Fitness Seller

Change's fotologje

• Topic Starter Topic Starter
Pffff.. ik ben jaloers op je hoor. Geef mij jouw benen maar hoor mag jij mijn vet% hebben van 19,5%.
Mijn benen zien ik totaal niet uit zoals die van jou. Daar ben ik echt jaloers op.

Hoeft helemaal niet onzeker te zijn want je ziet er echt al goed uit hoor..

thanks, ik ben jaloers op jou progressie, motivatie en doorzettingsvermogen! Zijn we beide jaloers op elkaar. Ik heb de 'mazzel' dat ik vrij snel spiermassa aanzet op mijn benen en armen. Heeft mijn gehele familie eigenlijk wel.

Ik voel me al iets minder onzeker, maar dat komt denk ik omdat ik nu ook daadwerkelijk bouw aan mijn lichaam. Een wereld gaat voor mij open, je kunt zoveel met goed trainen!

Niets slechts aan hoor, kan iets heel moois worden. Keep up the good work.

thanks, ik ben jaloers op jou progressie, motivatie en doorzettingsvermogen! Zijn we beide jaloers op elkaar. Ik heb de 'mazzel' dat ik vrij snel spiermassa aanzet op mijn benen en armen. Heeft mijn gehele familie eigenlijk wel.

Ik voel me al iets minder onzeker, maar dat komt denk ik omdat ik nu ook daadwerkelijk bouw aan mijn lichaam. Een wereld gaat voor mij open, je kunt zoveel met goed trainen!

Hahaha. thanks! Ook fijn om te horen.

Maar je hoeft je echt niet te schamen! Ziet er echt al top uit hoor... En aangezien je nu ook werkt aan je lichaam heb jij ook de motivatie en doorzettingsvermogen. Progressie komt vanzelf.. Ga zo door!!

.

Beste dames en eventuele heren,

Ik heb lang getwijfeld om mijn foto's wel of niet te posten. Ik heb lang niet tevreden, en ik werd zelfs enigzins verdrietig van deze foto's. In de sportschool zie ik heel duidelijk spieraftekening op mijn calves... op deze foto's nergens te bekennen. Ik ben vooral heel fluffy. De foto's zijn gemaakt op 30 april rond een uurtje of 7 's avonds post workout.

Ik weeg nu 61,8 kg met een lengte van 170 cm, mijn vetpercentage is op 31% geschat door de sportschool. Dit was echter met een digitaal apparaatje wat ik in mijn handen moest houden. 4 punts metingen worden daar niet meer gedaan.

Please be a bit nice, ik vindt het echt heel eng :bang:.
.

Laatst bewerkt:
zal morgenavond weer foto's postten. Ik kreeg alleen wel de schrik van mijn leven toen ik vanochtend toch op de weegschaal ging staan. Ik weeg inmiddels bijna 63 kg, terwijl, toen ik weer fanatiek begon eind maart ik maar 61,3 kg woog. Mijn omtrek rond mijn taille en borst blijft enigzins gelijk, die over mijn heupen wordt meer.

Volgens mij gaat er iets verkeerd.....

Eventjes geen foto's. Ik heb nog niet mijn gewenste resultaten behaald. Ik pak wel wat meer massa voor mijn gevoel, maar dat vp% wil maar niet naar beneden. Ik eet nu even een maandje op onderhoud of er zelfs iets boven en dan ga ik over naar een goeie cut half juni van 8 weken... dat moet goed gaan hoop ik.

Morgen worden de foto's gepost. Beloofd, afstuderen is lastiger dan ik dacht....

ziet er goed uit :) al lekker fanatiek bezig ! Keep up the good work!

Wow, ik heb echt bijna precies hetzelfde lichaam! Zelfde lengte, iets minder kilo's maar wel ongeveer gelijk en ook precies hetzelfde postuur. Ik lees mee, ben heel benieuwd hoe het gaat!

Succes!

Ik ben overgestapt op een Stronglift 5x5 schema. Ik had wel iets progressie, maar vrij weinig. Ik hoop met dit schema meer kracht te krijgen waarop ik later voort kan bouwen. Als ik door dit schema in v% zak is dat harstikke mooi meegenomen. Gewichten hieronder vermeld zijn inclusief de olympic bar van 20 kg. De hoeveelheid sets is excl de opwarmsets ( meestal 3 setjes van 3 reps met verhogend gewicht )

training woensdag
Squat 5 x 5 x 30
Bench 5 x 5 x 22.5
Barbell Row 5 x 5 x 20
30 min cardio met hartslag in de vetverbrandingszone.

training vrijdag
Squat 5 x 5 x 32.5
OH press 4 x 5 x 20, 1 x 4 x 20
Deadlift 1 x 4 x 40

Training vrijdag ging poep, kreeg tijdens het trainen ruzie met mijn vriend om een zwaar onbenullig iets. Daarna concentratie kwijt. Gevolg; de laatste set van de OH press verklooid en de deadlift te zwaar in gewicht gepakt en ook het aantal reps niet kunnen halen. Vandaag weer squatten, benchen en barbell rowen eens zien wat ik hiervan bak.

Stronglift gaat prima, goeie spierpijn gehad in mijn rug van de barbell row terwijl ik dat eerder nooit kreeg van rugoefeningen.

Een paar foto's in de bijlage; de progressie is miniem in zoveel weken, en merk dat ik de motivatie verlies om goed te blijven eten. Zoveel meisjes in mijn omgeving die zwaar aan de zuip gaan drie keer per week, en ik zit thuis op de bank met een salade.

Al het begin is moeilijk zeggen ze wel eens.

voorkant.jpg

zijkant 20-6.jpg

achterkant 20-6.jpg

zijkant 20-6 2.jpg

Stronglift gaat prima, goeie spierpijn gehad in mijn rug van de barbell row terwijl ik dat eerder nooit kreeg van rugoefeningen.

Een paar foto's in de bijlage; de progressie is miniem in zoveel weken, en merk dat ik de motivatie verlies om goed te blijven eten. Zoveel meisjes in mijn omgeving die zwaar aan de zuip gaan drie keer per week, en ik zit thuis op de bank met een salade.

Al het begin is moeilijk zeggen ze wel eens.

Ik heb hetzelfde probleem!! MAAR zoals ze tegne mij zeggen 'je niet vergelijken met een ander'. Elk lichaam is anders hoe klote het ook is. Ik weet er alles van. Ik zit ook een negatieve spiraal maar je bent er nu eenmaal aan begonnen en het zou zonde zijn om nu te stoppen vooral omdat je sowieso al progressie hebt gemaakt..

Ik heb hetzelfde probleem!! MAAR zoals ze tegne mij zeggen 'je niet vergelijken met een ander'. Elk lichaam is anders hoe klote het ook is. Ik weet er alles van. Ik zit ook een negatieve spiraal maar je bent er nu eenmaal aan begonnen en het zou zonde zijn om nu te stoppen vooral omdat je sowieso al progressie hebt gemaakt..

Dankjewel, das heel aardig van je. Ik heb nu wat extra tijd om mijn voedingsschema aan te pakken omdat ik ben afgestudeerd!

Stronglifts blijft goed gaan, ik merk wel dat ik door het snel hoger gaan in gewichten dat ik soms mijn vorm wat verpruts, dus moet hier echt op blijven focussen. Ik hoop dat ik over een maand betere progressiefoto's kan plaatsen!

Dankjewel, das heel aardig van je. Ik heb nu wat extra tijd om mijn voedingsschema aan te pakken omdat ik ben afgestudeerd!

Stronglifts blijft goed gaan, ik merk wel dat ik door het snel hoger gaan in gewichten dat ik soms mijn vorm wat verpruts, dus moet hier echt op blijven focussen. Ik hoop dat ik over een maand betere progressiefoto's kan plaatsen!

Top gefeliciteerd met het afstuderen. Fijn he!? Ook wat meer rust in je hoofd en minder stress. Scheelt ook wel denk ik.

Je kunt beter je oefening goed uitvoeren met lagere gewichten dan dat je het fout doet met hogere gewichten. Met dat laatste kun je nl. er ook voor zorgen dat je blessures krijgt.

Probeer positief te blijven. Mocht je echt even in een negatieve spiraal komen, neem even 1 weekje rust ofzo. Even niks, relaxen.. Niet alles eten wat je wilt natuurlijk maar pak bijv. een keer een stukje kokos extra als je daar zin in hebt. Of een stukje fruit of net wat je wilt.

Ik heb dat namelijk nu ook gedaan. 1week ff niks. Niet echt op eten en drinken gelet maar dan ook niet heel vet gegeten. Nu kan ik er weer tegenaan. Kilo's vliegen eraf en mijn lichaam gaat weer veranderen. Weet dan ook over 2 weken weer wat mijn VP heeft gedaan..

SUCCES!! En wil je iets weten, altijd vragen he (ondanks ik natuurlijk geen expert ben maar toch haha).. :D

Even een kleine update voor de geintresseerden, een foto van mijn arm. Vind dat ik toch een beetje progressie begin te boeken (stronglifts werkt echt voor mij) en heb me voorgenomen toch te gaan bulken (ik ben totaal niet wispelturig, neeeeeeeeeeeee ;)). Ik ga geen beachproof lichaam meer halen deze zomer, ik kan er beter voor gaan zorgen dat mijn lijf vanaf nu het gehele jaar beachproof is ;). Cleanbulken/op onderhoud eten vanaf nu! Want stijgen in VP is nou ook weer niet echt nodig....

20140625_201344.jpg

Wederom een kleine fotoupdate. Mijn buik wordt steeds vlakker en ben hier best trots op. Nu de lovehandles en bovenbenen nog. Ook wil ik wat meer definitie creëren op mijn heup zodat ze ronder lijken en mijn taille hierdoor ook smaller oogt. Gister had ik een erg opgeblazen buik en hield ik ook veel vocht vast, verloor er wel wat de moed door. Vandaag gaat het echter een stuk beter, ik ben er nog lang niet, maar elke stap die ik zet is er weer eentje :)

20140711_114148.jpg

IMG_20140711_114957.jpg

IMG_20140711_114901.jpg

Wederom een kleine fotoupdate. Mijn buik wordt steeds vlakker en ben hier best trots op. Nu de lovehandles en bovenbenen nog. Ook wil ik wat meer definitie creëren op mijn heup zodat ze ronder lijken en mijn taille hierdoor ook smaller oogt. Gister had ik een erg opgeblazen buik en hield ik ook veel vocht vast, verloor er wel wat de moed door. Vandaag gaat het echter een stuk beter, ik ben er nog lang niet, maar elke stap die ik zet is er weer eentje :)

netjes hoor. zie wel datje volgens mij dezelfde vorm lichaam hebt als ik haha!
Grappig om te zien want dat komt niet zo vaak voor..

Heo gaat het voor je gevoel??

Als ik je vrijdag had geantwoord Kyra, dan had ik gezegd 'gooeeedd'. Maar een weekend en een aantal hele slechte keuzes later voel ik me toch even wat minder. Ik krijg de laatste weer enorm veel zin in snoepen. Ik kan weer moeilijk nee zeggen tegen hapjes op verjaardagen en ook als mijn vriend ben en jerry's ijs eet kan ik daar geen nee tegen zeggen. Vanavond hebben we american pancakes gegeten... ik ben denk ik wel 1000 'lege' kcal verder.

Had gister ook een fotoshoot met mijn vriend om leuke foto's te hebben van ons twee.... schrok me dood toen ik zag hoe breed mn benen zijn en dat ik nog een best plofkoppie heb.

Ik ga mijn best weer doen deze week, ik kan dit. Denk ik dan maar!

Goed bezig, je vetpercentage ligt denk ik wel een stuk lager

Ik was ook niet zo zeker om mijn foto's te posten maar heb het uiteindelijk toch ook maar gedaan en voelde me net zoals jou over mijn foto's. Ik ben echt niet te vreden over mijn lichaam maar daarom zijn we hier he ;) ik vind dat je best een mooi figuur hebt en te minste niet zo'n hang kont zoals mij ^^ ik zou zeggen veel succes om je doel te bereiken. Het lukt je wel! :D

Terug
Naar boven