XXL Nutrition

Burning the fat!

Oke dat scheelt.
Ja ik weet bij mij de oorzaak wel, moet gewoon erg opletten met wat ik eet, mijn darmen nemen niet alles even goed op... Heb dan ook de nodige intoleranties en allergieën.

Afwisselend eten is bij mij dus ook een probleem. Elke dag doperwten afgewisseld met wat worteltjes is ook niet alles. Maar ik heb al wel 2cm van mijn middel af, en vetpercentage is 1% gedaald! Gewicht is hetzelfde gebleven. (2 weken tijd)

Maar back to you ;).

• Topic Starter Topic Starter
Hahaha toch een mooie resultaat!:)

ik heb ALWEER een nieuw voedingsschema gemaakt, na BFFM samenvatting te hebben gelezen

Doelbewust mijn vet laag gehouden want: plant. olie voor voedsel bereiding niet meegerekend

Zit wel hoog in eiwitten door de whey (moet ze nog wel kopen)
ikneem isolaat whey

Bijlagen

Woops, sorry.

Nieuw schema, alweer aangepast door commentaar

HOOG IN EIWIT EN VET, laag in carbs

hopefully it stays like this.. maandag beginnen aan nieuwe schema
nu ff whey bestellen..

Bijlagen

ja soms, heb ik echt een hekel aan mezelf
weer nieuw schema had niet gedacht dat de vorige over mijn totale kcals zou gaan

isolaat heb ik besteld! 4kg variety package.. nu maar hopen dat tie morgen aankomt

Bijlagen

Hou dat schema 4 weken vol, en als je echt diehard bent ga je pas metingen doen aan einde van de 4 weken. Je zult resultaat zien, geloof me.

'Hongersgevoel' moet uitgeband worden door carb momenten in te plannen. Aan je schema te zien gaat het wel goed. Kip/biefstuk/gehakt mag ook best wel in de avond imho, niets mis mee als je aan IFIYM (if it fits your macro's) houdt.

En onthou: doorzettingsvermogen is alles. (....en je diet natuurlijk, lol).

Succes! :D

Hou dat schema 4 weken vol, en als je echt diehard bent ga je pas metingen doen aan einde van de 4 weken. Je zult resultaat zien, geloof me.

'Hongersgevoel' moet uitgeband worden door carb momenten in te plannen. Aan je schema te zien gaat het wel goed. Kip/biefstuk/gehakt mag ook best wel in de avond imho, niets mis mee als je aan IFIYM (if it fits your macro's) houdt.

En onthou: doorzettingsvermogen is alles. (....en je diet natuurlijk, lol).

Succes! :D

Ik eet geen vlees, dus vandaar dat je dat niet erin aantreft (alleen vis/schaaldieren)

Thanks for the motivation :D! Metingen doe ik idd na 4 wkn

vandaag benen trainen!

Huh je bent maar 1kg zwaarder en 3cm kleiner en je tailleomtrek is 85cm? Breed gebouwd?
Niet beledigend bedoeld overigens :).

(Beetje late reactie sorry, valt me nu pas op namelijk).

Huh je bent maar 1kg zwaarder en 3cm kleiner en je tailleomtrek is 85cm? Breed gebouwd?
Niet beledigend bedoeld overigens :).

maakt niet uit :p

je ziet niet aan me dat ik dik ben, alle vet is zeg maar opgehoopt op mijn buik vooral (en benen bovenbenen = 55 cm)
vergelijk het met het bekende fenomeen bierbuikje (niet dat ik alcohol drink)

de rest van mijn lichaam heeft een normaal postuur

offtopic: appelazijn is VIES!
en gelukkig valt havermout met water wel enigzins mee!
vandaag komt eindelijk mijn whey CC binnen :D nu hoef ik niet meer 2 blikken tonijn etc. op te vreten woopwoop

eergister benen training gedaan (leg press 100kg 3x10-zwaar!) maar geen SQ gedaan :(
vandaag nieuwe training! YES!

Laatst bewerkt:
woei, whey is binnen... cookies and cream... 4 kg, en ik heb nu al zin in om een nieuwe smaak ui te proberen:p

update: trainingsschema gaat veranderen, nu geen 6 x pw sporten maar 4 x pw
ivm met studie

Elke dag een shake drinken he! Spierverlies zo min mogelijk.

Hoe gaat het trouwens nu met je voedingschema? Lukt het met de hongermomenten? Zelf vermijdt ik honger door carbs op de juiste tijd te eten, maar dat wist je al.

