Fitness Seller

Burning the fat!

f4r0ut

Dutch Bodybuilder
Waardering
5
Lengte
1m60
Massa
58kg
Vetpercentage
26%
Y'all DBB'ers,

Logje voor motivatie en hulp!

Stats zie onder mijn avatar.

Ik hanteer een 3 day split
(soms is dat wat afwisselend)

Maandag benen en buikspieren
Dinsdag boksen
Woensdag rug en biceps
Donderdag cardio of rustdag
Vrijdag borst en triceps
Zaterdag cardio of rustdag
Zondag cardio of rustdag

KT 45 min
Cardio 25 min

Doel = VP omlaag te brengen

Mijn voedingsschema's erop gezet.. voor mensen die inspiratie willen :p

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Ik zeg wel eerlijk dat ik weinig ervaring heb met cutten.
Maar als je zo veel sport in de week als jij doet, lijkt het mij misschien verstandig om wat minder kcal onder onderhoud te zitten, zodat je misschien wat meer energie hebt.
Want hrt kan haast niet anders dan dat je progressie goed blijft als je zo veel sport!
Ik heb verder niet gekeken naar je voedingsschema an sich..

En succes natuurlijk!

3 a 4 liter sinaasappelsap is lichtelijk overdreven ! (450 Cal/liter)

Pescotarisme vind ik altijd zo raar, vissen zijn toch ook dieren?

Waarom nou buik op zondag en daarna benen :'( Ik volg :)

• Topic Starter Topic Starter

Thanks bro!

3 a 4 liter sinaasappelsap is lichtelijk overdreven ! (450 Cal/liter)

Haha, ik doelde eigenlijk meer in deze verhouding te zeggen: water/thee drink ik veel, 3 a 4 liter elke dag. Ik drink alleen maar 1 glaasje versgeperste jus (150 ml) en dan meestal in de ochtend om 7 uur. Maar dat is dan ook wanneer ze in de aanbieding zijn x)

Oja, drink ook daarnaast wat melk en soja.

Pescotarisme vind ik altijd zo raar, vissen zijn toch ook dieren?

Vissen zijn idd zeker dieren, intelligente dieren. Maar ik kan mezelf niet weerhouden om geen vis te eten. Dus heb ik maar voor het pescotarisme begeven..

Waarom nou buik op zondag en daarna benen :'( Ik volg :)

Oja, shit, was helemaal vergeten om mijn trainingsschema ook aan te passen. In de vorige topic raakte ik een beetje mijn overzicht kwijt xD. Zondag dan alleen cardio!

Thanks bro voor het volgen, me gusta :D

Vandaag gaat het volgen van voedingsschema wel goed! Komt mede door weinig contacturen voor school dit blok :)

waarom zoveel cardio?begin eerst met max 25min hiit na je KT;
hou dit op een lange termijn vast en bekijk het later terug.
en je kan bv gewoon eens op een zondag op een nuchtere maag gaan joggen etc.

wat ik niet begrijp is:
Hoe kan je je zolang cardio doen na benen trainen?
ik kan dan nog amper staan.
ik doe dan gwn 10min rustig en en om de minuut wat sneller en trager.net als een korte hitt.
zoveel cardio heeft me nooit gebracht waar ik nu ben.
ik deed 16u cardio per week.
dus hou je bezig met KT
LEER HET ,DOE KENNIS OP.

SUCCES

Dan train ik blijkbaar benen niet zwaar genoeg volgens jou. Maar sws had ik ergens in een topic gelezen dat je na KT altijd minstens 45 min. cardio moet doen.

Nu nog even niet hiit doen, wil ff op een ander manier mijn conditie wat verbeteren.. Dmv roeien, fietsen en crosstrainer. Maandje geleden of twee kon ik 45 min. interval doen, maar nu is het echt een drama wat betreft hardlopen.. Workin on it!

Gister benen gedaan redelijk zwaar qua gewichten gedaan oa standing calf 60 kg 3 sets 20 reps en dat benenpush geval op 1 set 80 kg en 10 reps, 2 sets op 90 kg 10 reps..

Vandaag boksen en daarna uurtje cardio!

Laatst bewerkt:
Dan train ik blijkbaar benen niet zwaar genoeg volgens jou. Maar sws had ik ergens in een topic gelezen dat je na KT altijd minstens 45 min. cardio moet doen.

Na KT hoef je juist minder lang cardio te doen om vet te verbranden, he glycogeen is dan namelijk lager door de KT ervoor dus ga je eerder over op vetverbranding ipv eerst 10 minuten al rennend glycogeen te verbranden. Heel lang cardio doen lijkt me niet lekker voor je herstel na KT trouwens. Beetje doen wat goed voelt :)

Benen push geval dinges is legpress?

