Apw
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 6.475
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 89kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik neem me woorden zeker terug! Wat een massa rug!
Die traps zijn ook goed ziek.Zo los je dat inderdaad op
. Insane traps. Jezus zieke traps man

Wat vindt jij van Ment? Ik zie dat je het nu al enkele cycles als toevoeging erbij hebt, dus dan zul je er ook wel tevreden mee zijnIk denk 500 test, 150 Ment, 200 Mast p/w & 6iu GH e.d.
![]()
de keer dat ik het pakte moest ik echt flink wat AI ernaast laten lopen anders had ik binnen enkele dagen m’n oestrogeen skyhigh. Volheid / look en pumps op dat middel zijn wel nice.Beter dat je een adresje hebt weten te vinden waar je terecht kan ☺. Zeker als er wat fatsoenlijke apparatuur staat. In deze tijd noodzaak om ergens terecht te kunnen of in bezit te zijn van een homegym...Weinig, maar gelukkig wel een homegym kunnen vinden in de buurt waar we met regelmaat terecht zullen kunnen
Dus hopelijk gaan we niet nog meer gains (mentaal vooral natuurlijk) verliezen.
Verder al aardig ripped en summerproof, mooie basis voor een kleine blast dus om wat verloren massa terug te winnen![]()
Welke AI pakte jij bij Ment?Wat vindt jij van Ment? Ik zie dat je het nu al enkele cycles als toevoeging erbij hebt, dus dan zul je er ook wel tevreden mee zijnde keer dat ik het pakte moest ik echt flink wat AI ernaast laten lopen anders had ik binnen enkele dagen m’n oestrogeen skyhigh. Volheid / look en pumps op dat middel zijn wel nice.
Arimidex
Welke dosis /protocol?
Waarom niet Aromasin? Aangezien Arimidex een reboundt kan geven/geeft.
Wat vindt jij van Ment? Ik zie dat je het nu al enkele cycles als toevoeging erbij hebt, dus dan zul je er ook wel tevreden mee zijnde keer dat ik het pakte moest ik echt flink wat AI ernaast laten lopen anders had ik binnen enkele dagen m’n oestrogeen skyhigh. Volheid / look en pumps op dat middel zijn wel nice.