AndroidHealthClinic

Bulten waar schaamhaar hoort te zitten.

dat heb je als je naar de h**ren gaat.
Misschien zijn het aambeien? ;)

gewoon je "bosje" laten zitten, niemand die het ziet dan.

ontsteking van haarzakje of mss kliertje..

Maar speel op safe en ga naar de dokter.

Om in het vervolg ontstoken haarzakjes/ingegroeide haartjes (zoveel mogelijk) te voorkomen na een scheer- of harsbeurt, moet je die plek scrubben. Met een speciale scrub-handschoen of gewoon scrubspul uit een tube of potje. En daarna insmeren met bodylotion of olie. Misschien heb je hier wat aan voor de toekomst.

Okee geen tijd om hele topic te lezen, mijn idee en tips:

1. Scheer een tijdje niet OF gebruik een apparaat wat ervoor gemaakt is zoals de Philips BodyGroom (40 Euro-) en scheer niet tegen de richting in.
2. DRUK BULTJES NIET UIT!!!!!!! als je talgkliertjes op je pik uit gaat drukken als die hard is dan blijft het ook altijd een beetje opvallen (serieus, ik spreek uit ervaring (gelukkig gaat het na een maand of 2 wel weg :roflol))
3. Heb je er nog meer dan 2 weken echt last van na tip 1 en 2 op te volgen: raadpleeg je huisarts!
4. Gebruik een soort van AFTERSHAVEBALSEM.

Groetjes

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb morgen vroeg afspraak bij huisarts 9.20 daarna zal jullie vertellen wat ik moet doen en als normaal is ofniet alvast weer hardstikke bedankt voor al u reacties (Shutterspeed) het gaat niet om de rode bultjes maar groottere formaat (waarschijnlijk genaamd vet bulten) (onstekingen) marjolein harsen lijkt me inderd ook goed idee bedankt voor tip ga zeker proberen als dit op is gelost.

Word je eindelijk een kerel???

Ik zou me "bosje" gewoon laten staan dan in jouw geval ;)

ze hebben ook voor mannen nu van die electrische bodyshavers, zijn ook speciaal voor de mannenhuid. Leuk kerstkado :D

Bodygroom rulezzz.
Maar eens geschoren, blijf je scheren...

Conclusie huis arts of weg snijden of kan half jaar duren vanmiddag om half 3 laat ik ze door snijden.

Maar wat was het nu?

Om half 3 gaan de doktor ze door snijden

Sorry me pagina was nog niet upgedate het zijn onstekingen die leeg zijn

Terug
Naar boven