MuscleMeat

chunky's trainingslog

kicke zeg die strongman trainingen!!

training van gisteren samen met Ironsport, Supercees, Wesley18 en Viking1012

Log (alleen voorslaan)
5 x 85 kg
1 x 95 kg
1 x 95 kg
10 x 85 kg (getimed in minuut, 11 had ik net niet)

conans wheel
100 kg 1 rondje
150 kg 1 rondje
200 kg 1 rondje
250 kg 1/4 rondje gevolgd door een 1/2 rondje

wheel flip (300 kg)
3 x 5 flips

stones
1 x 90 kg (Dikke K**, het schoot me gelijk in me schouder)

Ik heb het weer naar me zin gehad, log en conans wheel waren voor mij een eerste kennismaking. Moest ff wennen aan die stang die in je buik port, moest na 200 kg gelijk ff sgeiten, alvorens verder te kunnen. Klote dat bij de stone gelijk me schouder protesteerde.

Geen last met voorslaan ?

blessurevrij pak ik ze met 210 kg, dus dat sprongetje naar 120 ligt het niet aan Polle, maar bedant voor het meelezen en denken.

****ing hell !:eek:

gisteren voor het eerst gedaan, maar na 2 x 140 kreeg ik er geen beweging meer in ! Ik neem aan dat je het vlak doet met armen vanaf zo'n 90 graden ? ROM van hooguit 20 cm

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.004
kicke zeg die strongman trainingen!!

Op zeker!

Nope

****ing hell !:eek:

gisteren voor het eerst gedaan, maar na 2 x 140 kreeg ik er geen beweging meer in ! Ik neem aan dat je het vlak doet met armen vanaf zo'n 90 graden ? ROM van hooguit 20 cm

Ik doe ze liggend op de grond, dus zonder leg drive, 210 is ongeveer met 10-15 cm rom, echt het laatste stukkie. Hoogte ala floorpress is stukke minder.

Ik doe ze liggend op de grond, dus zonder leg drive, 210 is ongeveer met 10-15 cm rom, echt het laatste stukkie. Hoogte ala floorpress is stukke minder.

Heb je een echte leg drive met lock outs dan ? Ik had mijn voetjes in de lucht!
Het komt allemaal een beetje op hetzelfde neer dus, floorpress of rackpull of boardpress... Ik moet er in ieder geval wel aan werken, zal mijn winst zijn op de presses, de lock outs van de triceps ! Je legt ze bij iedere rep even neer, toch ? Welke ROM zal het effectiefst zijn , vraag ik me af ???

• #2.006
ja, ik start steeds vanaf de safety bars

Ik heb nog nooit lockouts gedaan Stah en ik druk ook 200.

• #2.008
Ik ben ze gaan doen om mijn bench omhoog te krijgen, niet direct om mijn tri's sterker te krijgen, want dat zijn ze eigenlijk wel, maar meer om aan het gewicht in mijn handen te wennen, als je 200 een paar keer hebt beetgehad, dan voelt bv 150 niet zo zwaar meer aan als je ermee wilt gaan banken.

Ik heb nog nooit lockouts gedaan Stah en ik druk ook 200.

Ja jij bent een natuur talent op de bank !!
Ikke absoluut niet, mijn PR bank ligt echt ver achter op de squats en deadlifts.
Altijd al geweest.....:(

Maar wie weet, helpt dit wel bij mij, je weet het nooit, voelde wel lekker aan !
En explosieve triceps is ook de basis voor bv steenstoten.....

@ Barry coole avater!

Oude tijden herleven, raaaah :hamer: Klasse man!

Vikings are cool!

super Strongman training kerel! Mooi!

Brute shit die functionele "havenarbeider" Viking Powâh!!

• #2.016
thnx gasten!

training van vandaag

rack pull (kniehoogte)

10 x stang (pffff)
3 x 70
3 x 120
3 x 170
3 x 220
1 x 270
1 x 300 (oud pr)
1 x 320 (hoppa, dat zijn sprongen)
0 x 300 (wilde wat reps proberen te maken, maar er kwam geen beweging meer in :D )

box squat (wide stance, paralel box)

8 x 70
8 x 100
8 x 120
7 x 140 (f 8e)
5 x 150

standing leg curl
4 x 10 reps full stack

lat pulldown
5 x 10 reps

Nice, ik voelde me heel de dag al vrij sterk, rack pull ging dan ook lekker, box squat ging wel, op deze wijdte is m'n 1RM 175, dus ging aardig. Benen en knieen moeten wel wat wennen aan het lopen met de zware gewichten op de strong man trainingen.

gr

thnx gasten!

training van vandaag

rack pull (kniehoogte)

10 x stang (pffff)
3 x 70
3 x 120
3 x 170
3 x 220
1 x 270
1 x 300 (oud pr)
1 x 320 (hoppa, dat zijn sprongen)
0 x 300 (wilde wat reps proberen te maken, maar er kwam geen beweging meer in :D )

box squat (wide stance, paralel box)

8 x 70
8 x 100
8 x 120
7 x 140 (f 8e)
5 x 150

standing leg curl
4 x 10 reps full stack

lat pulldown
5 x 10 reps

Nice, ik voelde me heel de dag al vrij sterk, rack pull ging dan ook lekker, box squat ging wel, op deze wijdte is m'n 1RM 175, dus ging aardig. Benen en knieen moeten wel wat wennen aan het lopen met de zware gewichten op de strong man trainingen.

gr

Lekkere pulls Ouwe ! :D :eek:
Kniebandjes ?

320kg is 700lbs is nice!

• #2.019
@Stah
heb lang geleden al eens knee en elbow sleeves besteld, maar het duurt allemaal aardig lang deze keer voor ik ze binnen heb.

Nog een beetje last van je onderarmen van het conan's wheel?

Terug
Naar boven