XXL Nutrition

Burning the fat!

gaat goed zo te zien. volhouden he! :)

• Topic Starter Topic Starter
Waa supertof, een paar leuke (schuine buikspieren) oefeningen meegekregen van Don Diego!
Hij gaf wel aan dat ik niet dik was, maar meer mezelf strak moest trainen.. we zullen zien..

update: ik ben een aqua-instructise i.o. in een supergave sportschool, met allemaal nieuwe faciliteiten (en een zwembad:3).. hopelijk stimuleert dit me meer om 1. aanhouden dieet, 2. diehard te trainen, 3. VOLHOUDEN!

Anyway, er zijn gelukkig PT aanwezig, o.a. Don, doe me hopelijk mij op weg naar me doe kan verwezelijken.

Ik kijk er naar uit.

Klinkt lache, de afgelopen maand nog wat vooruitgang geboekt?

:bang: niet noemenswaardig..

hoe gaat het hier ? :)

2 jaar bijna bezig en nog steeds maar 2kg minder.ik denkt dat je stiekem eet zonder jijzelf het beseft.het is onmogelijk.sorry dathet missChien kwetsend overkomt.

Het komt niet echt kwetsend over Amand.

Maar ik kan je geen ongelijk geven. Plus, ik besef wel dat ik meer eet dan ik zou moeten. But that's just the whole point. Ik heb niet genoeg discipline.

---------- Toegevoegd om 19:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:43 ----------

But nvm, ik heb een nieuw trainingsschema en ik ga meer vetten eten dan koolhydraten.

rug
pull-up and chin-up
pull down (close grip and wide grip)
cable row (close grip and wide grip)
dumbbell row
hyper extensions
(deadlift)

borst
push-ups
bench press
fly
incline dumbbell press
cable crossover
dumbbell pull-over

benen
walking lunges
leg press
(squats)

dumbbell shoulder press

Zoek alleen nog wat oefeningen voor mijn benen.

Wow je sport echt veel of niet?

Ik heb mezelf heel lang voor de gek gehouden. HUH ik val niet af, maar ik doe het zo goed? Maar ik zondigde toch te vaak tussendoor. Wat mij heel erg heeft geholpen is 6 dagen per week me aan 1700 ckal houden en op zaterdag gewoon lekkere dingen mogen eten. Niet lopen douwen als een gek natuurlijk. Nu eindelijk kan ik me 6 dagen per week inhouden en die ene dag even genieten :)

Succes meiss
Groetjesss

Wow je sport echt veel of niet?

Ik heb mezelf heel lang voor de gek gehouden. HUH ik val niet af, maar ik doe het zo goed? Maar ik zondigde toch te vaak tussendoor. Wat mij heel erg heeft geholpen is 6 dagen per week me aan 1700 ckal houden en op zaterdag gewoon lekkere dingen mogen eten. Niet lopen douwen als een gek natuurlijk. Nu eindelijk kan ik me 6 dagen per week inhouden en die ene dag even genieten :)

Succes meiss
Groetjesss

Ik heb lange tijd echt veel gesport. Maar ik realiseer me dat intensief sporten meer nut heeft dan veel sporten.

Ik herken me in je verhaal! Dank voor je motivatie!
Nu de rest nog.

Terug
Naar boven