XXL Nutrition

Cable's DC training LOG

• Topic Starter Topic Starter
Ik woog vanochtend 101 kilo dus ben in 4 dagen 2 kilo kwijt, heb heel veel groene thee gedronken, strikt gegeten en Vaporize en groene thee extract genomen. Zal ook wel veel vocht zijn.

Nou, mijn training van gister vandaag dan maar gedaan. Nog steeds een beetje ziekjes maar toch op alles vooruit gegaan, behalve deadlift daarbij ben ik juist achteruit gegaan :'(
maar ja je kan niet altijd toppen he en ik ben sowieso al blij dat ik uberhaupt 170 kilo kan optillen met mijn ecto genen :roflol:

Ik ga toch maar weer wat incline werk er in zetten aangezien ik mijn bovenkant borst wel wat voller wil hebben, het ging opzich wel redelijk, de beweging voelde verdoet maar ik heb geen pijn.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Whoei dikke vooruitgang!:thumbs:
Jammer van die DL ja, ga je volgende keer nog een keer doen?

ik deed eerst calve raises met een bankje eronder maar ben bang dat dat bankje wegglijd als ik hoger ga in gewicht, nu schuinstaand van de vloer gedaan

Wow ook wwer zeer dikke verhogingen!:thumbs:

mooie smith squatssss

2h3o8i1.jpg

Hij was weer lekker. Hoewel benchpress en chin up langzaam vooruit gaan merk ik toch wel dat het gewicht steeds makkelijker omhoog gaat. Ik hou ze dus er nog wel effe in.

Ik stop met direct bicep werk, ik heb zelfs pijn in mn onderarmen bij hammercurls dus ik ga komende tijd niks meer doen, ze lopen toch al wat voor op triceps.

Dikke PR gezet met stifflegged deadlift ! :)

edit: die stiffs moet trouwens 8x zijn, geen zin om nieuw plaatje te maken

Laatst bewerkt:
****ing zware stiffs!:thumbs:

Gaat best lekker als ik het zo lees! :D
Mooi om te zien!

Nou incline smith vond ik wel lekker aanvoelen alleen BOR was weer echt k*t, krijg die techniek niet goed en ga er ook niet echt op voor uit. Mijn vleugels zijn gewoon op na het chinnen.

Wat zal ik doen? Volgende keer maar 70kilo pakken en kijken of ik hem strikt kan uitvoeren of gewoon andere oefening doen ?

Ik denk dat ik met dumbbells wijd ga borren, train ik mn achterkant schouder ook nog eens wat extra.

Dan had je die 80kg van vorige keer dus ook niet goed kwa techniek.
Of gewoon flink omlaag in gewicht en correct, of andere oefening idd.
Maar correct liften moet voorop blijven staan.

Dan had je die 80kg van vorige keer dus ook niet goed kwa techniek.
Of gewoon flink omlaag in gewicht en correct, of andere oefening idd.
Maar correct liften moet voorop blijven staan.

Idd, ik ga volgende keer denk ik gewoon gewicht goed omlaag doen en dan gewoon met me bovenlichaam bijna helemaal horizontaal en netjes uitvoeren, begin ik wel laag

Ja en zolang je kunt reppen met goede techniek ga je door. Moet je de laatste rep beginnen te gooien dan is dat de fail...
Ik merk zelf altijd bij de laatste rep met goede techniek dat als ik em dan heel gecontroleerd nog laat zakken dat er dan ook niks meer in zit.

Het was wel weer lekkere training. Ik heb biceps overgeslagen, mijn onderarmen moeten eens goed herstellen en daarna zie ik wel weer verder.

Wel nog effe shrugs 100kg reps 12-6-4 (22) gedaan en tijdens elke rep effe lekker uit laten rekken.

Terug
Naar boven