Elke dag een shake drinken he! Spierverlies zo min mogelijk.

Hoe gaat het trouwens nu met je voedingschema? Lukt het met de hongermomenten? Zelf vermijdt ik honger door carbs op de juiste tijd te eten, maar dat wist je al.

ik drink ook elke dag een shake! 60g ongeveer pd aan whey

houden aan voedingsschemagaat makkelijker dan ik dacht! en als ik toch iets eet wat (gezond uiteraard) niet in mijn voedingsschema zit, dan zoek ik gelijk de ekv op en balanceer dat icm mijn voeding (zodat alles nog wel klopt!)

heb bijna geen hongermomenten:p zo ja, dan ga ik meestal aan wortels/komkommer of wat nootjes:p

wel word op de zaterdag mijn gehele voedingsschemaop de schop genomen ivm werk (sigh)

maar 1 ding, is het erg om de kwark eerder te eten dan voor slapen gaan? ik eet hem nu omdat ik er zin in had x)

en.. ja, wil nu een volgende stap maken met ook alle trainingsapparaten etc. te gaan benoemen en bijhouden wat ik kan etc. ..

iig genoeg werk nog te doen!

eindelijk, een voedingsschema weer helemaal zoals hoe het hoort te zijn. Met de juiste verhoudingen (tonijn met water berekend en kwark was 500 ipv 400..)

vandaag wilde ik gaan trainen, maar door dit rotweer ga ik thuis wel met mijn studieboeken op de hometrainer.. lekker rustig aan fietsen ongeveer een uurtje ofzeau

en daarnaast heb ik nieuwe hardloopschoenen gekocht aka dat word weer op de treadmill hardlopen (lees: al half jaar niet meer gedaan..)

ps: vandaag eens een whey muffin gemaakt met cookies and cream.. geen aanrader.. gebruik CC maar alleen voor mijn kwark, dus dat word weer een emmer bij bestellen.

ps: ik heb alleen maar 1 volledige geweldige benentraining.. in search for een goede biceps/triceps rug/borst training..

new goal: dips kunnen en pullups :)

Bijlagen

Lekker bezig f4r0ut!

Pullups (of chinups, iets makkelijker) wil ik ook kunnen lol. En dips meer dan 1x :P (of was t nou een halve?).

Lekker bezig f4r0ut! Pullups (of chinups, iets makkelijker) wil ik ook kunnen lol. En dips meer dan 1x :P (of was t nou een halve?).

Hahaha thanks :) Ik heb eindelijk soort van resultaat geboekt..

Mijn triceps.. of.. zijkant van mijn arm kan je voelen dat het wat 'harder' word

Daarnaast zijn mijn bovenbenen ipv als een soort blok vet, maar nu voel je zegmaar relief.. als je begrijpt wat ik bedoel (maar dan wel alleen in mijn bovenbenen)

maar, wat ik me afvraag.. ben ik nu nou massa aan het kweken ofzo of ben ik gewoon aan het afvallen?!

wat ik pak bij elke KT 3x10 met zware gewichten.. maar het is juist zo bij afvallen minder gewichten en meer sets

en ik wil ZO niet een BB lichaam hebben, maar gewoon echt een vrouwelijk lichaam mét wat abs definitie

en elk debiel bij fitness zeggen tegen mij dat ik dmv shakes een gespierd lichaam krijg..

ik raak in de war zo!

oja, trainingsschema deze week was:
maandag benen en schouders
dinsdag boksen
woensdap powerpump
donderdag rust
vrijdag rug/borst

zaterdag 10 uur lang staan voor werk :p

Massa kweken is spieren winnen. Afvallen is vet verliezen. Beide zijn niet per sé te volgen bij alleen de weegschaal. En wat bedoel je met afvallen en minder sets? En wat bedoel je met een BB lichaam en wat bedoel je met een vrouwelijk lichaam? Shakes zijn een aanvulling, of je dat nodig hebt hangt af van de rest van je voeding. Daarnaast is vast voedsel om verschillende redenen beter dan vloeibaar in de cut.

Ah nice toch, lekker bezig. Definitie krijg je door vetvermindering... Maar er moet natuurlijk ook wat spier zitten onder het laagje vet ;).
En alleen met eiwitshakes kom je er niet. Het is niet zo zwart op wit als verkondigd wordt maar puur een (gemakkelijke) aanvulling van de hoeveelheid eiwitten die je binnenkrijgt - je spieren hebben nou eenmaal eiwitten nodig om te groeien.

