Fitness Seller

Building Pun 2.0

Bezoekers in dit topic

Mast zorgt er bij mij denk ik voor dat ik daar geen last van heb. Heb het volgens mij nooit alleen met test gedraaid dus kan daar niks zinnigs over zeggen. Je kunt je sowieso afvragen of je het symptoom moet bestrijden met een AI ofde oorzaak weg kunt nemen met iets zoals Mast. Maar goed dat is mijn mening, ik ben eigenlijk nagenoeg altijd tegen het gebruik van AI’s om je A:E in Check te krijgen.
Met mast kan ik idd ook al veel van dat soort bijwerkingen voorkomen. AI’s zijn inderdaad geen snoepjes maar als je met een slechte a:e verhouding komt te zitten en belangrijker nog bijwerkingen die serieuze schade kunnen aanrichten dan is een AI wel een keuze om te overwegen.
 
Welke dosis /protocol?
Dosering is afhankelijk van wat je bloedwaarden zeggen. Door trial en error weet ik ongeveer welke dosering AI ik nodig heb. De hoeveelheid omzet naar oestrogeen is ook weer afhankelijk van welke middelen aas je gebruikt en wat daarvan de dosering is...

Nu weer ontopic wil Vonk log niet vervuilen.
 
Waarom niet Aromasin? Aangezien Arimidex een reboundt kan geven/geeft.
Ik ervaar geen rebound, maar goed zoals met veel dingen bouw je zoiets ook af. Zelfde als met t3.
 
Met mast kan ik idd ook al veel van dat soort bijwerkingen voorkomen. AI’s zijn inderdaad geen snoepjes maar als je met een slechte a:e verhouding komt te zitten en belangrijker nog bijwerkingen die serieuze schade kunnen aanrichten dan is een AI wel een keuze om te overwegen.

Welke overwegingen maak je daarbij als ik vragen mag? Afgezet tegen de alternatieven die er voorhanden zijn, ook op basis van medisch wetenschappelijke literatuur?

Grappig hoe iedereen gelijk naar AI's grijp met een beetje vocht etc.

Ja het is een hardnekkig fenomeen helaas, zie je veel bij mensen die wedstrijden doen en onder begeleiding staan van lui die "vroegah" wedstrijden hebben gedaan, of gewoon omdat het gros op de allerhande fora ook doet.
 
Grappig hoe iedereen gelijk naar AI's grijp met een beetje vocht etc.
Als je een AI gebruikt om vocht tegen te gaan ben je sowieso een stumperd. Dan moet je sowieso eerst eens gaan kijken naar je voeding en of de middelen die je gebruikt wel geschikt zijn voor jou doelen.
 
  • Haha
Waarderingen: Vonk
Welke overwegingen maak je daarbij als ik vragen mag? Afgezet tegen de alternatieven die er voorhanden zijn, ook op basis van medisch wetenschappelijke literatuur?



Ja het is een hardnekkig fenomeen helaas, zie je veel bij mensen die wedstrijden doen en onder begeleiding staan van lui die "vroegah" wedstrijden hebben gedaan, of gewoon omdat het gros op de allerhande fora ook doet.
Mijn hoofdredenen zijn eigenlijk ter preventie van acne en gyno. Ik heb in het verleden geprobeerd gyno met nolvadex te bestrijden maar dat heeft niet gewerkt.

Ik weet nu gewoon dat ik niet meer te hoog met test moet doseren 600+ en ik loop tegen dat soort problemen aan, vooral als je er dan ook nog een bold/deca of ment naast hebt lopen die oestrogeen ook verhogen. Een toevoeging van mast zoals jij nu doet is idd ook iets wat helpt ter voorkoming van oestrogeen problemen. Z’n AI is en blijft rommel en het altijd een plus voor je cycle als je het niet nodig hebt.
 
