- Waardering
- 7.035
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 105kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
of het feit dat ik Ironsport in ze blote bast had gezien,

Bij floor press last van schouder maar gewone bench gaat al weer een klein beetje, had je gedacht iets zwaarder te kunnen op de floor press....
Mss toch vooral blijven dumbbellen is in ieder geval het makkelijkst de bewegingsbaan in een pijnvrije beweging te krijgen.
Nog last gehad van de training van zaterdag of valt het wel mee?
mwah, valt reuze mee, flinke beurse schaafplek in me nek en me onderrug voelt alsof ik em gebruikt heb, niks bijzonders. Enige 'gekke' is dat ik behoorlijk spierpijn in me onderarmen heb. Niks geen last van de knieen gehad en daar ben ik erg blij mee.
jij?
Ik loop trouwens als een trekpop na me squats maandag, ongekende spierpijn

Ja gefeliciteerd met die 250kg op de dead! Ik wist wel dat je het kon..lol. (maar dat betekent wel dat je dit jaar minimaal 1 sterksteman wedstrijd mee moet doen he, dat snap je natuurlijk wel)
Damn 250 deadlift!!
Shrugs zijn ook wel aardig .. 200 kilo dude Top!
Ja gefeliciteerd met die 250kg op de dead! Ik wist wel dat je het kon..lol. (maar dat betekent wel dat je dit jaar minimaal 1 sterksteman wedstrijd mee moet doen he, dat snap je natuurlijk wel)