Fitness Seller

Chrash his way to big-T contest 2020

Bezoekers in dit topic

Status
Gesloten. Neem contact op via privé conversatie.
Nice, maar beter dan de McDonalds is natuurlijk niet echt lastig, als ik een hamburger laat aanbranden smaakt ie nog beter. Welke soorten fanta? Hier in de supermarkt hebben ze een stok of 5 soorten zero.
Jup, bijna alles is beter dan de McDonalds.
In de light varianten hadden ze daar
-Citroen, sinaasappel, bosvruchten, blauwe bessen, aardbei die ik mij zo voor de geest kan halen.
Beetje zoals bij 5guys denk ik (daar ben je wss ook nog nooit geweest als je geen fan bent van fastfood ;) )
 
Jup, bijna alles is beter dan de McDonalds.
In de light varianten hadden ze daar
-Citroen, sinaasappel, bosvruchten, blauwe bessen, aardbei die ik mij zo voor de geest kan halen.
Beetje zoals bij 5guys denk ik (daar ben je wss ook nog nooit geweest als je geen fan bent van fastfood ;) )
Nee, maar ik ken 't van naam. Schijnt dat dat wel goeie burgers zijn. Die smaken ken ik niet. Hier hebben ze Orange, Lemon, Kiwi Strawberry (Limited), Exotic, Pomelo.
 
Super, veel beter als de quick en mcdonals, ook veel keuze in light frisdranken. Soorten fanta die ik nog nooit tegengekomen ben. Ik vond het zeker de moeite.
Beter dan Quick en McDonald's... tja, dat is natuurlijk niet erg moeilijk. :p
Die verschillende soorten Fanta zijn anderzijds wel weer interessant, al drink ik zelf zo goed als nooit frisdrank.
In ieder geval, blij dat het uitje is meegevallen.

Edit: ik zie nu pas dat zowat iedereen het er al over eens was dat fastfood restaurants à la Quick en McDonald's nou niet bepaald haute cuisine zijn :)
 
Citroen, sinaasappel, bosvruchten, blauwe bessen, aardbei die ik mij zo voor de geest kan halen.
Bij de gemiddelde nachtwinkel hebben ze meer smaken :P
 
W3 legs (inhaaltraining van vrijdag)
-squat 10x60/80/90/100/100 (serieuze progressie, opbouwen tot 4x10x100)
-deadlifts 10x60 5x130/160 3x190 1x210 (geen energie voor veel reps)
-pulley crunches 4x15x40,5 (to easy)
-crunches 4x15xBW+15
-dumbell squats 4x15x30(per DB) (explosief, uitputtend)

De spiergroepen die ik eerst nogal verwaarloosde (buikspieren en benen) win ik nu kracht op door het serieuzer en consistenter trainen en eten.
De andere spiergroepen verlies ik kracht, gelukkig niet al te fel.
Gewicht blijft gelijk en op het oog ben ik na de cut voor de contest geen massa meer verloren.

Voeding vandaag. 3760kcals 226E clean
 
Goed bezig chrash . Ik heb de indruk dat jij een heel goede balans hebt weten vinden op vlak van voeding, trainen, het vaderschap, echtgenoot zijn etcetera. Petje af! :)
 
Goed bezig chrash . Ik heb de indruk dat jij een heel goede balans hebt weten vinden op vlak van voeding, trainen, het vaderschap, echtgenoot zijn etcetera. Petje af! :)
Thnx, het is allemaal nog wat zoeken met 2 kinderen op een korte tijd, maar ik doe mijn best. Leuk om te horen :)
 
W4 borst

Bench: 10x50/90/100/110 4x120 7x100

Bench ging volledig fout, alle kracht in linker triceps weg bij 120kg, daarna lukte lichtere sets ook niet meer. Geen pijn dus ik denk uitgeput door de trainingen van vorige week.
Incline bench nog een poging gedaan, 50kg lukte zelfs niet. Daarom de training maar gestopt en morgen een platte rustdag om blessures te voorkomen.
 
W4 borst

Bench: 10x50/90/100/110 4x120 7x100

Bench ging volledig fout, alle kracht in linker triceps weg bij 120kg, daarna lukte lichtere sets ook niet meer. Geen pijn dus ik denk uitgeput door de trainingen van vorige week.
Incline bench nog een poging gedaan, 50kg lukte zelfs niet. Daarom de training maar gestopt en morgen een platte rustdag om blessures te voorkomen.
Beterschap en snel herstel gewenst chrash . Rust nemen is inderdaad wellicht het verstandigste.
Komt vast wel goed.
 
