Fitness Seller

chunky's trainingslog

Dumbbell rows gewoon gaan doen met de EZ stang! En anders met een touwtje 2e dumbbell eraan bevestigen deed ik ook vaak voor rows en shrugs voor ik zwaardere tot mijn beschiking had.

Zeer nette deadlift!

Thnx!

training van vandaag:

deadlift
10 x stang
5 x 70
5 x 120
5 x 170
5 x 200
5 x 220

v handle pull down
5 x 10 reps

dumbbell row
4 x 8 x 44 reps (zwaarder hebbe we ni :( )

seated dumbbell cleans
4 x 8 x 16

barbell curl
8 x 20
8 x 50
5 x 60
5 x 70 (cheat)
8 x 50

Ziezo, deadlift viel me niet tegen, me hams waren nog kapot van maandag, maar eigenlijk toch een rep pr op die deadlift.

volgende maand denk ik weer beginnen met me UB/LB.

NICE deads Kerel ! Klasse !

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.243
Thnx!

Training van gisteren

overhead press (vanaf 90 PP)

5 x 20
5 x 50
5 x 80
3 x 90
1 x 100
0 x 110
1 x 105 PR!
0 x 110
0 x 107,5
3 x 1 x 100
5 x 10 x 50 (mp)

barbell front raise
8 x 8 x 20 (beetje easy nog ivm schouder)

face pulls
5 x 10 reps

cable crunches staand
aantal setjes tig keer

Beter, Barry dat je zo na je blessure een pr neer zet. Dat geeft de burger moet he..!

• #2.245
Thanks! Klopt zeker ja, nu op naar de 150 :D

Nice PP en deadlifts!

Ik vind je PP eigenlijk een beetje zwak.. als je 80kg 5x kan MP'en.. dan moet er toch wel wat meer inzitten dan 105kg?

• #2.249
Ik vind je PP eigenlijk een beetje zwak.. als je 80kg 5x kan MP'en.. dan moet er toch wel wat meer inzitten dan 105kg?

Ik heb sinds een aantal weken voor de kerst al een blessure aan mijn schouder, waardoor ik niet meer voor mijn 1 rm heb kunnen trainen, maar wel met lichtere gewichten op reps. Gisteren was de eerste keer sinds die tijd dat ik een 1RM probeerde, aangezien het toch een pr opleverde was ik erg blij mee. Door die stricte reps is mijn MP toch wel weer op bijna oud niveau gekomen en kan ik me nu weer gaan richten op een hogere pp, want dat dat best wat hoger kan, ben ik wel met je eens.

Onderdelen training vandaag

Boom
5 x 60
3 x 80
3 x 3 x 90

conans wheel
1 rondje 100 kg
1 rondje 150 kg
1 rondje 200 kg
net geen heel rondje met 250 kg

wheel flip, 300 kg, 8 flips op tijd

50 sec.

stones (100-115-120-140-156) op 1,35 m1.

2 runs die strande bij de 140 stone.

Ik was vandaag behoorlijk tevreden en ik heb er ook echt weer van genoten. Boom was de eerste keer dat ik probeerde te stoten, nog niet zwaarder gegaan ivm schouder, 90 was al lastig zat vandaag. Conans wheel ging stukken beter als de eerste keer. en ook de stones gaan beter, 2 x met dat kreng van 140 in me handen gestaan, maar kom nog niet hoog genoeg.

Me riem en me polsbandjes zijn alleen gejat vandaag, die had ik op straat laten liggen bij de wheelflip, half uur later waren ze weg, aardig k*t en zonde van het geld.

Die stones vind ik echt indrukwekkend, man... :thumbup:

Zuur van je spullen :(

goed gedaan keerl:D

Heb zelf ook dat probleem.
MP max ligt zo tegen de 85 aan nu, PP maar 95, techniekprobleem denk ik.
Verder goede trainingen!

• #2.253
en triceps kracht en dat is nu precies wat ik niet zwaar heb kunnen pakken laatste tijd, ik doel dan vooral op me lockouts.

Nette training man! Maar ik ben wel blij dat de 140 steen nog niet gelukt is :D
Dat zou niet goed zijn voor mijn motivatie, hahaha (geintje hoor). Het gaat echt goed met jou, top!

gaat goed bro

Ja hoor, iedere keer nog steeds een verbetering op je Strongman shizzle :D

• #2.257
Mijn ruggetje was gisteren behoorlijk onder de indruk van de training van zaterdag, me middenrug zat echt helemaal vol en vast. Lekka :D

Lekker hoor! Dan weet je tenminste dat je echt bezig bent geweest! Helaas heeft mijn "training" niet hetzelfde effect gehad :(

nice Strongman training weer kerel!

• #2.260
lazy monday training gisteren

close grip incline
8 x 20
8 x 60
8 x 70
8 x 80
8 x 90
8 x 90

seated overhead lock outs (smith, bovenarm horizontaal)
5 x 70
5 x 110
4 x 110
3 x 110
3 x 110
4 x 110

floor tri extensions
5 x 20
5 x 40
5 x 50
5 x 60
5 x 60

cable side raise
4 x 10 reps

rope push downs
4 x 20 reps

Deze training nogsteeds een supervolle rug van zaterdag, echt fenomenaal, ook zaterdag avond me schouder weer zeer gedaan bij eten bij de chinees met een vage beweging, echt k*t, close grip ging gelukkig redelijk pijnloos dus niet te zwaar gegaan. Lockouts in de smith vanwege de stabiliteit voor me schouder, twee maanden geleden deed ik hetzelfde, maar dan 5 x 160, go figure...

Terug
Naar boven