MuscleMeat

chunky's trainingslog

Haha. Nee hoor heeft niks met bang te maken. Dan is terughouden idd een beter word denk ik. Misschien ben jij niet het goede vb op dit moment maar ik denk dat je als schouder weer 100% is je gewoon de sprong moet wagen. En zo lopen dr volgens mij nog wel 50 jongens in NL rond. Als die allemaal mee zouden gaan doen zou dat heel goed zijn voor de sport in het algemeen en ook voor hun persoonlijk omdat ik denk dat wanneer je eenmaal voor wedstrijden traint je progressie velen malen sneller gaat.

ps wilde je niet beledigen ofzo.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.202
Haha. Nee hoor heeft niks met bang te maken. Dan is terughouden idd een beter word denk ik. Misschien ben jij niet het goede vb op dit moment maar ik denk dat je als schouder weer 100% is je gewoon de sprong moet wagen. En zo lopen dr volgens mij nog wel 50 jongens in NL rond. Als die allemaal mee zouden gaan doen zou dat heel goed zijn voor de sport in het algemeen en ook voor hun persoonlijk omdat ik denk dat wanneer je eenmaal voor wedstrijden traint je progressie velen malen sneller gaat.

ps wilde je niet beledigen ofzo.

Laat ik het niet merken! :cool:

Mare idd, ik wil wel 100% in orde zijn, om niet geblesseerder uit een wedstrijd te komen als dat ik erin ging. Maar het gaat erg goed vooruit de laatste tijd. Alleen bankdrukken is een no go area en we weten allemaal hoe belangrijd dat is! :D

Haha. Idd die zijn heel erg belangrijk..

Alleen bankdrukken is een no go area en we weten allemaal hoe belangrijd dat is! :D

??? WTF, bedoel je daar iets mee? Hahaha! Ff serieus, ik denk ook dat je schouder op dit moment het enige is wat in de weg zit anders zou je zo een wedstrijd mee kunnen draaien.

Supertraining kerel! Congratz met je DL!!

Haha..gezellig vanmorgen hier, lol.

Lachen joh, een beetje de boel opnaaien! Hahah!

Ja precies maar is altijd een klein beetje oppassen he zo over het net...Is toch anders dan gewoon face to face praten vind ik.

Daar zit ook wel weer wat in ja!

• #2.210
je weet inderdaad niet altijd of iemand het nou meent of een grapje maakt. Zo weet ik nu niet of Viking boos is, omdat we hier eigenlijk stellen dat het leuk is dat je zwaar bankt, maar dat je er toch geen reet aan hebt :D

Hahahaha, weer even scherp als altijd! ME BE ANGRY! :D

Haha.

je weet inderdaad niet altijd of iemand het nou meent of een grapje maakt. Zo weet ik nu niet of Viking boos is, omdat we hier eigenlijk stellen dat het leuk is dat je zwaar bankt, maar dat je er toch geen reet aan hebt :D

leve de smilies, stelletje EIKELS !!! :p :D

;)

• #2.214
training vandaag

mp
5 x 20
5 x 40
5 x 60
3 x 70
3 x 80
1 x 90
2 x 90 (pr?)
5 x 10 x 60 (vol pr)

muscle snatch
5 x 40
5 x 65
5 x 70 (PR)
3 x 75 (PR)
1 x 80 PR
0 x 85
1 x 85 PR
(1 x 70 was mijn oude pr, dus das behoorlijk verbeterd bij deze)

scap push ups
4 x 20 reps

internal cable rotation
4 x 15 reps

hanging leg raise
4 x 15 reps

reverse cable side bends
4 x 10 reps

Ging lekker, mp begint weer serieus te worden voor mijn doen. Snatch was een tijd geleden en verliep ook redelijk goed. 85 was echt het randje, op het laatst wel echt pushen om em boven te krijgen, moet meer leren om me armen gestrekt te houden denk.

gr

Laatst bewerkt:
Goeie MP man!

• #2.216
thnx! lang geleden was mijn pr, 1 x 95, hoop dit binnenkort wel aan gruzelementen te pushen.

Impressive volume op die presses.

die MP gaat ook ergens op lijken en gefeliciteerd met dat PR op de DL. 250 kg is een mooi gewicht!

sterke trainingen kerel :thumbs:

Feli met je DL pr, man!

Terug
Naar boven