XXL Nutrition

chunky's trainingslog

Idd beter dan je bijna pijnvrij bent.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.042
Je merkt wel dat je oefeningen allemaal al weer bijna twee maanden niet gedaan hebt, maar ik verwacht dat als ik nu rustig dit blijf doen dat ik wel weer vrij snel op mijn oude 'niveau' terug ben.

Ja en vooral niet weer wat oplopen is erg belangrijk

• #2.044
Inderdaad, maar toch kan het je zomaar gebeuren, ik was al 8 jaar blessure vrij en met een setje banken met 120 schiet het er zomaar in. Ik ga vanaf nu gewoon meer aandacht besteden aan flexibiliteit en preventie, alsook eens bij de sportmasseur langs.

mooi dat je schouder zo snel vooruitgaat, maar overhaast je niet! Beter heel rustig aan opbouwen, dan volgende week gelijk met 80 kg te knallen! ;)

Nice RC oefeningen ook. Btw, wat weeg je momenteel?

• #2.046
mooi dat je schouder zo snel vooruitgaat, maar overhaast je niet! Beter heel rustig aan opbouwen, dan volgende week gelijk met 80 kg te knallen! ;)

Nice RC oefeningen ook. Btw, wat weeg je momenteel?

thnx, gewicht zal ongeveer zo tussen de 112 en 114 zijn denk.

Dat zou een flinke beer zijn dan 1.95m lang bij 145-150kg..!!

Jouw gewichtsklasse toch? Past hij er tenminste goed bij, hahaha!

Ja zou het zelfde als mij zijn idd. (nog wel)..Lol.

Ik ben wel benieuwd op welk gewicht jij uit gaat komen als je zo door gaat.

Ik zei bij 140kg ik wil niet zwaarder worden, zo ook bij 145 en ben nu net geen 150 en ik zeg WEER 150 is genoeg...hahahahah.

Ik gelooft je toch niet, hahaha.
Ik zei hetzelfde bij 110, 120 en 130 maar het is nooit genoeg.

Je moet je een beetje afvragen of het wel functioneel blijft he ivm met de wedstrijden natuurlijk. Maar vooralsnog word ik alleen nog maar sterker en ondervind er geen hinder van.
Wat ik wel moet gaan doen is wat interval cardio je hebt toch een beetje conditie nodig.

Volgens mij kan jij nog wel aardig wat in gewicht stijgen voordat het niet functioneel meer is. Denk wel dat cardio steeds belangrijker word. Helaas zal ik er zelf ook mee moeten beginnen maar dat word wel moeilijk want mijn luiheid groeit met mijn gewicht mee.

Ik ben idd nog vrij rap op me voeten en kan me nog redelijk bewegen heb nog wel wat ruimte dus idd...haha.

Ik heb dat ook. Maar ik GA er mee beginnen en als je dr eenmaal mee aan begonnen bent word het iets makkelijker.

Lekker chunky, goed dat de schouder weer wat wil meewerken!

Wat bedoel je steeds met dislocates, is dat bv met een bezemsteel over je hoofd achter je rug langs en weer terug bewegen?

Hou je dan nog een aantal tellen vast of beweeg je gewoon een aantal keer op en neer?

• #2.060
@ JP en Jac, hehe 150 kg bij 1.95 :eek: , hoe vindt je dan nog in vredesnaam kleren die passen :D

@G-men, klopt, dat zijn dislocates. vasthouden is niet nodig, want je bent aan het begin en aan het eind in een 'ontspannen' positie. gewoon heen en weer, 50 reps per keer ofzo.

Gisteren overigens eens van de gelegenheid gebruik gemaakt om uit te slapen en de schouder wat extra rust te geven, was lekker, ff lekker op de motor wezen blazen, was ook al training genoeg want de accu was leeg, dus moest dat ding aanrennen.

Terug
Naar boven