- Waardering
- 1.446
- Lengte
- 1m89
Snelle/geraffineerde suikers hebben niet alleen invloed op je bloedsuiker, ze worden over het algemeen niet als erg gezond bevonden. Op het eerste gezicht lijkt dit me niet verstandig.
Als dat het enige was wat je at zou je een punt hebben, maar suiker toegevoegd aan gezonde gevarieerde voeding doet de gezondheid niet afnemen of zo.
---------- Post toegevoegd Mon 1 Oct 2012 om 20:08 ----------
Wie is er bekend mee?
Ik heb er een stukje over geschreven, hier een "korte" samenvatting.
Het is een dieetboek, geschreven door John Kiefer. Een man met veel kennis en ervaring in de krachtsportwereld. Adviseur voor o.a. Muscle & Fitness en Men's Fitness. En hij heeft ook verschillende boeken op zijn naam, en is dus zeker niet de eerste de beste!
Iedereen kan tegenwoordig boeken uitgeven.. en ik kom best wel veel flauwekul tegen, dus dat iemand een of meer boeken heeft geschreven betekent helemaal niets.
Stap 5 Een uurtje na de shake begint het leukste:
Je begint met het laden van voeding/koolhydraten. Ongeveer alles is toegestaan: pizza, ijs, frites, koekjes, pudding.... Leef je uit! Vooral koolhydraten die hoog scoren op de glycemische index heeft de voorkeur. Pasta bijvoorbeeld, is volgens Kiefer niet goed post workout, niet hoog genoeg op de glycemische index, en hij geeft de voorkeur aan ijs, snoep of cereals.
Het was toch low-fat na de training ? Pizza, ijs, koekjes en de meeste pudding bevat nogal wat vet... lijkt me niet ??

Het enige waar ik op let is dat het vet in het product dat ik verbuik in de carbload max. +-10gr. op 100gr.