- Waardering
- 1.152
- Lengte
- 1m79
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
!Dit is ruim 700 kcal onder onderhoud he. En 500 lijkt me in verhouding al veel.
Als het werkt ok, maar dat doet het blijkbaar niet en ze heeft problemen om zich er aan te houden.

Ik ga je ook volgen! Ben een beginner en qua stats lijk je aardig op mij
. (Ben "ook" vegetariër).
Succes!
wat is jou doel?Om 10;00, 13;00 en 15;00 bijna allemaal hetzelfde, misschien een beetje variëren.

. Sowieso zat er veel chocola in mijn voeding toen, terwijl ik nooit een reep at. Nu ik geen chocola meer mag -en een heleboel andere dingen niet- verdwijnt er wel een boel. Dan moet je gaan aanpassen; roeien met de riemen die je hebt.
.heheGewoon blijven uitproberen, komt vanzelf goed.
![]()
Ik zie dat je ook moeite hebt met variatie houden. Roggebrood met pindakaas, is dat je nieuwe verslaving sinds je voedingsschema of at je dat al vaak? Ik had tot een jaar ofzo geleden een heuse Nutella-verslaving. Sowieso zat er veel chocola in mijn voeding toen, terwijl ik nooit een reep at. Nu ik geen chocola meer mag -en een heleboel andere dingen niet- verdwijnt er wel een boel. Dan moet je gaan aanpassen; roeien met de riemen die je hebt.
Maar: zou je misschien een vervanger voor de roggebrood met pindakaas kunnen bedenken wat je lekker vindt? Dan zou je daar al mee kunnen afwisselen. Het is zo slecht niet hoor maar afwisseling erbij kan geen kwaad.
Oh mijn doel is trouwens mijn vp wat lager krijgen en meer spieren aanzetten. Ik ben niet bang voor "mannelijke vormen"; dat gebeurt toch niet snel. Graag wil ik sterker worden na jaren gestoei met mijn gezondheid/sterkte. Ik ben al een aardig eind opweg door gewoon te gaan sporten (2 à 3x p/w). Nu nog iets serieuzer aanpakken.
en ja, nutella verslaving had ik ook 
. Om maar een beginnetje te noemen.Pindakaas is zo erg nog niet hoor. Verbannen zou ik niet nodig vinden. Maar vervang eens 1 pindakaas+roggebroodmaaltijd door groente. Om maar een beginnetje te noemen.
Gewoon whey gebruiken. Is echt geen schande. Desnoods neem je niet zoveel. Je kunt met een vegetarisch (pescotarisch nog makkelijker) dieet best een eind komen met je eiwitten. Daar zou ik dan ook zoveel mogelijk gebruik van maken... En dan klein beetje aanvullen met whey (30g bijv.).
Ik ben zelf ook van plan whey isolaat te gaan gebruiken. Heb al wat uitgeprobeerd, moet nog even afwachten of mijn lichaam het aankan (ivm darmproblemen).
Thermokleding lijkt me niet lekker. En ook weinig nuttig. Je verliest hooguit wat meer vocht denk ik...
Ik heb ook sinds 2 weken whey, bevalt wel goed. En is lekker ja haha
Chocolade milkshake![]()
!Thermokleding lijkt me niet lekker. En ook weinig nuttig. Je verliest hooguit wat meer vocht denk ik...
Zal eend kijken of ik elke dag kan opbrengen om een salade te maken.
OFFTOPIC: weer aan iemand gevraagd in the gym, whey isolaat en whey proteine schijnt niet zoveel verschillen te hebben, alleen dat het commerciele doeleinden heeft..
Wat denken jullie? Ik weet overigens niet welke goedkoper is XD

.I WANT THOSE ABS TOO!
Samen staan we sterk?
Als je darmproblemen hebt beetje uitkijken dus. Een voor een nieuwe dingen invoeren zodat je kan merken hoe je lichaam erop reageert.
Ik heb een "pure whey-isolaat" gekocht, 3 samples van 30g... Zijn nu op. Ik twijfel nog of ik er last van heb of niet namelijk. Lastig. Heb het namelijk maandag ingenomen na een zware training en ben nu ziekjes. Dat kan door de training of door de whey komen of door een virusje... To be continued.