XXL Nutrition

Building Pun 2.0

Looking a bit small:trollface:
Jk ziet er top uit man, rug loopt zeker niet achter

• Like
Waarderingen: Vonk
Misschien beter om zelf te oordelen :)

1583170288615.png
Ik neem me woorden zeker terug! Wat een massa rug!:flexbiceps: Die traps zijn ook goed ziek.

• Like
Goed bezig jij!!!

• Like
Hallo, kleine memo.
HNG WOENSDAG.

Nog ontwikkelingen hier?

• Topic Starter Topic Starter
Weinig, maar gelukkig wel een homegym kunnen vinden in de buurt waar we met regelmaat terecht zullen kunnen :woot:
Dus hopelijk gaan we niet nog meer gains (mentaal vooral natuurlijk) verliezen.
Verder al aardig ripped en summerproof, mooie basis voor een kleine blast dus om wat verloren massa terug te winnen :engel:

Nice! Al een idee wat die kleine blast gaat zijn?

• Like
Feels good om weer te kunnen trainen he.

• Like
Inderdaad erg lekker dat je ergens terecht kunt!

• Like
Ik denk 500 test, 150 Ment, 200 Mast p/w & 6iu GH e.d.

giphy.gif
Wat vindt jij van Ment? Ik zie dat je het nu al enkele cycles als toevoeging erbij hebt, dus dan zul je er ook wel tevreden mee zijn :p de keer dat ik het pakte moest ik echt flink wat AI ernaast laten lopen anders had ik binnen enkele dagen m’n oestrogeen skyhigh. Volheid / look en pumps op dat middel zijn wel nice.

Weinig, maar gelukkig wel een homegym kunnen vinden in de buurt waar we met regelmaat terecht zullen kunnen :woot:
Dus hopelijk gaan we niet nog meer gains (mentaal vooral natuurlijk) verliezen.
Verder al aardig ripped en summerproof, mooie basis voor een kleine blast dus om wat verloren massa terug te winnen :engel:
Beter dat je een adresje hebt weten te vinden waar je terecht kan ☺. Zeker als er wat fatsoenlijke apparatuur staat. In deze tijd noodzaak om ergens terecht te kunnen of in bezit te zijn van een homegym...
Hetgeen wat je verloren zou hebben...heb je zo weer terug...zeker als ik je blast ideetje bekijk. Komt goed!

Laatst bewerkt:
Wat vindt jij van Ment? Ik zie dat je het nu al enkele cycles als toevoeging erbij hebt, dus dan zul je er ook wel tevreden mee zijn :p de keer dat ik het pakte moest ik echt flink wat AI ernaast laten lopen anders had ik binnen enkele dagen m’n oestrogeen skyhigh. Volheid / look en pumps op dat middel zijn wel nice.
Welke AI pakte jij bij Ment?

zou het sowieso niet preventief nemen.. Iedereen reageert anders op de diverse werkzame stoffen.

Mast zorgt er bij mij denk ik voor dat ik daar geen last van heb. Heb het volgens mij nooit alleen met test gedraaid dus kan daar niks zinnigs over zeggen. Je kunt je sowieso afvragen of je het symptoom moet bestrijden met een AI ofde oorzaak weg kunt nemen met iets zoals Mast. Maar goed dat is mijn mening, ik ben eigenlijk nagenoeg altijd tegen het gebruik van AI’s om je A:E in Check te krijgen.

Terug
Naar boven