Fitness Seller

Burning the fat!

Ik ga je volgen!

Ik volg! ik cut trouwens vrolijk met je mee :)

• Topic Starter Topic Starter
Ik volg! ik cut trouwens vrolijk met je mee :)

Gezellig, dank voor het volgen:)!

Update: nieuw voedingsschema dit keer 100% eraan houden!

wel laag qua eiwit, maarja.. probeer wel een zo nu en dan een eitje te koken voor mezelf, maar heb dit weggelaten omdat het geen standaard is.

woosh, maandag benen trainen.. heavy duty! nieuwe oefeningen gezien via DBB, dus dat word uitproberen.. maandag update benen training, hopelijk een x squats kunnen doen met een bar + gewichten..

Bijlagen

Ik ga je ook volgen :)! Ben een beginner en qua stats lijk je aardig op mij ;). (Ben "ook" vegetariër).
Succes!

Even snel naar je schema gekeken, maar kan de producten niet zien.
Wat ik me wel afvraag, waarom ga je in godsnaam 500 kcal onder je behoefte in de cut(!) zitten?

Als je topictitel verwijst naar Burning the fat, Feeding the muscle, zou ik dat boek toch nog eens lezen ;)

Dat kan toch prima, 500kcal onder onderhoud? Onder BMR zou niet goed zijn nee...

Dit is ruim 700 kcal onder onderhoud he. En 500 lijkt me in verhouding al veel.

Als het werkt ok, maar dat doet het blijkbaar niet en ze heeft problemen om zich er aan te houden.

Dit is ruim 700 kcal onder onderhoud he. En 500 lijkt me in verhouding al veel.

Als het werkt ok, maar dat doet het blijkbaar niet en ze heeft problemen om zich er aan te houden.

Oh, ik snap al wat ik fout heb gedaan! De cut is al berekend voor mij, daar ging ik dus de mis in! ik had van de cut weer 500 ervan afgehaald..

Maar dat neemt niet weg, dat ik alhoewel heb gecheat nog steeds ver beneden mijn macro's zat - maar nog steeds niet afviel :(

Ik heb hier ff mijn voeding gepost, raar dat het niet showt tho..

07.00u
havermout 50g
magere melk 200ml

10.00u
roggebrood 55g
pindakaas 10g
tonijn waterbasis 60g

13.00u
roggebrood 55g
pindakaas 10g
tonijn waterbasis 60g

15.00u
roggebrood 55g
pindakaas 10g
tonijn waterbasis 60g
huttenkase 100g

18.00u PWO
kwark 200g
appel 1stuk

22.00u
groente 200g
tofu/vis 100g

23.30u
kwark 200g

ekv % 39/42/20
ekv gram 134/145/30
totaal 1400 kcal

maar deze x ga ik wel 100% aan voeding houden! :D

---------- Post toegevoegd Mon 6 Feb 2012 om 13:26 ----------

Ik ga je ook volgen :)! Ben een beginner en qua stats lijk je aardig op mij ;). (Ben "ook" vegetariër).
Succes!

Gezellig, thanks :D wat is jou doel?

Om 10;00, 13;00 en 15;00 bijna allemaal hetzelfde, misschien een beetje variëren :).

Om 10;00, 13;00 en 15;00 bijna allemaal hetzelfde, misschien een beetje variëren :).

ja ik weet het, maar er is zo weinig qua keuze.. want dan zit ik weer of te hoog in carbs of vet ed. :(

maar sws mijn voedingsschema klopt alweer niet :')

hehe:P
Gewoon blijven uitproberen, komt vanzelf goed. :)

Ik zie dat je ook moeite hebt met variatie houden. Roggebrood met pindakaas, is dat je nieuwe verslaving sinds je voedingsschema of at je dat al vaak? Ik had tot een jaar ofzo geleden een heuse Nutella-verslaving ;). Sowieso zat er veel chocola in mijn voeding toen, terwijl ik nooit een reep at. Nu ik geen chocola meer mag -en een heleboel andere dingen niet- verdwijnt er wel een boel. Dan moet je gaan aanpassen; roeien met de riemen die je hebt.

