AndroidHealthClinic

chunky's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
yep, ik was gesloopt. Ik snap het ook niet, normaal heb ik dat niet, maar dan doe ik ook geen 4 sets met 8 herhalingen met 120, want dat was best kittig voor mij, niet zozeer het gewicht, maar het volume voor me benen was killing.
Desalnietemin voelde het berengoed en wist ik mezelf steeds weer op te peppen voor nog een set. Want ik was van plan om eerst 3 x 120 te pakken en dan door naar 140, maar ik wacht nog ff met die 140, ook als heb ik die een paar weken geleden easy gepakt. Ik reageer goed op het volume met die 120. Gister na de training had ik een hele gestreepte lateralis, dus dat was wel kik. Ik was alleen echt niet lekker geworden. lekker boeiend, volgende keer weer een kans, plus ik had zondag nog gedeadlift, dus daar heb ik ook wel wat hams mee gepakt.

greetz

chunky zei:
yep, ik was gesloopt. Ik snap het ook niet, normaal heb ik dat niet, maar dan doe ik ook geen 4 sets met 8 herhalingen met 120, want dat was best kittig voor mij, niet zozeer het gewicht, maar het volume voor me benen was killing.
Desalnietemin voelde het berengoed en wist ik mezelf steeds weer op te peppen voor nog een set. Want ik was van plan om eerst 3 x 120 te pakken en dan door naar 140, maar ik wacht nog ff met die 140, ook als heb ik die een paar weken geleden easy gepakt. Ik reageer goed op het volume met die 120. Gister na de training had ik een hele gestreepte lateralis, dus dat was wel kik. Ik was alleen echt niet lekker geworden. lekker boeiend, volgende keer weer een kans, plus ik had zondag nog gedeadlift, dus daar heb ik ook wel wat hams mee gepakt.

greetz
Goed bezig Chunky! Dat lees ik graag.:D

vandaag wat het weer de beurt aan borst en biceps. Voor de verandering maar eens begonnen met incline.

incline bench

20 x 20
5 x 60
3 x 90
6 x 3 x 110 (best jofel vind ik zelf)

narrow grip flat bench
5 x 5 x 90

incline dumbbell flye
8 x 16
8 x 22
8 x 24
8 x 26

EZ bar curl, kwee nie wat die weegt, gewicht is dus wat ik eraan had hangen

15 x leeg
8 x 20
8 x 40
8 x 40
8 x 40

incline (zittende) dumbbell curl

8 x 12
8 x 16
8 x 18
8 x 18

cable pose curl

8 x 15
8 x 25
8 x 35
8 x 40
direct aansluitend 8 x 20 nog ff pompen

klaar....lekker training hoor.

Nette training kerel!

en, hoe voelde die incline's?? Lekker? ;)

tsja ik kan nog niet warm of koud worden van me bench, ik vind dat ik met dit gewicht gewoon makkelijk setjes van 8 moet kunnen maken, dat is dus ook me doel, dit GAAT lukken voor de zomer...!

het voelde gewoon lekker aan (aan het eind vrij zwaar, dat wel)

EZ bar is 7kg. Mooie curls!

toch zijn die curls van de keer niet zo bijzonder, met olympische stang al meerder keren veel zwaarder gedaan. kleinigheidje blijf je houden.

grt

goeie incline!
+ daarachter nog een 5x5 op bench: sterk!

Inclines zijn best zwaar, maar ik heb die nog nooit het eerst gedaan, dus wat ik er zelf dan mee pak ??? who knows.

En misselijk na de beentraining, dan ben je diep gegaan.
Next time more.

Powerblade zei:
Inclines zijn best zwaar, maar ik heb die nog nooit het eerst gedaan, dus wat ik er zelf dan mee pak ??? who knows.

En misselijk na de beentraining, dan ben je diep gegaan.
Next time more
.

Ik ga altijd wel diep, maar misslijk ben ik al een tijd niet geweest, ik weet niet of het aan zuurstof kan liggen, maar dat was er weining maandag. ken gebeuren.

beetje misselijk moet kunnen. (hey, je hebt iig je lichaam tot het uiterste geperst!)

vind bij je laatste training wel erg veel bicepswerk irt de rest eigenlijk. Wel nette inc bench idd!

builderB zei:
beetje misselijk moet kunnen. (hey, je hebt iig je lichaam tot het uiterste geperst!)

vind bij je laatste training wel erg veel bicepswerk irt de rest eigenlijk. Wel nette inc bench idd!

tsja normaal 4 oef borst en 3 bicep. Ik blijf nog een beetje bb-en.

Netjes maatje! Incline is deftig hoor. Doe ik je nog niet na voorlopig!:D
Is die EZ er een met olympische uiteinden (50mm) of een normale uitvoering(30mm)?

is er idd eentje met 50 mm uiteinden.

Eej mensen ik ga zo trainen, ik zit nog ff te verzinnen wat te doen.... denk ff mee please

rug (wil deze keer wat nadruk op de binnekant leggen, en onder, zondag al gedeadllift en gechint enzo)

voorstel
good morning
T-bar
high pulls
...

triceps

tate press
weighted dips
...

thnx

Olympische EZ weegt ca. 11 kilo(meestal tussen 10-12).
Rug
GM
T-Bar (zo smal mogelijk pakken)
High Pulls(??? weet niet wat het inhoud, dus doe maar :D )
Smal roeien

Triceps
Tate Press
Weighted Dips
Reverse small benchpress

Oke nou ik had geen tijd meer om te lezen dus het is het volgende geworden:

RUG

goodmorning

20 x 20
10 x 20 (tot hier ff opwarmen)
8 x 60
8 x 90
8 x 100
8 x 100 (ik had de oefening al een paar maanden niet meer gedaan, maar valt toch niet tegen)

T-bar row

8 x 25
8 x 75
5 x 100
5 x 3 x 140 (ging heavy van de keer, had een ander greepie en die was flink glad)

high pully row (op de roei machine, echt ideaal op me nieuwe gym dit!!)
@mighty, ik bedoelde dus geen high pulls, das heel wat anders.

oefening dus met 1 hand.

8 x 30
8 x 35
8 x 40
8 x 40

barbell shrugs

20 x 20
8 x 70
5 x 5 x 100

triceps

tate press (ontmaagd met deze oefening, ff wennen dus)
gewicht is per dumbbell

8 x 10
8 x 12
8 x 16
8 x 18 (makkie) wel een aparte oefening.

weighted dips

8 x bw
8 x bw + 12
8 x bw + 14
8 x bw+ 16
8 x bw + 18 (lekker he zo'n bb manier :D )

daarna nog ff gepomt (omdat de juiste greep in gebruik was)

reverse grip triceps push down (cable)

high speed

4 x 10 x 40

klaar.

Terug
Naar boven