Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je zit aardig high rep met die Incline BP of niet?
Verder mooie training weer![]()

hehe heb nu ook wat last van mijn schouder. Ik heb nu maar besloten om een paar daagjes te cruisen.Thanks
Ik hou het idd effe op niet al te zwaar want krijg dan sneller last van mn schouder, volgende keer eens kijken of ik wat zwaarder kan
Ik voel reversed benchpress trouwens niet echt in mijn triceps en best erg in mijn schouders....misschien moet ik daar eens wat anders voor gaan doen ?
.
hehe heb nu ook wat last van mijn schouder. Ik heb nu maar besloten om een paar daagjes te cruisen.
Dat met die reversed grip BP ervaar ik ook zo. Maar ik maak er wel goeie progressie op dus het zal wel ergens goed voor zijn.
Maar ja het is ook niet echt isolatie he. Ik moet zeggen dat bij bv dips ik het ook niet echt in mijn tri's voel, maar dat komt gewoon omdat ik ze zo low rep doe denk ik. Dan kun je je niet echt op de contractie van de tri's concentreren.
Maar al met al denk ik dat het niet zo veel uitmaakt want ze groeien goed![]()

Goed dat je weer kunt curlen
Ik ga in mijn volgende blast ook de quads en hamstrings omdraaien.
Want ik merk nu dat als je de hams eerst traint, dat het je squats wel beinvloedt.