broodjekip
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 56
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die honger is wel logisch, je eet de bulk van je calorieen pas in de avond, daar moet je lichaam wel even aan wennen... gewoon meer water en koffie erin!

Koffie loopt er nu idd wel heel vlot in ja!
Met wat heb jij gisterenavond backload gedaan? Doe je ook nog 1 deftige maaltijd vlak na het trainen? Of ga je meteen "Junken"?

Onder welke steen kom jij vandaan dan?? Welkom in 2012, het jaar waarin de halve bodybuilding en fitnesswereld niet meer ontbijt......
Kijk eens op mijn site of op leangains.com
Intermittent fasting mijn vriend!!
Ps doe Arnold de groeten van me![]()

Moet volgens mij ook gewoon omdat je juist 's avonds ervoor weer laag zat in Carbs in een traditioneel BB- dieet...Het punt dat ik maak is dat John Kiefer beweerd in zijn artikel dat hij ontbijt afzweert, omdat ontbijt slecht is, en het niet gegeten moet worden.
En er evengoed een hoop lui zijn die dat geloven, en dus niks eten tot begin van de middag, omdat die lui toch al geen honger hebben smorgens.
Hoe fout is dat? Fout!
En er zijn tal van studies over hetgeen dat ontbijten belangrijk is, niet persee gericht op bodybuilding, meer in het algemeen.
Over het feit dat je IF ook kunt doen door middel van alleen de koolhydraten uit je ontbijt te laten, en dus alleen eiwitten en vetten binnen te krijgen is natuurlijk goed, daar kan ik echt wel mee leven.
Maar het dus puur om dat ene stukje dat John Kiefer zegt dat ontbijt klote is, en het niet zou moeten, en hij dit ook zijn klanten verteld.
Je lichaam moet echt wel iets binnenkrijgen na je nachtrust.