Massa kweken is spieren winnen. Afvallen is vet verliezen. Beide zijn niet per sé te volgen bij alleen de weegschaal. En wat bedoel je met afvallen en minder sets? En wat bedoel je met een BB lichaam en wat bedoel je met een vrouwelijk lichaam? Shakes zijn een aanvulling, of je dat nodig hebt hangt af van de rgest van je voedin. Daarnaast is vast voedsel om verschillende redenen beter dan vloeibaar in de cut.

Ik heb gehoord dat als je je wilt afvallen icm met KT, je minder gewichten moet pakken voor vetverbranding

de situatie is nu dat ik voor al mijn oefeningen zoveel mogelijk aan kg pak (ik pak 8kg in een hand en andere ook 8kg dumbbells voor: biceps/triceps/schouders en ik pak 30kg voor borst en 100kg voor legpress etc. en dan meestal de gebruikelijke 3x10 sets)

BB lichaam is gespierd (en zichtbare aders)
vrouwelijk lichaam bedoel ik dan niet al té gespierd.. waar je niet zegmaar overdreven triceps/biceps ziet (zoals bij de BB-show voor vrouwen..) daar aim ik niet voor

ik wil een slank lichaam met wat abs definitie XD

heb ook vast voedsel als eiwitbron (tonijn en sardinetjes) maar omdat ik geen vlees eet kom ik minder aan mijn eiwitten (geen zin om telkens vis te eten..)

Ah nice toch, lekker bezig. Definitie krijg je door vetvermindering... Maar er moet natuurlijk ook wat spier zitten onder het laagje vet ;).
En alleen met eiwitshakes kom je er niet. Het is niet zo zwart op wit als verkondigd wordt maar puur een (gemakkelijke) aanvulling van de hoeveelheid eiwitten die je binnenkrijgt - je spieren hebben nou eenmaal eiwitten nodig om te groeien.

er zit ook een laagje spier haha, ben nu vooral wat abs spier aant kweken :p heb ook niet alleen eiwitshakes! ook vis in mijn schema:)

thanks for reaction: me gusta!

Doe eens wat plaatjes van wat je wel en niet wilt, het is heel lastig te begrijpen wat jij overdreven vind zo. Maar een lichaam als iemand die in de bodybuildingklasse uitkomt, krijg je nooit als je dat niet heel graag wilt, daar zit jaren werk in en meestal wat illegale middelen.
Dus daar hoef je niet bang voor te zijn :D

Zou zelf KT nooit gebruiken voor vetverbranding. Gewoon zwaar blijven trainen, het idee is juist dat je meer spieren opbouwt die weer meer verbranden.
Om af te vallen heb je cardio en je voeding.

Als je beide combineert, zal je ook niet zo makkelijk spiermassa aanzetten. Als je alleen bezig bent met afvallen, resulteert dat meestal in een slank maar redelijk vormloos lichaam. En met wat spiermassa val je dus nog makkelijker af ook. Aan jou de keuze ;)

Helemaal eens met AbFabs post. Zichtbare aders heeft meer met vetpercentage te maken dan met de aanwezige spiermassa. Waarom zou je minder gewicht pakken om af te vallen?...

Zou zelf KT nooit gebruiken voor vetverbranding. Gewoon zwaar blijven trainen, het idee is juist dat je meer spieren opbouwt die weer meer verbranden.
Om af te vallen heb je cardio en je voeding.

Als je beide combineert, zal je ook niet zo makkelijk spiermassa aanzetten. Als je alleen bezig bent met afvallen, resulteert dat meestal in een slank maar redelijk vormloos lichaam. En met wat spiermassa val je dus nog makkelijker af ook. Aan jou de keuze ;)

wat ik nu doe is mijn voeding volgens schema eten en daarnaast sporten: 45 min KT (3daysplit) en daarna 30 min cardio erna gelijk, dat werkt dan toch wel als ik wil afvallen..?

shake: ontbijt, na trainen en voor slapen - voor spierbehoud

Helemaal eens met AbFabs post. Zichtbare aders heeft meer met vetpercentage te maken dan met de aanwezige spiermassa. Waarom zou je minder gewicht pakken om af te vallen?...

Dat wist ik dus ook niet, dat zei een dude tegen mij in the gym.
maar ik blijf nu gewoon lekker zwaar trainen!

AIMING GOAL: zo'n sixpack ongeveer..

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven