Fitness Seller

Cardio na krachttraining hoe en met welke sups?

PABLOO

Novice
Waardering
0
Lengte
1m70
Massa
70kg
Vetpercentage
9%
Hey :cool:

ik ben pablo 20 jaar 1.67 63kg 10%
van 48 kg naar 63 kg in 1.5 jaar
mijn doel meer spiermassa en vetpercentage verlagen tot 6%

ik gebruik:
BCAA van Dymatize
ISO-100 Eiwit Shake van Dymatize
Crack van Revolutions

heb een eiwit rijk voedingsschema, slaap 9 uur per dag en train 6x per week

MIJN VRAAG:
Hoe kan ik mijn doel het best en snelst bereiken met minimaal spierverlies met de supplementen die ik op dit moment heb

ik wil het serieus aanpakken dus verwacht ook nette comments ;)

kom maar op met de tips!:cool:

sticky's lezen

sticky's

• Topic Starter Topic Starter
thanks maar dat had ik al gedaan ,

MIJN VRAAG:
Hoe kan ik mijn doel het best en snelst bereiken met minimaal spierverlies met de supplementen die ik op dit moment heb

Door stickys te lezen.

Groet, Pro

lees de sticky's

thanks maar dat had ik al gedaan ,

MIJN VRAAG:
Die supplementen gaan het verschil niet maken. Supps hebben, in vergelijking met juiste voeding/training, marginaal invloed op het totaalplaatje.

Veel belangrijker is dus je voeding en je training, zorg dat dat in orde is. En concentreer je of op aankomen ( bulken ) of op droogtrainen ( cutten ). He who chases two rabbits; catches neither.

En lees alle stickies. Je zegt 6xp/w te trainen, dat zegt mij dat er al iets niet klopt aan je trainingsschema. En 'een eiwitrijk voedingsschema' is ook niet een definitie van een goed/doelgericht voedingsschema. Misschien heb ik ongelijk, zoja; post beide schema's.

Veel leesplezier.

Die supplementen gaan het verschil niet maken. Supps hebben, in vergelijking met juiste voeding/training, marginaal invloed op het totaalplaatje.

Veel belangrijker is dus je voeding en je training, zorg dat dat in orde is. En concentreer je of op aankomen ( bulken ) of op droogtrainen ( cutten ). He who chases two rabbits; catches neither.

En lees alle stickies. Je zegt 6xp/w te trainen, dat zegt mij dat er al iets niet klopt aan je trainingsschema. En 'een eiwitrijk voedingsschema' is ook niet een definitie van een goed/doelgericht voedingsschema. Misschien heb ik ongelijk, zoja; post beide schema's.

Veel leesplezier.

Dit

Probeer niet je cardio achter je KT te doen. Of op twee momenten op de dag of op twee verschillende dagen.

Post je voedingsschemaeens.
Ben wel benieuwd hoe die er uit ziet. Misschien kan er nog wat aan verbeterd worden.

Want?
Cardio na kt heb ik alleen maar goede ervaringen mee.

Yep, prima cardio na KT, je verbrand er extra veel vet mee.
Als extra eventueel op de rustdagen op nuchtere maag cardio half uurtje pakken. werkt optimaal.

---------- Toegevoegd om 16:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:14 ----------

Hey :cool:

ik ben pablo 20 jaar 1.67 63kg 10%
van 48 kg naar 63 kg in 1.5 jaar
mijn doel meer spiermassa en vetpercentage verlagen tot 6%

ik gebruik:
BCAA van Dymatize
ISO-100 Eiwit Shake van Dymatize
Crack van Revolutions

heb een eiwit rijk voedingsschema, slaap 9 uur per dag en train 6x per week

MIJN VRAAG:

ik wil het serieus aanpakken dus verwacht ook nette comments ;)

kom maar op met de tips!:cool:

Post even je voeding en je trainingschema.
Meer/betere spiermassa en vet verlagen is niet zo moeilijk, maar dan moet wel alles kloppen.
Bedenk ook wel dat vet verlagen en spiermassa gainen gaandeweg steeds moeilijker zal worden, tot (bijna) onmogelijk.

Want?
Cardio na kt heb ik alleen maar goede ervaringen mee.
Want?
Ik bulk. Dus heb mijn voedingstoffen nodig voor de opbouw van mijn spieren. Ik doe niet aan half gebakken werk. Ik bulk eerst, dan cut ik. Dus dan doe ik niet cardio achter mijn KT want dan schreeuwt mijn lichaam om voedingstoffen en als ik die dan nog eens ga gebruiken voor de cardio schiet dat natuurlijk niet op.
Maar doe waar je je lekker bij voelt.
Succes!

weet niet of dit al gezegd is, maar je moet ook de sticky's lezen.

Groet,

Propr o Pro

• Topic Starter Topic Starter
Haha Leuke comments :)

Anyways
Trainingsschema:
1.Borst Biceps Buikspieren
2.Rug Triceps Buikspieren
3.Schouders Benen Buikspieren
4.Borst Biceps Buikspieren
5.Rug Triceps Buikspieren
6.Schouders Benen Buikspieren

Voedingsschema:
09:00 4 kaas tosti's + 4 Eieren
11:00 3 broodje's kip
14:00 Eiwitshake
15:00 2 bananen + magere kwark 100mg
18:00 2 Durum Kipfilet :)
20:00 Eiwitshake
23:00 Eiwitshake + 3 broodje's kip

ik zou je buikspieren toch nog een keer vaker pakken, 6x is wel erg weinig...............................................

buikspier is ook een spier en heeft rust nodig. met goede oefeningen is 2x buik per week icm voldoende cardio meer dan genoeg

ik zou je buikspieren toch nog een keer vaker pakken, 6x is wel erg weinig...............................................

buikspier is ook een spier en heeft rust nodig. met goede oefeningen is 2x buik per week icm voldoende cardio meer dan genoeg

Je spreekt jezelf tegen............

:p

Terug
Naar boven