Je stond in de krant.
IMG_20200404_162943.jpg
 
Mijn hoofdredenen zijn eigenlijk ter preventie van acne en gyno. Ik heb in het verleden geprobeerd gyno met nolvadex te bestrijden maar dat heeft niet gewerkt.

ik gebruik .5 aromasin e2d bij test/tren 500/400 omdat ik zonder erectieproblemen heb tijdens de daad en van mast kreeg ik hele heftige acne, maanden roa nodig gehad om dat tegen te gaan:treuren::treuren::treuren:
 
Nieuw en ik ben ook "in". Ik zal altijd natty blijven, ik ben ook maar een amateur karateka die gewoon de fysiek wil hebben om lekker te slaan en te springen zonder mezelf te slopen, maar dit is toch onderhoudend en interessant om te volgen.

Je lijkt me een goede vent Punjab! Duidelijk heb je een idee erachter en dat is altijd goed om te zien.
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Al met je blast begonnen?
 
Nee alleen de dosering wat omhoog geschroefd om met de beperkte mogelijkheden tot gym zoveel mogelijk massa te behouden en in shape te blijven. 750mg test-e per week.
Okay dat is wel een blastdosering, maar het doel is net even iets anders :roflol:
 
Als je een AI gebruikt om vocht tegen te gaan ben je sowieso een stumperd. Dan moet je sowieso eerst eens gaan kijken naar je voeding en of de middelen die je gebruikt wel geschikt zijn voor jou doelen.

Much love for you maar dit is wel een beetje kort door de bocht hoor. Ik gainde zowel op 400 als op 600mg test only (dit zijn nu niet echt gekke doseringen) letterlijk fucking 5kg vocht in de eerste anderhalve week. Het is niet bepaald leuk om elke ochtend met een opgezwollen gezicht wakker te worden en gezond zal het waarschijnlijk ook niet zijn. En ja, voeding was altijd 1000% clean, als in kip, rijst, eieren, oats blablabla. Ik weet zo 1 2 3 niet wat daar nog aan te verbeteren valt. Ik denk dat sommige individuen gewoon uiterst gevoelig zijn voor water retentie, waarschijnlijk grotendeels genetisch.

Daarom overweeg ik voor mijn volgende blast ook een kleine dosis anastrazole mee te laten lopen, 0,5mg 2 of 3 keer per week. Ben ik nu een stumperd?
 
Het blijft natuurlijk verschillend per persoon, maar dat mensen veel te snel naar een AI grijpen over het algemeen is het punt denk ik.
Ik zelf krijg op 200mg mast bijvoorbeeld al enorm last van acné en haaruitval, voor mij zou dat dus geen oplossing zijn.
 
Ik denk dat sommige individuen gewoon uiterst gevoelig zijn voor water retentie, waarschijnlijk grotendeels genetisch.
Dit precies. Sommige mensen aromatiseren meer dan anderen.

Daarom kun je onmogelijk bepalen wie wel of geen ai nodig heeft. Heel die discussie gaat daarom nergens over.
 
Beetje op gevoel doen.
 
Nee alleen de dosering wat omhoog geschroefd om met de beperkte mogelijkheden tot gym zoveel mogelijk massa te behouden en in shape te blijven. 750mg test-e per week.
Okay dat is wel een blastdosering, maar het doel is net even iets anders :roflol:

750 mg :D jij stoere bink abi!
 
  • Haha
Waarderingen: Vonk
Ben je sowieso :kiss:
En als je bijv 200 mg mast ernaast laat lopen, dan ook zoveel last van vocht?

Ik heb tot nu toe alleen nog maar gecut op 250test en 400mast en dat ging qua water retentie prima, maar 250test in natuurlijk nogal weinig en bovendien at ik ook minder carbs enzo. Dus dat is niet echt een graadmeter.

Wanneer de gyms weer open gaan wil ik 500test met 400mast proberen als blast. Ik denk dat ik het de eerste paar weken ff aanzie en dan pas beslis of een AI nodig is of niet... het liefst neem ik het natuurlijk niet, maar als het niet anders kan...
 
Back
Naar boven