AndroidHealthClinic

Buiten gesmeten bij nieuwe gym!

shit man, moest die kerel me zo behandelen, ik weet zeker dat die twee weken zijn zaak zou mogen sluiten want ik zou de vloer vegen met z'n lelijke kop! Meen ik echt!

Misschien weren ze dunne jongens? :D

:jk:

Mooi klote, maarja ook een k*t gym dus.

shitgym, beter en elders

Ja, maar kan ieders handdoek geweest zijn he. Schijt er anders gewoon in, dat is niet strafbaar geloof ik :P
Zoiets noemt diefstal tbh.

Ha ik heb vandaag zelf te horen gekregen dat we iets voorzichter zoude moeten doen met deadliften tot het platform af is. In onze gym zijn er verdiepen en onder de krachtruimte is er dus een spin ruimte. Nuja men maat aant deadliften en 5cm voor lockout glipt 250kg uit zen klauwen ( hijs 1m96 ofzo groot ) en kletst het recht op de houten vloer. Alles aant daveren enzo, stoppen de spinners met spinnen ( hu hu hu ) en gaan ze klagen aan de bar. Zegt de uitbaatster, "ja je moet het hun zelf maar gaan zeggen". Is al 3rde keer dat ze whinen ofzo :p tot nu toe niemand gezien want volgens de uitbaatster waren ze niet zo zeker of ze tegen 'die brede gasten' wouden gaan zagen. :roflol:

Het was wel een serieuze knal dat geef ik toe maar om er zo over te zeiken :p De kleine van uitbater van de gym zei tegen zen vader "papa het huis beeft", vond ik wel lachen :p. Hun huis is in hetzelfde gebouw als de gym.

Nuja de eigenaars doen er niet moeilijk over, ze lachen er zelfs mee. Zolang er geen stuk beton van het plafond naar beneden komt kan het niet veel kwaad :p

*deze post is verwijderd*

Aangepast door: EricR

Hij brengt hem toch netjes terug ? (met een drol ertussen)

Ha ik heb vandaag zelf te horen gekregen dat we iets voorzichter zoude moeten doen met deadliften tot het platform af is. In onze gym zijn er verdiepen en onder de krachtruimte is er dus een spin ruimte. Nuja men maat aant deadliften en 5cm voor lockout glipt 250kg uit zen klauwen ( hijs 1m96 ofzo groot ) en kletst het recht op de houten vloer. Alles aant daveren enzo, stoppen de spinners met spinnen ( hu hu hu ) en gaan ze klagen aan de bar. Zegt de uitbaatster, "ja je moet het hun zelf maar gaan zeggen". Is al 3rde keer dat ze whinen ofzo :p tot nu toe niemand gezien want volgens de uitbaatster waren ze niet zo zeker of ze tegen 'die brede gasten' wouden gaan zagen. :roflol:

Het was wel een serieuze knal dat geef ik toe maar om er zo over te zeiken :p De kleine van uitbater van de gym zei tegen zen vader "papa het huis beeft", vond ik wel lachen :p. Hun huis is in hetzelfde gebouw als de gym.

Nuja de eigenaars doen er niet moeilijk over, ze lachen er zelfs mee. Zolang er geen stuk beton van het plafond naar beneden komt kan het niet veel kwaad :p

LOL een gewicht van 250 kilo van laten we zeggen bijna een meter hoog laten vallen moet idd een flinke knal zijn geweest. Zat er geen gat in de grond daarna ?

Hehe heb alleen je eerste post gelezen.Maar mocht hij zo tegen mij doen zou ik hem gewoon in zijn reet nken zodat hij zelf niet meer kon "benchdippen":D

Haha prachtig, dan te bedenken dat krachttrainers in het algemeen hele aardige mensen zijn, size zegt niks over innerlijk, we worden gediscrimineerd ^^

Iedereen heb wel een shirtje / jasje waar je totaal niks in lijkt ... Eigenlijk moeten we dus daar een DBB-meeting houden, zodat het lijkt dat we als een stel wimps binnen komen, maar als we de kleedkamer uit komen dat die vent al misselijk word .. en dan ZIJN GYM SLOPEN!!!

Hehe heb alleen je eerste post gelezen.Maar mocht hij zo tegen mij doen zou ik hem gewoon in zijn reet nken zodat hij zelf niet meer kon "benchdippen":D
:bang:bah bah :P ram em dan een bezemsteel in ze aarsch maar om het nou zelf te doen bah bah bah

maar wel mee eens :P een dbb meet in die k*t gym :P

ROAAARRRRRRRRRRRRRR

Terug
Naar boven