XXL Nutrition

chunky's trainingslog

Bij floor press last van schouder maar gewone bench gaat al weer een klein beetje, had je gedacht iets zwaarder te kunnen op de floor press....

Mss toch vooral blijven dumbbellen is in ieder geval het makkelijkst de bewegingsbaan in een pijnvrije beweging te krijgen.

DB skull chrusher als in Pull over :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.184
Bij floor press last van schouder maar gewone bench gaat al weer een klein beetje, had je gedacht iets zwaarder te kunnen op de floor press....

Mss toch vooral blijven dumbbellen is in ieder geval het makkelijkst de bewegingsbaan in een pijnvrije beweging te krijgen.

Omdat floor press een kleinder rom heeft, dacht ik pijnloos te kunnen pressen, maar dat is niet zo.

dumbbellen stelt ook niet veel voor hoor, 20 kg, maar goed het is iig de beweging. Close grip zowel incline als flat, gaat dan stukken beter.

Nog last gehad van de training van zaterdag of valt het wel mee?

• #2.186
Nog last gehad van de training van zaterdag of valt het wel mee?

mwah, valt reuze mee, flinke beurse schaafplek in me nek en me onderrug voelt alsof ik em gebruikt heb, niks bijzonders. Enige 'gekke' is dat ik behoorlijk spierpijn in me onderarmen heb. Niks geen last van de knieen gehad en daar ben ik erg blij mee.

jij?

training vandaag:

leg extension
4 x 8 reps

squat (med stance, paralel)
5 x 20
5 x 60
5 x 100
5 x 130
5 x 150
5 x 160 (pr?)

box squat (med stance, paralel)
5 x 60
5 x 100
5 x 130
5 x 150
5 x 160 (pr?)
5 x 150

front squat
1 x 60
1 x 100
6 x 1 x 120 pr

wel lekkere training, geen idee of het echt pr's zijn, maar het zal dicht in de buurt zijn, qua 5 reps dan. Had maar weinig tijd, maar heb alles gegeven in deze drie oefeningen, maar geen failure.

nice squat training bro!

mwah, valt reuze mee, flinke beurse schaafplek in me nek en me onderrug voelt alsof ik em gebruikt heb, niks bijzonders. Enige 'gekke' is dat ik behoorlijk spierpijn in me onderarmen heb. Niks geen last van de knieen gehad en daar ben ik erg blij mee.

jij?

Ook een schaafplek in mn nek, schaafplekken op mn onderarmen van de stenen en een mooie bloeduitstorting op mn bovenbeen van de wheelflip maar verder alles top hoor, hahaha! Idd ook een gebruikt gevoel in mn onderrug.

Mooi dat je geen last van je schouder hebt!

• #2.189
gisteren:

korte coc training
coc1
3 x 3 reps

coc2
8 x 3 reps (wilde 10 x 3, maar set 8 was maar op het nippertje), toch pr.

Ik loop trouwens als een trekpop na me squats maandag, ongekende spierpijn

:roflol: een trekpop

• #2.192
Training gisteren

deadlift
3 x 70
3 x 120
3 x 170
1 x 220
1 x 250 (PR!)
0 x 260 (niet van de grond)
0 x 260 (strande op kniehoogte)
3 x 220

seated row, wide hammer grip
8 x 30
8 x 60
8 x 80
8 x 90
8 x 100 (full stack)

t-bar row (stang)
8 x 25
8 x 75
8 x 100
8 x 125
8 x 140

barbell shrug
8 x 70
8 x 120
8 x 170
8 x 200
8 x 200

alternate dumbbell curl
8 x 16
8 x 22
8 x 24
8 x 28
8 x 28

rope cable hammer curl
4 x 10 reps

Nice! eindelijk die smerige 250 te pakken, zonder straps, bij de 260 straps gaan pakken, eerste keer veel te lang gewacht, was me spanning kwijt, 2e keer start was goed, maar strande op kniehoogte, next time baby!

Laatst bewerkt:
Goede training, beest! Vooral die deadlift :thumbs:

Ja gefeliciteerd met die 250kg op de dead! Ik wist wel dat je het kon..lol. (maar dat betekent wel dat je dit jaar minimaal 1 sterksteman wedstrijd mee moet doen he, dat snap je natuurlijk wel)

Damn 250 deadlift!!

Shrugs zijn ook wel aardig .. 200 kilo dude Top!

• #2.196
Goede training, beest! Vooral die deadlift :thumbs:

thnx!

Ja gefeliciteerd met die 250kg op de dead! Ik wist wel dat je het kon..lol. (maar dat betekent wel dat je dit jaar minimaal 1 sterksteman wedstrijd mee moet doen he, dat snap je natuurlijk wel)

Thnx! Wedstrijd zit inderdaad wel in me gedachte om te gaan doen ja, ff zien hoe het loopt en welke wedstijd zou kunnen.

Damn 250 deadlift!!

Shrugs zijn ook wel aardig .. 200 kilo dude Top!

thnx gast, shrugs niet te gek gedaan vanwege me schouder.

Tja het ziet er naar uit dat hij geen keuze meer heeft, lol!

Maar veel mensen blijven toch een beetje terughoudend als het om een wedstrijd gaat waar ze kunnen laten zien hoe sterk ze nou daadwerkelijk zijn;)

• #2.199
Wat bedoel je? Dat veel mensen terugdeinzen om ook daadwerkelijk aan een wedstrijd mee te doen?

Ik denk dattie bedoelt dat je BANG bent, hahahaha! :D

Terug
Naar boven