Fitness Seller

WEDSTRIJD Challenge #4 (februari)

Als een gym geen €10 kan investeren in zo’n stom ding, is ‘t wel een beetje skeer :o

In onze gym hebben ze een Booty Builder, geen idee of er ergens een p*ssy pad ligt. De fitgirls heb ik nog nooit zien hip thrusten met een BB bij ons.

In onze gym hebben ze een Booty Builder, geen idee of er ergens een p*ssy pad ligt. De fitgirls heb ik nog nooit zien hip thrusten met een BB bij ons.
Ik ben er persoonlijk niet zo’n fan van. Het kan voor mensen die net starten met trainen en meer de beweging etc moeten controleren wellicht een goede ‘basis’ vormen, maar de movement word in mijn ervaring anders en je bent erg gelimiteerd in je vorm. Meeste plateaus zijn voor mij niet optimaal voor de ROM, dus dan ga je daar alweer op achteruit.

Afhankelijk van waar je ‘m load (je hebt zowel degene met het gewicht ‘ervoor’ en degene waarop je ‘m laad op dezelfde hoogte als je heupen) is de gewichtverdeling ook nog eens heel anders.

Ik ben gestart met een losse bar en zal dat ook altijd als meest comfortabele manier ervaren. Als er geen andere opties zijn en de ruimte voor de set-up is er niet zou ik ‘m misschien alternatief mee pakken, maar die bij mij gebruik ik ook nooit :o

• Like
Waarderingen: Vonk
Bij mij doen ze het wel

Zodat ze 300kg aan schijven er op kunnen doen met 1 cm range of motion VOOR DE GRAMMZZZ

• Haha
Waarderingen: Vonk
Als een gym geen €10 kan investeren in zo’n stom ding, is ‘t wel een beetje skeer :o
Ik zit nogal in een dedicated powerlifting/strongman gym (eindelijkeen grotere homegym 😆). No way dat ik daar hip thrusts ga doen als ik niet alleen ben 😂😂 ik doe ze wel ff thuis in de homegym haha

• Topic Starter Topic Starter
Ik zit nogal in een dedicated powerlifting/strongman gym (eindelijkeen grotere homegym 😆). No way dat ik daar hip thrusts ga doen als ik niet alleen ben 😂😂 ik doe ze wel ff thuis in de homegym haha
Own it!

Ik heb al een challenge overgeslagen (sumo deadlift), dus moet deze wel doen. :o
Michael Scott No GIF

Terug
Naar boven