Fitness Seller

Cardio zonder verlies van kostbare gains

rob91

Freaky Bodybuilder
Waardering
1.742
Lengte
1m87
Ik ben geschrokken van mijn conditie, of eigenlijk van het gebrek daaraan. Graag wil ik deze verbeteren. Ik heb geen goede fiets en ik haat hardlopen (mede door blessures), ik wil daarom gaan touw springen.

Ik val redelijk makkelijk af en heb veel moeite met eten. Ik weeg nu 86kg en wil graag nog meer aankomen, ik wil daarom niet dat de cardio in de weg komt te staan van mijn gains. Hoe zal ik dit aanpakken? Hoevaak moet ik cardio doen en hoelang? En hoeveel kcal zal ik extra moeten eten om te compenseren?

Ik ben geschrokken van mijn conditie, of eigenlijk van het gebrek daaraan. Graag wil ik deze verbeteren. Ik heb geen goede fiets en ik haat hardlopen (mede door blessures), ik wil daarom gaan touw springen.

Ik val redelijk makkelijk af en heb veel moeite met eten. Ik weeg nu 86kg en wil graag nog meer aankomen, ik wil daarom niet dat de cardio in de weg komt te staan van mijn gains. Hoe zal ik dit aanpakken? Hoevaak moet ik cardio doen en hoelang? En hoeveel kcal zal ik extra moeten eten om te compenseren?
Zolang je niet elke dag 3u gaat staan touwtje springen zal je er (behalve een beetje conditioneel) niet veel van merken. Die kcals zal ik me niet druk om maken, je eet nu waarschijnlijk toch al te weinig.
Het moeilijke eter excuus is wel een beetje zwak vind je niet? Als je iets wilt bereiken...

zo simpel man 500 boven onderhoud + wat je aan Kcal verbrand met cardio (max 20 min)
als je het niet kan eten, dan drink je het maar
kieper alles in de blender en in 10 sec heb je het binnen...smakelijk

Hoog in je aminozuren(eiwitten) zitten tijdens je cardio. Dat houdt je spieren goed vast.

• Topic Starter Topic Starter
Thanks voor de tips. Hoevaak doen jullie eigenlijk cardio en wat doe je tijdens zo'n workout?

---------- Toegevoegd om 18:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:55 ----------

Zolang je niet elke dag 3u gaat staan touwtje springen zal je er (behalve een beetje conditioneel) niet veel van merken. Die kcals zal ik me niet druk om maken, je eet nu waarschijnlijk toch al te weinig.
Het moeilijke eter excuus is wel een beetje zwak vind je niet? Als je iets wilt bereiken...

Ik krijg elke dag al mn macro's binnen, alleen leuk is het niet altijd. Waarom denk je dat ik te weinig eet eigenlijk?

20 minuten na krachttraining

Terug
Naar boven