XXL Nutrition

caffeine waar te koop?

Smoothmold

Freaky Bodybuilder
Waardering
6
Waar kun je dit kopen afgezien van een aantal internetsites. Ik doel op een winkel. Ik dacht dat ze dat wel bij de kruidvat verkochten maar de verkoper keek me aan alsof ze water zag branden. Volgens haar hebben ze dat nooit verkocht. Waar dan wel?

In de supermarkt... Zit volgens mij ook in koffie ;)

supshops

maybe beetje cliche vraag maare waarom niet via i-net?

een vraag uit interesse. waarom zou een bb'er eigenlijk cafeïne willen kopen? cafeïne is toch catabool en één van die middelen die zorgt voor een grotere conversie van test naar oestrogeen. cafeïne is één van die ongezonde middelen die teveel verbruikt worden. ik drink 's morgens twee koffies op het werk en dit is volgens mij al te veel.

een vraag uit interesse. waarom zou een bb'er eigenlijk cafeïne willen kopen? cafeïne is toch catabool en één van die middelen die zorgt voor een grotere conversie van test naar oestrogeen. cafeïne is één van die ongezonde middelen die teveel verbruikt worden. ik drink 's morgens twee koffies op het werk en dit is volgens mij al te veel.

De enige reden is een flinke energie boost :haar:

Ik gebruik het zelf ook wel eens als ik me wat minder voel (bv slecht geslapen) om dan toch wat extra energie te hebben voor de training. Te veel caffeine is ook niet goed voor je en je kunt laat in de avond beter vermijden ivm je nachtrust. Dat het catabool werkt is voor mij nieuw :eek:

Overigens ik bestel altijd mijn caffeine bij een van de board sponsors ;)

• Topic Starter Topic Starter
yep, ik train nu bij een andere sportschool en daar ligt het niveau qua intensiteit een stuk hoger. Dit is voor mij even een boost om de trainingen letterlijk te kunnen overleven :D Dus of het wel of niet catabool werkt weet ik niet maar de trainingen zijn zo gruwelijk dat dat dan zeker tegen elkaar opweegt.

dan kun je toch even goed twee kopjes straffe koffie drinken. dan heb je toch je dosis cafeïne. ik zou het echter niet moeten proberen om te trainen na twee straffe kopjes koffie omdat ik een half uur daarna soms een aanval van hypoglycemie krijg. catabool is misschien slecht uitgedrukt, maar veel cafeïne en sporten gaan toch niet goed samen. maar enkel voor de training is inderdaad niet hetzelfde als heel de dag koffie drinken of cafeïne in je lijf hebben.

UH ga eens naar d esmartshop en haal colanut en guarana// dodelijk is pas een combo vanzon 100 gram in 1 keer een grammetje of 2gram per schep is genoeg om lekker hard te trainen dus niet echt een hoge dosering

10 gram van een enkel van deze staat gelijk aan pakweg 1 gram pure caffeine (is ziekelijk veel) 6 koppe ultra zware koffie ong

redbull = 70 mg

zak van 50 gram 5 euro

////over caffeine (PUUR!!!)

10 gram is al dodelijk pure caffeine is vrijwel niet te krijgen uiteraard

Bij de SmartStore in Rotterdam, waar Robert Hosper werkt, verkopen ze het in poedervorm.

Bij de coke dealer,wordt toch ook als versnijmiddel gebruikt

Waar kun je dit kopen afgezien van een aantal internetsites. Ik doel op een winkel. Ik dacht dat ze dat wel bij de kruidvat verkochten maar de verkoper keek me aan alsof ze water zag branden. Volgens haar hebben ze dat nooit verkocht. Waar dan wel?

ik heb het laatst nog bij de kruidvat zien staan, tenminste in de guarana vorm that is.

Bij een Chineeswinkeltje verkopen ze dat wel (eindhoven zit er eentje)

Terug
Naar boven