- Waardering
- 46.989
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 117kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Stuur die dames maar door naar mij
Ik zie d'r graag zonderjij mag ook andere kleur nemen, bij jou staat alles![]()

Gun mij ook eens wat.Dit is geen challenge, dit is jouw manier om Kompromat te verzamelen. Well played!![]()
Had ik die twee boven ook maar kunnen bouwen, was een pak goedkoper geweestNou jij hebt niet achteraan in de rij gestaan bij de gunning van bepaalde lichaamsdelen. Oh wacht nee die twee boven heb je gekocht en die twee onder zelf gebouwd.

RozeWelke kleur legging moet ik aan voor een bonuspunt?

Gisteren een spiertje verrekt in mijn rug.Als je hier je rug bij blesseert doe je wel iets mis vrees ik![]()

Voor zo'n grote jongen ben je wel heel kwetsbaar, doe je wel voorzichtig als je vandaag je laptop dichtklapt?Gisteren een spiertje verrekt in mijn rug.
Tijdens het schoonmaken van de houten jaloezieën in de keuken.
Nu jij weer![]()
Voor zo'n grote jongen ben je wel heel kwetsbaar, doe je wel voorzichtig als je vandaag je laptop dichtklapt?

Vanmorgen geprobeerd, tot 90kg gegaan. De druk van de stang maakt dit een heel oncomfortabele oefening. Ik zal deze week één officiële poging doen, maar veel meer kilo’s zal ik er niet aanhangen. Zaterdag ga ik de rest van de maand met vakantie en zal dan niet trainen of een poging kunnen doen.
Zorg jij eerst maar dat je potentiële klanten niet de gym uitjaagt.Lucratieve business mogelijkheden met hiptrust workshops zo te zienPrijs inclusief pad die je mee naar huis mag nemen.

Waarschijnlijk doe ik iets verkeerd hoor, maar die druk daar beneden is heel onprettig…
Je doet iets verkeerd.Waarschijnlijk doe ik iets verkeerd hoor, maar die druk daar beneden is heel onprettig…
Omdat ik m'n schema volg maar heb nog wel een hip trust video, wel van afgelopen november. Dit was 190 of 200 geen idee meer.

Vond ik ook serieus tegenvallenWaarschijnlijk doe ik iets verkeerd hoor, maar die druk daar beneden is heel onprettig…
mogelijks leg ik de bar verkeerd ofzo?