XXL Nutrition

Cable's DC training LOG (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

die leg curls zijn wel een pak minder reps als vorige keer. How come?
Of ga je me vertellen dat het aan die 5kg ligt?:D
 
die leg curls zijn wel een pak minder reps als vorige keer. How come?
Of ga je me vertellen dat het aan die 5kg ligt?:D

Tja geen idee eigenlijk :P ik heb hem wel wat langzamer laten terug zakken dus misschien dat dat ook een beetje meespeelde
 
Dominate the machine!!!!!!!!!!!!!


:P
 
Zo, deadliften ging deze keer weer lekker, heb er brullend 8 reps uit gekregen, volgende keer ga ik verder op 180kg.

Voor de rest op alles weer vooruit gegaan behalve lat pulldown deze keer niet, heb ik na deadliften gedaan, kan me niet voorstellen dat dat veel invloed zou hebben maar goed, soms gaat ie wat minder he.

4i06l1.jpg
 
Wat is die DL insane hoog vergeleken met de rest zeg!
 
Wat is die DL insane hoog vergeleken met de rest zeg!

Ja ik snap er ook niks van, ik wou dat mijn bench ook iets van 140 ofzo was maar die wil niet echt snel hoger worden ondanks.

incline bewegingen moet je trouwens nog niet gaan vergelijken met wat ik voor de rest doe want heb dat heel lang niet gedaan ivm schouder
 
Hij ging weer lekker hoor :)

Heb wel weer direct biceps werk overgeslagen vanwege mijn onderarmen maar ik heb wel nog effe een rustpauze-setje lat pulldown, triceps pushdown en incline flys gedaan om die spieren even wat extra groei stimulans te geven.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Mooie training...die SQ begint ook serieuze vormen aan te nemen zeg:)
 
Mooie training...die SQ begint ook serieuze vormen aan te nemen zeg:)

Hehe ja ik wil lekker sterk worden in benen aangezien mijn bench waarschijnlijk nooit echt hoog gaat worden, althans gaat lang duren.

Ik vraag me wel af hoe erg ik weer ga moeten opbouwen als ik weer van smith naar losse squat ga, maar ja zal ook wel weer snel op hetzelfde gewicht zitten ongeveer
 
Ja ik denk dat dat wel wat mee gaat vallen. Doe je nu dan helemaal geen losse versie?
 
Ja ik denk dat dat wel wat mee gaat vallen. Doe je nu dan helemaal geen losse versie?

Nope, het enige wat wij missen is een los squatrek en de gewichten zouden iets hoger mogen, maar ja ik woon bijna tegenover deze sportschool en het is voor de rest erg toppie en vrij goedkoop dus voorlopig blijf ik dit lekker doen.
Ik denk dat ik wel wat lunges ga doen om de stabiliteits spieren een beetje actief te houden!
 
Training van vandaag, in alles weer wat vooruit. Chinnen gaat weer wat makkelijker maar ik weeg tegenwoordig 100kilo s'ochtends (ik woog 103) dus daar krijg je ook wel een rep meer van ofzo haha

2uyotvk.jpg
 
Goeie progressie weer:thumbs: best zwaar ben je:)

Edit:
Oh je bent ook 2m zie ik in je beginpost:P
 
Dumbbell calve raises vind ik echt bout dus heb hem gewoon op de legpress gedaan, tevens heb ik nog een extra rustpauze setje triceps pushdown, latpulldown, high cable fly's en nog wat barbell shrugs gedaan.

Heb ook nog wel biceps wat getraind maar nog steeds niet knallen want mijn onderarmen beginnen eindelijk wat beter te worden.

9vb1n9.png
 
Wow die extensions heb je flink verbeterd!
Die DB calf raises zijn idd bout voor DC training. Ik heb ze ook es geprobeerd
maar ik kon die stretch niet lekker vasthouden onderin. Ik gebruik
op het moment maar 2 oefeningen voor de kuiten en die doe ik gewoon om en om.
 
Wow die extensions heb je flink verbeterd!
Die DB calf raises zijn idd bout voor DC training. Ik heb ze ook es geprobeerd
maar ik kon die stretch niet lekker vasthouden onderin. Ik gebruik
op het moment maar 2 oefeningen voor de kuiten en die doe ik gewoon om en om.

Welke doe jij ?
 
seated calf raise en seated calf press op de leg press.
Tja voor de rest is er niks bij ons in de gym daarvoor dus ben hieraan gebonden.
Aan het eind van dit jaar ga ik naar een andere gym waar meer mogelijkheden zijn.
Maar persoonlijk denk ik dat er meer groei valt te halen uit variatie wat betreft reps en intensiteitstechnieken. Want waar je ook de beweging op maakt...het blijft hetzelfde kleine hupje:D
 
seated calf raise en seated calf press op de leg press.
Tja voor de rest is er niks bij ons in de gym daarvoor dus ben hieraan gebonden.
Aan het eind van dit jaar ga ik naar een andere gym waar meer mogelijkheden zijn.
Maar persoonlijk denk ik dat er meer groei valt te halen uit variatie wat betreft reps en intensiteitstechnieken. Want waar je ook de beweging op maakt...het blijft hetzelfde kleine hupje:D

Ja dat klopt idd, ik ga kuiten denk ik komende tijd ook gewoon vaker pakken, kan best om de dag zo'n setje doen. Doe ik wel verschillende rep-ranges en snelheden, kijken of ze dan eens wat groter worden.
Ze worden wel gedefineerder maar niet veel groter.
 
Back
Naar boven