broodjekip
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 56
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Te lui om even op google "studies ontbijt" in te tikken?
Ik ga niet alles hier neerzetten, check zelf maar.
Haha, wat een gelul
Jullie geloven nu omdat er sinds niet heel lang IF en carb backload bestaat, dat het allemaal werkt, terwijl er al jaaaaaaaren gezegd wordt dat ontbijt misschien wel de belangrijkste maaltijd van de dag is.
Ik ga hier niet op verder.
OUT!

en BS 1ste klas
)
Dit overkomt me zelden of nooit, ben steeds abnormaal gefocust bezig en knal tegen 200procent. Maar dit was echt uitzonderlijk
(Chickie
) 
Even vraagje. Ik vind dit best interessant.
Ik weeg 75kg en heb 5% BF. Ik wil gewoon lean/hard en fit blijven. Ik eet 4 x per dag en train in de avond.
Ik zie nergens kcal intake + carbs intake in de avond.. Hoe zit het verder met "rust" dagen? Blijf je de carbs in de avond eten.
Mijn huidige schema is zo:
ontbijt (06:00)
Lunch (12:00)
avond eten (17:30/18:00)
trainen (18:30/19:00 t/m 20:00/20:30)
PWO meal (21:30)
22:30 / 23:00 bedtime
Vriend geloof mij nu maar dat ik 5 procent heb. Ik heb meerdere wedstrijden gedaan dus ik denk wel dat ik weet waar ik over praat

Had ergens gelezen (zelfs met referenties er bij) dat carboloading voor energie of niet plat te voelen 100% in je kop zit. Ga het echt niet meer kunnen terug vinden thoughWas wel interessant.
Snelle/geraffineerde suikers hebben niet alleen invloed op je bloedsuiker, ze worden over het algemeen niet als erg gezond bevonden. Op het eerste gezicht lijkt dit me niet verstandig.
)Hoe werkt het als je pas om 21:30 of later klaar bent met trainen en om 23:00 in bed ligt? Dat kan ik nergens terug vinden...