Geeft niks, ik kan ook geen 50kg benchen. Beterschap
 
Niet veel interssant te vermelden. Pijn in triceps is weg.
De komende dagen ga ik even lichtere gewichten pakken om daarna mijn schema weer te hervatten.

Voeding 3650kcals 195E
2AE60F94-FD99-4458-8FAF-2BF49594159E.jpeg

Home Made zuurkoolschotel met mager gehakt, spek, ui, zuurkool, aardappel, ei.
 
Niet veel interssant te vermelden. Pijn in triceps is weg.
De komende dagen ga ik even lichtere gewichten pakken om daarna mijn schema weer te hervatten.

Voeding 3650kcals 195E
Bekijk bijlage 466742
Home Made zuurkoolschotel met mager gehakt, spek, ui, zuurkool, aardappel, ei.


Zitten op zelfde kcals ;) track je alleen eiwit? Ik zit op 225 nu :roflol:
 
Zitten op zelfde kcals ;) track je alleen eiwit? Ik zit op 225 nu :roflol:
Ben je aan het bulken of cutten hierop? Ik blijf zowat op hetzelfde gewicht.
Ik track alles via myfitnesspal, ik heb dingen die ik elke dag eet (granola, Franse kwark, skyr, eiwitreep, pinda’s, brood) en de rest vul ik aan met avondeten en eventueel iets extra tot mijn kcals ongeveer 3750 zijn. Eiwitten houd ik op minimaal 2XBW. Soms dus 190, soms over 250, ligt vooral aan het avondeten :-
 
Ben je aan het bulken of cutten hierop? Ik blijf zowat op hetzelfde gewicht.
Ik track alles via myfitnesspal, ik heb dingen die ik elke dag eet (granola, Franse kwark, skyr, eiwitreep, pinda’s, brood) en de rest vul ik aan met avondeten en eventueel iets extra tot mijn kcals ongeveer 3750 zijn. Eiwitten houd ik op minimaal 2XBW. Soms dus 190, soms over 250, ligt vooral aan het avondeten :-

Ik kom momenteel aan op 3600, maar vrij lichtelijk! Wil geen all-out shitty bulk meer lol. Deze kcals zijn lager dan in t begin van mn bulk vorig jaar. Melken tot gewichtstoename stopt en verhogen met 100-200. Zal wel ergens rond 4200 eindigen
 
Niet veel interssant te vermelden. Pijn in triceps is weg.
De komende dagen ga ik even lichtere gewichten pakken om daarna mijn schema weer te hervatten.

Voeding 3650kcals 195E
Bekijk bijlage 466742
Home Made zuurkoolschotel met mager gehakt, spek, ui, zuurkool, aardappel, ei.

Karma voor recept? :D
 
Ik kom momenteel aan op 3600, maar vrij lichtelijk! Wil geen all-out shitty bulk meer lol. Deze kcals zijn lager dan in t begin van mn bulk vorig jaar. Melken tot gewichtstoename stopt en verhogen met 100-200. Zal wel ergens rond 4200 eindigen
4200 is al best wel stevig :0 wel fijn om zo te kunnen uppen zonder veel vet aan te zetten. Rond de 4200 zet ik zelfs tijdens het kuren best wat vet aan. Nu durf ik die richting niet meer uit te gaan :(
Karma voor recept? :D
1kg aardappelen koken samen met een zakje zuurkool (20min), daarna prakken samen met 4hele eieren. 500gr mager rundsgehakt opbakken met 3kleine uien.
Gehakt enz onder in een schaal, aardappelpuree daarbovenop, een beschuit erop kruimelen en 20min in de oven op 180°
Serveren met wat appelmoes om de zure smaken wat te levellen.
Karma komt nog wel :p
Macros (per portie, schotel is 4porties)(zonder appelmoes)
2F7D3E21-8FB3-4DF8-BA29-D3088DF91C6F.png
 
chrash ik heb aan deze video veel gehad bij het opzetten/plannen van mn bulk:
 
W4 UB light
Triceps rope pushdowns SS BB curl
Flyes SS DB-rows
Upright rows SS chin ups
30min bezig geweest

Lichte training, high reps low weight om toch maar iets te doen, morgen een lichte LB training en het weekend weer normaal trainen. Geen pijn meer, wel vermoeid gevoel.
Ik ben nu alleen met de kinderen thuis dus seffens benen omhoog en een nieuwe aflevering van pepa big op tv :p

Kcals 3720 E234
0D60F14C-224E-45A1-95C3-3FA6AA406FAC.jpeg

Chicken curry
 
Ohja zuurkool, heerlijk. Het is er weer weer voor deze week! Altijd fijn als de herfst weer aanbreekt.
 
Status
Gesloten. Neem contact op via privé conversatie.
Back
Naar boven