Fitness Seller

cecile9910 contestlog

Bezoekers in dit topic

[afbeelding niet meer beschikbaar]

bedoel je dit plaatje

Nee maar wel cool trouwens..nee bedoelde een pic van de bovengenoemde oefening..
 
denk dat je deze oefeningen bedoeld, de eerste doe ik altijd zittend en de volgende afbeelding staand af en toe wel eens gedaan, ze heten beide straight arm pulldown.

index.jpg


straight arm pulldown.jpg
 
draag jij een korset?
Toch niet zo een van Oma hoop ik :)

Ligt eraan alle mode komt weer terug he! ik draag het niet altijd hoor veels te strak! mooi plaatje had je bijgesloten, zulke heb ik niet
:p:rolleyes:
 
Ja dat bedoel ik idd maar dan de staande versie..die vind ik echt lekker..
Volgens mij dat plaatje van Grosje..is d8 ik een tattoo..
 
Ligt eraan alle mode komt weer terug he! ik draag het niet altijd hoor veels te strak! mooi plaatje had je bijgesloten, zulke heb ik niet
:p:rolleyes:

Staat jou vast fantastisch
Corsetje met kousen kan ik nog wel iets bij bedenken bij jou ;)
je bent een sexy dame dus dat zou zo kunnen
 
Staat jou vast fantastisch
Corsetje met kousen kan ik nog wel iets bij bedenken bij jou ;)
je bent een sexy dame dus dat zou zo kunnen

Grosje je moet niet zo vaak over lingerie hebben hier:) dit is een Bodybuilding Fourum!!! jah:D

---------- Toegevoegd om 20:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:20 ----------

Kleine update maar weer: Na de contest ging ik lekkere dingen eten omdat het eigenlijk weer mocht na al die weken, zoals abrikozen vlap mmm en tortilla chips.. maar heb mezelf weer tot de orde geroepen en deze week goed kunnen trainen, aantal dagen rijst met salade en kip weer, om de gewenning een beetje te houden, heb nog abs en wil ze nog niet zo snel kwijt, dus daar wordt aan gewerkt met buikspierkwartier en cardio en joggen al is dat op en wat lager pitje maar wat meer beweging bevalt me best.:)
 
Oke je hebt gelijk
euhhh een dumbbell setje staat je ook goed ;)
 
Laatst bewerkt:
Oke je hebt gelijk
euhhh een dumbbell setje staat je ook goed ;)

Ok doen we dat toch:)

Vanmiddag chest, biceps, triceps getraind , denk dat de abs ook niet meer zo lang blijven zitten, hoop het wel,maar ben al weer een kilo aangekomen sinds vorige week en probeer nu zo veel mogelijk in shape te blijven.
Ik zal in mn vorige traiinings log voortaan verder gaan..

dumbells1.jpg


dbb dumbells1.jpg
 
Ja zei ik toch al
Staat ook goed een dumbbellsetje
aardige schouder en biceps en een mooi buikkie
Maak je niet druk om je abs, ze raken echt niet weg misschien verstoppen ze zich alleen een beetje.
 
Back
Naar boven