vandaan @Punjab? Is dit vanwege de stad in India? Bekende bodybuilder Varinder Ghuman? Of heb je zelf een achtergrond verbonden aan die stad of aan India? Of ehh... Is het gewoon lukraak gekozen en toeval.. :gay:
Volgens mij wel een indo achtergrond

• Topic Starter Topic Starter

Welkom.. Was je mooi te laat, gebeurde er niets meer hier :roflol:
Waar komt de naam “Punjab” eigenlijk vandaan @Punjab? Is dit vanwege de stad in India? Bekende bodybuilder Varinder Ghuman? Of heb je zelf een achtergrond verbonden aan die stad of aan India? Of ehh... Is het gewoon lukraak gekozen en toeval.. :gay:

Eigenlijk is Punjab een regio in Pakistan, maar de nickname heb ik in 2004 vergaard tijdens mijn werk destijds op Kreta als duikinstructeur. Twee duikinstructeurs met wie ik goed overweg kon (lees: die ook veel blowden destijds), afkomstig uit Parijs, hebben mij die nickname destijds gegeven. We hadden een Salamander die Punjab heette, maar die was van de ene op de andere dag weg, toen ben ik Punjab gedoopt :dunno:

@Punjab heeft een afwijking waardoor zijn hoofd steeds van links naar rechts gaat

Ik heb wel een afwijking die op en neer gaat :eyebrow:

Luie fl**ker ben je :kiss:

Volgens mij wel een indo achtergrond

Klopt, Indo en niet (H)Indi of Paki :roflol: Heeft er ook niets mee te maken zoals je hierboven kunt lezen :)

Verder niet zoveel te melden op het moment, trainen gaat gestaag door, door omstandigheden kom ik niet aan mijn kcal dus vanwege dat feit ook gewoon lekker aan het cutten zonder dat zoiets extra moeite kost. Denk de afgelopen weken toch al snel een procentje of 3 eraf.. Beetje 1% per week zoals het nu gaat. Kcal track ik niet op het moment, geen tijd voor en ook geen zin in.

Nog steeds 250mg test en 200mg Mast e5d en 3,3iu gh e.d. Dat volstaat ook gewoon prima voor hetgeen nu past, rekening houdend met alle andere variabelen.

Slaap is op zich goed, alleen mijn biowekker is helemaal (nog steeds, nee nog meer(!)) naar de klote.. Elke dag, nacht eigenlijk, wakker rond 02:45 en dan ben ik uitgeslapen. Veel te druk met werk en privé, dus het zij maar even zo. Tegen vechten heeft geen zin, alles op zijn tijd :) En soms moet je nu eenmaal prioriteiten stellen en roeien met de riemen die je hebt.

Zo wie wil er nog meer dooddoeners? :roflol: :roflol:

:wave:

Zet je eigenlijk ook slin naast je hgh?

:heart:

• Love
Waarderingen: Vonk
Net even snel door je log heen gebladerd. Maar wat een gruwelijk fysiek heb jij! Ook mooi om te zien dat je op een redelijk beperkte dosis er ook top bij kan staan. Ga zo door man!:flexbiceps:

• Love

:heart:

Net even snel door je log heen gebladerd. Maar wat een gruwelijk fysiek heb jij! Ook mooi om te zien dat je op een redelijk beperkte dosis er ook top bij kan staan. Ga zo door man!:flexbiceps:

Thanks man! :cool:

Eerlijkheidshalve dien ik wel te vermelden dat je op enkel hele lage doseringen nooit de kwaliteitsmassa aan zult kunnen zetten bij een dergelijk fysiek. Maar na 13 trainingsjaren en heel wat jaren blast/cruise is het in combinatie met GH wel allemaal heel makkelijk vast te houden met lage doseringen. En dat is ook maar goed ook, want het is toch altijd een beetje gissen hoe lang een lichaam hele hoge doseringen kan blijven verwerken voor er een keer echt iets mis gaat. Mijn hernia's hebben me in dat opzicht wel wakker geschud, dat het allemaal niet maar oneindig door kan blijven gaan :)

hij maakt gewoon ontzettend veel test aan door @HillR

:eyebrow:

Gebeurt hier nog wat?

Trainingen zijn on point, lang geleden dat ik 6x per week trainde, met meer AAS zou ik er ook meer uit halen denk ik :roflol: Maar op dit moment neem ik hier even genoegen mee, aangezien eten niet on point is en rust al helemaal niet, dus de vraag is dan ook of een echte blast dan ook meer resultaat zou bieden, anders dan een harder en sneller droog wordend fysiek. Qua compositie sta ik nu eigenlijk al waar ik ergens in April zou verkeren normaliter. Dus dat biedt wel mogelijkheden om er extra bruut bij te staan straks in de lente/zomer. Voorlopig blijf ik dus rustig doordoen en gaat de recomp eigenlijk helemaal vanzelf. Aan de middelen dus ook niets veranderd, 250mg test en 200mg mast en 3.3iu GH.

Als we de komende tijd weer in een wat rustiger vaarwater belanden dan zal ik ook mijn eerstvolgende blast een beetje gaan plannen. Denk dat het toch wel mei zal worden alvorens het zover is. Weet nog niet waarmee overigens, al is de basis wel test en mast. Wellicht een weekje of 4 op Ment, maar ondanks dat ik blast/cruise merk ik dat dan de weken erna wel qua gemoedstoestand en libido. Wat dat betreft onderdrukt Ment wel echt een factor 10 van de meeste middelen. Ik zou het dan ook nooit aanraden als je erna off wilt gaan :eek:

Benen zijn weer lekker bijgetrokken de afgelopen weken, verder smelt het vet overal langzaam weg. Nu nog slaap, mind en voeding weer op orde en we kunnen straks weer knallen :cool:

Hoeveel kilo weeg je op dit moment?

• Like
Wat is Ment? Misschien een domme vraag, maar ik ken niet zo veel middelen en er is zo'n variëteit aan AAS en supplementen.

Ook wel benieuwd naar Ment , toekomst zeker eens testen.

• Like
Terug
Naar boven