Maar: zou je misschien een vervanger voor de roggebrood met pindakaas kunnen bedenken wat je lekker vindt? Dan zou je daar al mee kunnen afwisselen. Het is zo slecht niet hoor maar afwisseling erbij kan geen kwaad. :)

Oh mijn doel is trouwens mijn vp wat lager krijgen en meer spieren aanzetten. Ik ben niet bang voor "mannelijke vormen"; dat gebeurt toch niet snel. Graag wil ik sterker worden na jaren gestoei met mijn gezondheid/sterkte. Ik ben al een aardig eind opweg door gewoon te gaan sporten (2 à 3x p/w). Nu nog iets serieuzer aanpakken :).

hehe:P Gewoon blijven uitproberen, komt vanzelf goed. :)

thanks, haha ja, ik wil eigenlijk whey gaan gebruiken (je kan daar zulke lekkere recepten mee maken nomnom..).. maar ik twijfel nog..

Ik zie dat je ook moeite hebt met variatie houden. Roggebrood met pindakaas, is dat je nieuwe verslaving sinds je voedingsschema of at je dat al vaak? Ik had tot een jaar ofzo geleden een heuse Nutella-verslaving ;). Sowieso zat er veel chocola in mijn voeding toen, terwijl ik nooit een reep at. Nu ik geen chocola meer mag -en een heleboel andere dingen niet- verdwijnt er wel een boel. Dan moet je gaan aanpassen; roeien met de riemen die je hebt.

Maar: zou je misschien een vervanger voor de roggebrood met pindakaas kunnen bedenken wat je lekker vindt? Dan zou je daar al mee kunnen afwisselen. Het is zo slecht niet hoor maar afwisseling erbij kan geen kwaad. :)

Oh mijn doel is trouwens mijn vp wat lager krijgen en meer spieren aanzetten. Ik ben niet bang voor "mannelijke vormen"; dat gebeurt toch niet snel. Graag wil ik sterker worden na jaren gestoei met mijn gezondheid/sterkte. Ik ben al een aardig eind opweg door gewoon te gaan sporten (2 à 3x p/w). Nu nog iets serieuzer aanpakken :).

nee vroeger vond ik roggebrood en pindakaas niet te eten, maar sindsdien ik ze met elkaar combineer (+ vanwege de ekv) ben ik er verslaafd aan.. maar als mijn potjes pindakaas op zijn (nog 4!) dan koop ik geen pindakaas meer!

dacht nml dat volk. brood juist meer carbs had, maar dat valt mee.. daarom koos ik voor roggebrood..
sandwichspread/tonijn/huttekase.. maar voor de rest wat gezond is vrij beperkt.

basically zit je in dezelfde schuitje als ik :) en ja, nutella verslaving had ik ook :p

offtopic: zal ik whey gaan gebruiken? ik wil sws veel afvallen (whey vult wel mijn eiwitten makkelijk aan) daarnaast ben ik van plan om thermo kleding te kopen voor tijdens het sporten - warmer hebben, meer verbranden.. en, als ik in de ochtend buikspieren ga doen (50 reps) en daarna in de gym ook, zal ik sneller progrssie zien? (dit uiteraard gecombineerd met juiste voeding en training) of is dit zinloos?

Laatst bewerkt:
Pindakaas is zo erg nog niet hoor. Verbannen zou ik niet nodig vinden. Maar vervang eens 1 pindakaas+roggebroodmaaltijd door groente :). Om maar een beginnetje te noemen.

Gewoon whey gebruiken. Is echt geen schande. Desnoods neem je niet zoveel. Je kunt met een vegetarisch (pescotarisch nog makkelijker) dieet best een eind komen met je eiwitten. Daar zou ik dan ook zoveel mogelijk gebruik van maken... En dan klein beetje aanvullen met whey (30g bijv.).
Ik ben zelf ook van plan whey isolaat te gaan gebruiken. Heb al wat uitgeprobeerd, moet nog even afwachten of mijn lichaam het aankan (ivm darmproblemen).

Thermokleding lijkt me niet lekker. En ook weinig nuttig. Je verliest hooguit wat meer vocht denk ik...

Laatst bewerkt:
Ik heb ook sinds 2 weken whey, bevalt wel goed. En is lekker ja haha :P

Chocolade milkshake :o

Pindakaas is zo erg nog niet hoor. Verbannen zou ik niet nodig vinden. Maar vervang eens 1 pindakaas+roggebroodmaaltijd door groente :). Om maar een beginnetje te noemen.

