Lenn
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 79
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 83kg
Als je je naam en adres op de handdoek schrijft is die kans groot ja.
Toen ik me abboneerde moest ik die gegevens opschrijven.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als je je naam en adres op de handdoek schrijft is die kans groot ja.

Jij bent echt keihard. Brutal animalistic huge ripped freak.shit man, moest die kerel me zo behandelen, ik weet zeker dat die twee weken zijn zaak zou mogen sluiten want ik zou de vloer vegen met z'n lelijke kop! Meen ik echt!
Toen ik me abboneerde moest ik die gegevens opschrijven.![]()

Zoiets noemt diefstal tbh.Ja, maar kan ieders handdoek geweest zijn he. Schijt er anders gewoon in, dat is niet strafbaar geloof ik![]()
tot nu toe niemand gezien want volgens de uitbaatster waren ze niet zo zeker of ze tegen 'die brede gasten' wouden gaan zagen. 
De kleine van uitbater van de gym zei tegen zen vader "papa het huis beeft", vond ik wel lachen
. Hun huis is in hetzelfde gebouw als de gym.
Jij bent echt keihard. Brutal animalistic huge ripped freak.
shit man, moest die kerel me zo behandelen, ik weet zeker dat die twee weken zijn zaak zou mogen sluiten want ik zou de vloer vegen met z'n lelijke kop! Meen ik echt!
Jij bent echt keihard. Brutal animalistic huge ripped freak.
huge ben ik echt niet maar er zijn dingen die me razend kunnen maken.

Ha ik heb vandaag zelf te horen gekregen dat we iets voorzichter zoude moeten doen met deadliften tot het platform af is. In onze gym zijn er verdiepen en onder de krachtruimte is er dus een spin ruimte. Nuja men maat aant deadliften en 5cm voor lockout glipt 250kg uit zen klauwen ( hijs 1m96 ofzo groot ) en kletst het recht op de houten vloer. Alles aant daveren enzo, stoppen de spinners met spinnen ( hu hu hu ) en gaan ze klagen aan de bar. Zegt de uitbaatster, "ja je moet het hun zelf maar gaan zeggen". Is al 3rde keer dat ze whinen ofzotot nu toe niemand gezien want volgens de uitbaatster waren ze niet zo zeker of ze tegen 'die brede gasten' wouden gaan zagen.
Het was wel een serieuze knal dat geef ik toe maar om er zo over te zeikenDe kleine van uitbater van de gym zei tegen zen vader "papa het huis beeft", vond ik wel lachen
. Hun huis is in hetzelfde gebouw als de gym.
Nuja de eigenaars doen er niet moeilijk over, ze lachen er zelfs mee. Zolang er geen stuk beton van het plafond naar beneden komt kan het niet veel kwaad![]()
Haha prachtig, dan te bedenken dat krachttrainers in het algemeen hele aardige mensen zijn, size zegt niks over innerlijk, we worden gediscrimineerd ^^Ha ik heb vandaag zelf te horen gekregen dat we iets voorzichter zoude moeten doen met deadliften tot het platform af is. In onze gym zijn er verdiepen en onder de krachtruimte is er dus een spin ruimte. Nuja men maat aant deadliften en 5cm voor lockout glipt 250kg uit zen klauwen ( hijs 1m96 ofzo groot ) en kletst het recht op de houten vloer. Alles aant daveren enzo, stoppen de spinners met spinnen ( hu hu hu ) en gaan ze klagen aan de bar. Zegt de uitbaatster, "ja je moet het hun zelf maar gaan zeggen". Is al 3rde keer dat ze whinen ofzotot nu toe niemand gezien want volgens de uitbaatster waren ze niet zo zeker of ze tegen 'die brede gasten' wouden gaan zagen.
![]()
Hehe heb alleen je eerste post gelezen.Maar mocht hij zo tegen mij doen zou ik hem gewoon in zijn reet nken zodat hij zelf niet meer kon "benchdippen"![]()
bah bah
ram em dan een bezemsteel in ze aarsch maar om het nou zelf te doen bah bah bah
een dbb meet in die k*t gym 
waar blijft de lemming waar iemand van dbb de uitbater was en een ecto breezer met een veel te groot hoofd wegstuurt?
Goed ideebah bah
ram em dan een bezemsteel in ze aarsch maar om het nou zelf te doen bah bah bah
maar wel mee eenseen dbb meet in die k*t gym
![]()