AndroidHealthClinic

Cable's DC training LOG

• Topic Starter Topic Starter
3326qad.jpg

Je zit aardig high rep met die Incline BP of niet?
Verder mooie training weer:thumbs:

Je zit aardig high rep met die Incline BP of niet?
Verder mooie training weer:thumbs:

Thanks

Ik hou het idd effe op niet al te zwaar want krijg dan sneller last van mn schouder, volgende keer eens kijken of ik wat zwaarder kan :)

Ik voel reversed benchpress trouwens niet echt in mijn triceps en best erg in mijn schouders....misschien moet ik daar eens wat anders voor gaan doen ?

Thanks

Ik hou het idd effe op niet al te zwaar want krijg dan sneller last van mn schouder, volgende keer eens kijken of ik wat zwaarder kan :)

Ik voel reversed benchpress trouwens niet echt in mijn triceps en best erg in mijn schouders....misschien moet ik daar eens wat anders voor gaan doen ?
hehe heb nu ook wat last van mijn schouder. Ik heb nu maar besloten om een paar daagjes te cruisen.

Dat met die reversed grip BP ervaar ik ook zo. Maar ik maak er wel goeie progressie op dus het zal wel ergens goed voor zijn:D.
Maar ja het is ook niet echt isolatie he. Ik moet zeggen dat bij bv dips ik het ook niet echt in mijn tri's voel, maar dat komt gewoon omdat ik ze zo low rep doe denk ik. Dan kun je je niet echt op de contractie van de tri's concentreren.
Maar al met al denk ik dat het niet zo veel uitmaakt want ze groeien goed:)

hehe heb nu ook wat last van mijn schouder. Ik heb nu maar besloten om een paar daagjes te cruisen.

Dat met die reversed grip BP ervaar ik ook zo. Maar ik maak er wel goeie progressie op dus het zal wel ergens goed voor zijn:D.
Maar ja het is ook niet echt isolatie he. Ik moet zeggen dat bij bv dips ik het ook niet echt in mijn tri's voel, maar dat komt gewoon omdat ik ze zo low rep doe denk ik. Dan kun je je niet echt op de contractie van de tri's concentreren.
Maar al met al denk ik dat het niet zo veel uitmaakt want ze groeien goed:)

ok goed om te horen :)

training voor vandaag:
vmrv43.jpg

Ik heb de eerste post weer aangepast voor het volledige overzicht.

Goed dat je weer kunt curlen:thumbs:

Ik ga in mijn volgende blast ook de quads en hamstrings omdraaien.
Want ik merk nu dat als je de hams eerst traint, dat het je squats wel beinvloedt.

Goed dat je weer kunt curlen:thumbs:

Ik ga in mijn volgende blast ook de quads en hamstrings omdraaien.
Want ik merk nu dat als je de hams eerst traint, dat het je squats wel beinvloedt.

Ja sowieso altijd eerst compound voor isolatie vind ik.

Zo, ff lekker gechilld afgelopen dagen maar vanavond weer getraind:
2ah8ho9.jpg

Vrij goeie vooruitgang op de incline dumbbell press, volgende keer weer verhogen dus :)

2vug6qx.jpg

edit: die reverse curl moet 35kg zijn, had me vergist

Laatst bewerkt:
71mg0n.jpg

Ben met skullcrusher gestopt omdat het ineens in mijn elleboog schoot. Oude blessure die er weer in schiet, ik denk dat ik skullcrushers er ook maar weer uit gooi.

inh2z6.jpg

De leg press was kapot dus ben maar in het squatrek calve raises gaan doen en heb ze daarna wat opgerekt. Ik heb ook nog even triceps pushdowns gedaan en mijn elleboog voelt eigenlijk al veel beter dan eerst.

14771l.gif

Ik was mijn blaadje vergeten en heb hem dus uit mijn hoofd gedaan,
ik dacht dat ik latpulldown moest doen.

Barbell row schiet trouwens echt niet op :P

niet echt veel zin meer om te loggen eigenlijk aangezien er niet zo veel animo is :P

maar goed, hier nog effe een tussen blik:

Terug
Naar boven