Na KT hoef je juist minder lang cardio te doen om vet te verbranden, he glycogeen is dan namelijk lager door de KT ervoor dus ga je eerder over op vetverbranding ipv eerst 10 minuten al rennend glycogeen te verbranden. Heel lang cardio doen lijkt me niet lekker voor je herstel na KT trouwens. Beetje doen wat goed voelt :)

Benen push geval dinges is legpress?

Agh ik vind dat teveel aan cardio niet zo heel erg.. Hoop dat het wel een positieve uitwerking heeft! Ik smokkel daarnaast weleens, want soms kom ik een keertje niet trainen..

Ja, is idd de legpress! Kwam ff niet op de naam! :D

Trainen en voedsel schema doorlopen gaat goed, soms smokkel ik weleens wat in wat niet mag.. Maar dan extra hard trainen :D

Btw mijn VP gemeten! Ik heb 26,5% VP ipv 30% die ik heb gehanteerd in mijn voedingsschema

Nice, ziet er goed uit. Ik volg.
Als je over een paar weekjes nog een keer alles meet dan zie je of de schema's goed zijn voor je. Succes

Nice, ziet er goed uit. Ik volg.
Als je over een paar weekjes nog een keer alles meet dan zie je of de schema's goed zijn voor je. Succes

Thanks bro! :D

Ja, maar ik ga vandaag al aanpassingen maken aan mijn voedingsschema ivm een paar kleine details foutjes :D

Today staat op het menu: benen, boksen en cardio, omdat ik gister niet ben wezen trainen!

Deze ga ik volgen :)

Thanks bro:)!

Nieuw voedingsschema.. Alleen de eiwit is laag in verhouding.. Daarnaast geen zin gehad om de HB en KM formule weer uit te rekenen ivm nieuwe meting VP 26.5% ipv 30% die ik zomaar aannam (doel: 20%, daarna zien we verder wel :D)

Btw, pindakaas is verslavend, verwerkt in mijn schema, wat een enorme vetvreter... :(

Thanks bro:)!

Nieuw voedingsschema.. Alleen de eiwit is laag in verhouding.. Daarnaast geen zin gehad om de HB en KM formule weer uit te rekenen ivm nieuwe meting VP 26.5% ipv 30% die ik zomaar aannam (doel: 20%, daarna zien we verder wel :D)

Btw, pindakaas is verslavend, verwerkt in mijn schema, wat een enorme vetvreter... :(

maar is 1414 kcal per dag niet iets teveel onder je onderhoud?

maar is 1414 kcal per dag niet iets teveel onder je onderhoud?

Dat is idd beetje te weinig qua carbs.. Maar 100% volhouden schema doe ik niet.. Lees: teveel pindakaas en soms een snee roggebrood teveel..
Maar voor de rest hou ik wel aan mijn schema. Verder zondig ik soms op de zaterdag wat spekkoek ook nog..

Zometeen update benen training van de dinsdag..
Gister hardcore rug en schouders gedaan, cardio erna en daarna nog powerpump (halfdood door benen training en boksen van de dinsdag) en daarna nog 20 min extra cardio weer.
Lijkt alsof ik veel doe, maar voor mij doen niet genoeg!

Zometeen ff update wat ik doe voor rug en schouders.. Vandaag cardio on the menu!

Update dinsdag training (boksen, benen)

16.30 - 17.00 warming up
17.00 - 18.30 boksen
19.00 - 21.00 fitness

leg press 1x10x80,1x10x90, 1x10x100
leg extension 3x10x25
leg curl 3x10x10
leg standing calf 3x20x60
sitting calf 3x20x20
adductor 3x10x25
abductor 3x10x40
squats 3x20x10
lunges 3x20x8

daarna cardio gedaan 30 min. fietsen

Zucht. Gewogen/gemeten en niks ervan af.

Hoe lang ben je bezig? Geduld ;)

vanaf 1 januari 2012 (zat al jaren op een plateau op 60kg - vooral buik van 85cm die ik naar 75cm wil hebben, abs moeten zichtbaar worden!)

sinds een week of 2/3 een voedingsschema opgebouwd (zie 1e post), soms gecheat

maar nu komende weekend ga ik een betere voedingsschema bouwen die ik wel echt 100% aan ga houden

ik train daarnaast: 6 x pw, 3 day split en overige dagen cardio
maar volgens sommige overtrain ik mezelf waardoor het effect niet te zien is.. (klopt dit?)

ik wil nu over naar een ekv verhouding van 40/30/30 eerst was het 40/40/20, maar ik denk dat ik low carbs wil invoeren..

Terug
Naar boven