Gewoon whey gebruiken. Is echt geen schande. Desnoods neem je niet zoveel. Je kunt met een vegetarisch (pescotarisch nog makkelijker) dieet best een eind komen met je eiwitten. Daar zou ik dan ook zoveel mogelijk gebruik van maken... En dan klein beetje aanvullen met whey (30g bijv.).
Ik ben zelf ook van plan whey isolaat te gaan gebruiken. Heb al wat uitgeprobeerd, moet nog even afwachten of mijn lichaam het aankan (ivm darmproblemen).

Thermokleding lijkt me niet lekker. En ook weinig nuttig. Je verliest hooguit wat meer vocht denk ik...

Zal eend kijken of ik elke dag kan opbrengen om een salade te maken. Ja, denk idd dat ik ook whey ga kopen: I WANT those abs!
Maar oef, darmproblemen.. Wel lastig.. Daar heb ik ook enigzins last van.. o0

Ik heb ook sinds 2 weken whey, bevalt wel goed. En is lekker ja haha :P

Chocolade milkshake :o

Lekker! Oef, body&fitshop neem ik aan?

OFFTOPIC: weer aan iemand gevraagd in the gym, whey isolaat en whey proteine schijnt niet zoveel verschillen te hebben, alleen dat het commerciele doeleinden heeft..

Wat denken jullie? Ik weet overigens niet welke goedkoper is XD

Steps doen op intensiteit 15 en dat een half uur is echt een burner!! Gister rug en biceps gedaan en 1 oef. schouder. Gevolgd door.. 30 min. steps en 15 min. fietsen.. Lekker!
Vandaag hopelijk cardio doen, als ik niet zolang zit te kletsen tijdens dinner met vrienden :)!

Correct. En dehydratatie is het laatste waar je op zit te wachten (tenzij vlak voor een wedstrijd of fotoshoot)

---------- Post toegevoegd Thu 9 Feb 2012 om 08:16 ----------

Zal eend kijken of ik elke dag kan opbrengen om een salade te maken.

Als je er eenmaal handigheid in hebt is het minder werk dan je verwacht. Je moet alleen wat "spul" in huis hebben.

Hold that thought ! (sterker nog, schrijf het op !)

OFFTOPIC: weer aan iemand gevraagd in the gym, whey isolaat en whey proteine schijnt niet zoveel verschillen te hebben, alleen dat het commerciele doeleinden heeft..

Wat denken jullie? Ik weet overigens niet welke goedkoper is XD

Verschillen zijn marginaal en je zult het niet merken. Neem inderdaad gewoon de goedkoopste (prijs per gram eiwit) die je kunt krijgen. Wat smaak betreft kun je ook samples kopen (krijgen soms zelfs als je het lief vraagt) als je huivert om 5 kilo te kopen van iets waarvan je de smaak niet kent :)

I WANT THOSE ABS TOO!
Samen staan we sterk? ;)

Als je darmproblemen hebt beetje uitkijken dus. Een voor een nieuwe dingen invoeren zodat je kan merken hoe je lichaam erop reageert.

Ik heb een "pure whey-isolaat" gekocht, 3 samples van 30g... Zijn nu op. Ik twijfel nog of ik er last van heb of niet namelijk. Lastig. Heb het namelijk maandag ingenomen na een zware training en ben nu ziekjes. Dat kan door de training of door de whey komen of door een virusje... To be continued ;).

I WANT THOSE ABS TOO!
Samen staan we sterk? ;)

Als je darmproblemen hebt beetje uitkijken dus. Een voor een nieuwe dingen invoeren zodat je kan merken hoe je lichaam erop reageert.

Ik heb een "pure whey-isolaat" gekocht, 3 samples van 30g... Zijn nu op. Ik twijfel nog of ik er last van heb of niet namelijk. Lastig. Heb het namelijk maandag ingenomen na een zware training en ben nu ziekjes. Dat kan door de training of door de whey komen of door een virusje... To be continued ;).

haha ja together stronger:)

heb niet heel erge problems het is zo af en toe..
en weet je al waardoor het kwam?

Terug
Naar boven