AndroidHealthClinic

chunky's trainingslog

chunky zei:
legg extension
12 x 65 (wtf dit ding is veul lichter dan op me oude gym)
12 x 85
12 x 100
12 x 120 (hele blok dus, jammer dat ie niet zwaarder kan)

waarschijnlijk zelfde shit als bij mijn gym. je kan extra schijfen aanhangen doe ik ook altijd. anders blijf je reps maken.

voordeel van wisseling van sportschool je gaat tenminste alleen maar trainen. ik heb het ook hoor in de avond gaan mensen tegen me lullen daarom probeer ik altijd in de middag te komen. dan zitten er toch alleen maar ecto's en opa&omas

• Topic Starter Topic Starter
sooow ik begin me daar toch een spierpijn in me biceps te krijgen van die rugtraining..... lekkor hor

Gister was het weer tijd voor borst biceps! lekkere training gehad, ik voelde me sterk, gewichten gingen ook te soepel, volgende keer zwaarder.

flat bench

20 x 20
8 x 60
8 x 90 (warm up tot hier)
5 x 3 x 110 (veels te easy)

incline bench

8 x 60
8 x 90
5 x 3 x 100

peck deck

8 x 60
8 x 80
8 x 90
8 x 100

biceps

one hand cable curl

8 x 20
8 x 25
8 x 35
8 x 40

hammer curl

8 x 20
8 x 22
8 x 24
8 x 26

staande (arm laten hangen) concentration curl

4 x 8 x 16

greetz

waarom had je de bench niet verhoogd als die te easy was. of anders gewoon 8herhalingen uitgeknalt.verder wel een nette training.grts

omdat die nooit zo easy gaat, dacht ik dat het spoedig zwaar zou worden,maar dat was niet het geval. incline zat ik gewoon op de grens.

Mooie training! Vooral je incline, zeer netjes!

Lekkere training, flinke benches :)

Ben er nog niet zo tevreden over hoor, ook al voelt het wel lekker.
Het zijn maar 3 herhalingen die ik doe, maar omdat ik dit nu een aantal weken doen, wat zeker resultaat heeft (me borst groeit er ook goed op) is mijn borst niet meer gewent om met een zwaarder gewicht wat meer herhalingen te maken achterelkaar. Maar goed, niet alles tegelijk, dat komt straks wel weer.

thnx alle

LEkkere becnh kerel!

Als de kracht er eenmaal is kun je over een tijdje setjes van 10 reps met 100 kg maken, dus don't worry!

met 100 is et pies of keek, met 110 een enkel setje ook wel...

doel is iig voor de zomer een setje van 8 te maken met minimaal 120.

ik ga vooruit dus we zien wel.

Lekkere bench en vooral die incline! Bicepstraining ziet er ook lekker uit! Keep up the good work!:cool:

oke vandaag was et benen dag.
Ik moet zeggen dat ik alweer wat meer vertouwen krijg in me nieuwe squatrek en de omgeving, de 140 heb ik er nog niet aangehangen, maar ben wel lekker bezig geweest. Tevens heb ik voor het eerst in 6 jaar (!!!) pijn in mijn kuiten ervaren tijdens het trainen (en dan bedoel ik echte pijn). Nou niet zeggen dat ik ze nooit hard genoeg getraind heb, want dat is zeker wel het geval. Nu heb ik de zittende calf raise ontdekt (die hadden we niet op me oude gym) en dat is MIJN kuitoefening, daar ben ik nu wel achter.

5 min fiets warm up

back squat (zo diep als me knieen kunnen buigen)
8 x 20
8 x 70
8 x 120 (ging wel lekker)
5 x 6 x 120 (ging ook wel aardig)

lunge met in iedere hand een dumbbell (vermelde gewicht is per dumbbell)

16 stappen totaal met 12 kg
idem met 16
idem met 16

leg extension
3 setjes van 8 met 90 (gewicht zegt niks met deze oefening, vorige beentraining stond er 120 met een ander apparaat)

leg curl
idem verhaal, 3 setjes.

kuiten!

zittende calf raise

12 x 25
12 x 50
12 x 50
12 x 50 (auw!)

toen nog ff wat traps
up right row

15 x 20
8 x 40
8 x 60
8 x 60

dumbbell shrug

8 x 44
10 x 44
12 x 44
14 x 44

mzl

Squat gaat goed.
Bij de vorige training, met die bench, als ik dat heb dat het easy gaat, gewoon het 5e setje doorpompen en nog een 6e pompsetje erachteraan.
Maar goed, jij had nog een behoorlijke incline bench erachteraan, dat red je niet meer als je flat tot het gaatje gaat.

precies ik had er nog wat voordeel van met de incline, volgende keer doe ik gewoon wat zwaarder benchen. (althans dat probeer ik)

mzl

squat gaat aardig, is weleens beter gegaan, alhoewel ik zoveel sets met 120 ook nog nooit gedaan heb.

Lekker jongen, flink die squats inderdaad.

Squats gaan ook lekker! Kuiten vol is lekker gevoel en seated calf raise is idd een lekkere oefening en traint je kuit weer ff op een andere manier.
Nogmaals goed bezig!

Nice SQ's kerel!

keep it up!

Vandaag was het de beurt aan de schouders! altijd lekker.

begonnen met military press (staand met barbell)

20 x 20
8 x 50
8 x 60
6 x 70
6 x 70

zittende dumbbell press

5 x 6 x 32 (ging lekker soepel, had zwaarder gemoeten)

barbell front raise

8 x 20
8 x 40
8 x 40
8 x 50 (hakke hakke puf puf, koste te veel moeite deze keer)

bent over dumbbell rear oefening (zoiets)

8 x 10
8 x 12
8 x 16
8 x 16

Buik

crunches met benen op bankje

4 x 15 herh

hangen been heffen

4 x 10 herhalingen.

KLAAR

super training, voelde erg puik aan.

Terug