Fitness Seller

chunky's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
nee dat zijn 6 sets van 3 herhalingen.

je moet het achterstevoren lezen.

dus 110 kg dat 3 herhalingen en dat 6 keer.

ded.cop zei:
vind ik ook wel jofel! zijn dat 6reps achter elkaar!!!
Zijn 6 setjes van 3 herhalingen waarschijnlijk.

Ik zat er trouwens niet ver naast, maatje! Nette training met lekkere gewichten. Hoe voelt die Tate Press aan?

Mighty zei:
Zijn 6 setjes van 3 herhalingen waarschijnlijk.

Ik zat er trouwens niet ver naast, maatje! Nette training met lekkere gewichten. Hoe voelt die Tate Press aan?

heul apart, het brandt niet echt ofzo, maar het is wel een goede oefening, je kan niet anders als met je triceps dat gewicht omhoog brengen.
Heb je em wel eens gedaan?

lekkere training, serieuze gewichten. tate press is Lekke :P

Nee, maar ik ga hem in mijn volgende schema wel proberen, denk ik. Heb nu ook dumbbells en krijg binnenkort goede sluiters, dus dan kan ik deze oefening wss wel doen.

jij moet onderhand een hele gym thuis hebben, netjes hoor.

Ik wil nu eigenlijk alleen nog een olympische EZ/stang hebben, dus die ga ik binnenkort bestellen wss. Ik heb ondertussen aardig wat spulletjes.:D

Aardige training.
En T bar rows moeten lekker zwaar, ze moeten prikken tussen de schouderbladen, zo pak je dus vooral binnenkant.

Tatepresses zijn ook goed voor de eerste keer.

Powerblade zei:
Aardige training.
En T bar rows moeten lekker zwaar, ze moeten prikken tussen de schouderbladen, zo pak je dus vooral binnenkant.

Tatepresses zijn ook goed voor de eerste keer.

Wat zou jij eraan veranderd hebben om er een goede training van te maken?

Oke mensen het besluit is gemaakt!

In januarie heb ik een rustweek en daarna ga ik beginnen met een 4 daagse upper en lower body split.

voorlopig zal dit er zo uit moeten gaan zien:

maandag upper
dindag lower
woensdag upper
donderdag rust
vrijdag lower
za en zon rust

Ik zit alleen nog te denken aan de hoeveelheid sets en oef die ik per spiergroep pak, iig iets van 5 x 5 of setjes van 3, want dat werkt wel voor mij heb ik al ondervonden. Pak je wel isolatie oefeningen mee zoals curls en losse tricep oefeningen, of beperk je je tot compound? ik ben druk aan het lezen in logs van ruben, eduard, adema en die van eq, dus ik doe een hoop ideeen op.
Alle tips zijn welkom.

vandaag staat trouwens nog een ouderwets schoudertraining op het program in me oude gym.

waarom de woensdag niet met de donderdag omdraaien???

op donderdag train ik voor basketball......

kan ni anders

veel suc6 met je ub/lb schema ben benieuwd naar je resultaten.grts

Goed bezig makker! Dan zal ik jou dus ook goed in de gaten gaan houden, want ik zit er ook aan te denken, om na mijn 3x3 UB/LB te gaan doen.:D

Ik zal mijn doelen ook even erbij vertellen,

ik ben dus puur een bb-er, maar het gewicht wat ik til begint obsessief te worden, Ik wil méér. Ik wil meer van die blikken in de gym die op mij gericht zijn als ik aan het beesten ben. Ik probeer dus flink sterker te worden om strakt met mijn bb schema verder te gaan met flink hogere gewichten.

ten tweede doe ik het om de sleur te doorbreken, zo ik het af en toe tijd voor wat anders.

en tot slot, stel nou dat ik het heel leuk vind, nou dat blijf ik gewoon wat langer pl-en.

1 vraag: hoe zit dat met rust en deload trainingen, is dat noodzakelijk? moet je dat gewoon aanvoelen? Nu neem ik ongeveer 2 keer per jaar een week rust om wat te herstellen en omdat het lekker is.

groetjes

succes jongen

die blikken zijn leuk he:D ik ben ook bber maar het bevalt me zker wel om fb te trainen. ik ga ook zker ub/lb zeer snel uitproberen.grts

vrijdag ff in me oude gym wezen trainen,

schouders was de bedoeling samen met wat grip. Voor het eerste eens even zo'n korte training geprobeert, best lekker hoor.

schouders

dumbbell press (handpalmen naar voren)

8 x 20
5 x 26
3 x 32
1 x 38
4 x 3 x 40

side raise

5 x 14
5 x 18
5 x 20
4 x 5 x 22

barbell front raise (ff pompen)

2 x 20 x 20

barbell static holds met 150 kg

4 x 15 sec

Klaar

die static holds das toch best zwaar, aan me linkerhand mis ik topje van duim en lange vinger en dat breekt je toch op bij deze oefening, maar wel lekker voor je grip zeg! Ik heb de hele avond dikke handen gehad van de pomp in vingers en hand. Super, zeker vaker doen.

mzls

je maakt 1rep schouder presses met 38kg. maar daarna doet je sets met 40kg en dan krijg je eruit 4reps uit?? hoe dat zo. verder wel nette gewichten kerel

de dumbbell press en side raise zijn zwaar :thumbs:

Terug
Naar boven