AndroidHealthClinic

WEDSTRIJD Challenge #4 (februari)

DBB-meet 17 februari

Hip Thrust GIF by CrossFit TurnPoint

Maf jongeuh ik dacht ik ga eens testen wanneer dit heavy word. Heb kleine p*ssy pads van op mijn ssb bar. Zijn dunne dingetjes maar beter dan nieks...

Gezien ik dit gefilmd heb om te kijken of de uitvoering goed is kan ik deze maar evengoed uploaden als eerste poging. Ga dit niet balls to the wall doen want dit gaat pijn doen xD

4x120.

Vanmorgen geprobeerd, tot 90kg gegaan. De druk van de stang maakt dit een heel oncomfortabele oefening. Ik zal deze week één officiële poging doen, maar veel meer kilo’s zal ik er niet aanhangen. Zaterdag ga ik de rest van de maand met vakantie en zal dan niet trainen of een poging kunnen doen.

Voor zo'n grote jongen ben je wel heel kwetsbaar, doe je wel voorzichtig als je vandaag je laptop dichtklapt?

Echt een dingetje met houding om die dingen schoon te krijgen. Gewoon veel te lang in die houding als een verkrekte crackjunk moeten staan.

Wist wel dat je door ouder worden sommige uitbundige dingen misschien beter niet meer moet doen, maar dit is wel weer een hele nieuwe dimensie :lol:

Vanmorgen geprobeerd, tot 90kg gegaan. De druk van de stang maakt dit een heel oncomfortabele oefening. Ik zal deze week één officiële poging doen, maar veel meer kilo’s zal ik er niet aanhangen. Zaterdag ga ik de rest van de maand met vakantie en zal dan niet trainen of een poging kunnen doen.

Geen pussypad voor handen bro?

Lucratieve business mogelijkheden met hiptrust workshops zo te zien :roflol: Prijs inclusief pad die je mee naar huis mag nemen.

Waarom doe jij eigenlijk niet mee?
Omdat ik m'n schema volg maar heb nog wel een hip trust video, wel van afgelopen november. Dit was 190 of 200 geen idee meer.

Dit was na 2x hip trusten dus de powerlifters hier zouden er toch geen moeite mee moeten hebben :p

Terug
Naar boven